וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחית, אשכנזית וזאת שתמיד רוצה לפנק: ארבע ארוחות פסח שאפשר להזמין קומפלט

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 7:47

אתם יכולים כמובן לטרוח ולהכין בעצמכם, ואתם מוזמנים גם לבחור, ללחוץ על כמה כפתורים, ולספר לאורחים בדיוק מה שבא לכם לספר

משלוחי אוכל, אתר יאמי/יאמי

מתחם הפסח של אתר יאמי מציע, על פי הספירה אחרונה שערכנו, עשרות בשלנים ואינספור קומבינציות אוכל חגיגיות. אפשר לזלול בו מזרחי ואשכנזי, ללכת על אוכל ערבי ולא להזניח לרגע אורחים שמעדיפים טבעוני.

לכל המתכונים של פסח

אפשר גם לנצל, אם אתם יודעים מה טוב לכם, מבצעי חמץ אטרקטיביים על אותה עגלת קניות שנפתחה בכלל לכבוד ליל הסדר, להעמיס גם ארוחות לחול המועד, לזכור שהילדים יהיו בבית מעכשיו ועד סוף העולם בערך, ושגם אתם רוצים, וצריכים, להתפנק. מגיע לכם, לא?

כל זה עשוי לבלבל קצת, אז החלטנו להתרכז, להתמקד ולבחור ארבעה מטבחים מצוינים שיסדרו לכם את החג, ויעזרו לכם עם לוח הזמנים הצפוף כבר מעכשיו. בתיאבון!

ארוחת חג מזרחית של קרנונה

פסח 2023, קרנונה, יאמי. יאמי,
ארוחת פסח של קרנונה/יאמי

קרן בת ה-44 מבשלת במטבח שומר כשרות, כולל הפרדת כלים. היא גדלה בבית עם מטבח עיראקי ואמא מפנקת, למדה קונדיטוריה אצל אסטלה, ובחרה להמשיך את המסורת עם בישולים בסגנון מזרחי, ומפנק כמובן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, תחתיות ארטישוק עם בשר, חריימה-אמנון, קציצות פרסה וצלי בקר, עוף ושזיפים שיצאו מהגריל, וגם אורז עם בצל וצימוקים. מחיר: 149 שקלים לסועד.

פרטים נוספים כאן

אמיתי לגמרי

ההזמנה הכי גדולה, המנה הפופולרית והישראלית שעוד מעט מגיעה למיליון שקל

לכתבה המלאה

המטבח של רשיד

פסח 2023, רשיד, יאמי. יאמי,
ארוחת פסח של רשיד/יאמי

רשיד עודה בן ה-43 שולח מחיפה מאכלים ערביים מסורתיים, שעליהם הוא גדל. הוא למד קונדיטוריה, אבל אוהב לבשל ולאפות לא פחות, ומאמין גדול באסתטיקה שלא באה על חשבון הטעם.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פטריות ממולאות בשר, קובה טבעוני, צלי כתף עם שום ובצל בתנור, מוסקה אישית, קבב על מקל קינמון, צוואר כבש ממולא וגם מג'דרה וכרובית בטחינה. מחיר: 155 שקלים לסועד.

פרטים נוספים כאן

ארוחת חג טבעונית של מאשה

פסח 2023, מאשה, יאמי. יאמי,
ארוחת פסח של מאשה/יאמי

מאשה מתמחה באוכל טבעוני, מסרבת לעבוד עם שימורים וקפואים, ומתעלת למטבח שלה יותר משני עשורים של צמחונות ורפואה משלימה. התוצאה היא מנות מזינות ומשביעות, שילובי דגן-קטניה-ירקות מצוינים, ותחושה כלית של פאן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מרק קרם דלורית עם ג'ינג'ר, קארי וקרם קוקוס, "גפילטע" טופו עם גזר, לביבות פריכות עם כרישה ומנגולד, פאי רועים מבוסס ראגו פטריות ועדשים, וגם טאג'ין חומוס וירקות וסקורדליה יוונית-ישראלית. מחיר: 155 שקלים לסועד.

פרטים נוספים כאן

ארוחת חג אשכנזית של סטלה

פסח 2023, סטלה, יאמי. יאמי,
ארוחת פסח של סטלה/יאמי

סטלה נכנסה למטבח בגיל 12 כשמשפחתה עלתה ארצה מליטא, והחלה שם רומן ארוך שנים, שכלל בישולים לאחיה, להוריה וכעת גם לנכדותיה. היא אוהבת לבשל מאכלי עדות, יכולה לעצב עוגות קינוח מרהיבות ולא מוותרת על האוכל של בית הוריה, ועל מטבח מלא אהבה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, קציצות גפילטע פיש וכבד קצוץ בסגנון ליטאי, עוף צלוי בהדרים ואורז בסמטי חגיגי, צלי ברוטב פטריות ותפוחי אדמה אפויים. מחיר: 139 שקלים לסועד.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully