וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה המרכיב שהיה חסר לכם לפנקייק אמריקני אוורירי, רך ומושלם

10.3.2023 / 0:02

סרטון להכנת פנקייקים מושלמים בחמישה מרכיבים בלבד גרם למאות אלפי צופים להזיל ריר על עצמם - ובצדק. מהר מאוד הם גם הבינו מה היה המרכיב שחסר להם

מתכון בסיסי לפנקייק/מערכת וואלה! אוכל

כמה שאנחנו אוהבים פנקייקים! בין אם אלו קרפים דקים וקריספיים או פנקייקים עבים ונימוחים בסגנון אמריקני, כל סוג שהוא מתקבל אצלנו בברכה. אם פנקייק אמריקני הוא המועדף עליכם, אולי כדאי שתשימו לב למתכון הבא.

רמי, "חובבת אוכל שיוצרת סרטונים קלילים לאנשים ברשת" כפי שציינה בעמוד הטיקטוק שלה, שיתפה מתכון פשוט להכנת הפנקייק המושלם עלי אדמות. לדבריה, הוא יוצא כה עבה ופריך בזכות מרכיב אחד שכנראה פספסתם עד היום.

היא כתבה לצד הסרטון: "הכנתי את הפנקייקים האמריקנים הכי נימוחים שאכלתם".

להכנת הפנקייק של רמי, תזדקקו ל-150 גרם קמח תופח, כפית אחת של אבקת אפייה, שלוש כפות סוכר, 150 מ"ל חלב וביצה אחת. כן, המרכיב הסודי שלה הוא אבקת אפייה.

כך תכינו את הפנקייק המושלם:

@foodbyremi I've made the fluffiest American Style Pancakes you'll ever eat in with River Island ready for tomorrow. Ingredients 150g self-raising flour 1 tsp baking powder (very important to make sure this active) 3 tbsp sugar (caster or granulated) 150ml milk 1 egg beaten What would you top your pancakes with? @riverisland #ad #ImWearingRI #RiverIslandcreators #nationalpancakeday #pancakeday ♬ original sound - Antonio Toetoe

"התחילו בערבוב של הקמח התופח והסוכר - ואז הוסיפו ביצה אחת ו-150 מ"ל חלב. המרכיב החשוב ביותר לפנקייק הוא אבקת אפייה פעילה, אז וודאו שיש לכם אותה", היא אמרה, "אני מוודאת שהבלילה תהיה יפה וסמיכה".

לאחר שהבלילה מוכנה, רמי חיממה מחבת עם מעט שמן (אבל אשר גם חמאה) והוסיפה לשם כף גדולה מהתערובת. היא הוסיפה: "חכו רגע ותהפכו אותם. אני נהנית מהפנקייק שלי עם סירופ מייפל מוזהב וחמאה, אבל ספרו לי במה תשתמשו בתגובות למטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יש מושלם מזה?

פנקייק במחבת. Giphy
כך תכינו פנקייק אמריקאי בחמישה מרכיבים בלבד/Giphy

עוד בנושא:
בלי גלוטן וסוכר: פנקייק אוורירי משני מרכיבים
זה המתכון לפנקייק המושלם והסודי של המלכה אליזבת השנייה


הסרטון של רמי צבר מאות אלפי צפיות ואלפי לייקים. "אני חי רק בשביל זה", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אלוהים אדירים, אני חייב לנסות את זה". צופה נוסף שאל: "איך מפעילים את אבקת האפייה, האם יש רק לערבב אותה היטב?". רמי השיבה: "היא רק צריכה להיות פעילה. וודא שאבקת האפייה שלך לא פגה תוקף או בחן אם היא מגיבה כשמערבבים אותה עם קצת חומץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully