וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: מי שיצפה בסרטון הזה לא ירצה יותר לאכול מרשמלו לעולם

3.4.2023 / 0:02

חברת ממתקים הציגה את תהליך ההכנה והאריזה של המרשמלו שלה - והסרטון העלה לצופים אסוציאציות פחות נעימות: "אני עם מרשמלו סיימתי"

סרטון הכנת מרשמלו/@themarshmallowco

אוהבים מרשמלו? מחכים לל"ג בעומר רק כדי שתוכלו לחגוג על הממתק הספוגי הזה? אולי כדאי שתצאו מהכתבה הזאת עכשיו. חברת ממתקים הציגה את תהליך ההכנה והאריזה של המרשמלו שלה - ואנשים נותרו מבועתים כשגילו כיצד המרשמלו נראה בתחילת דרכו.

סרטון של חברת The Marshmallow Co, הידועה בטעמים היצירתיים והעיצובים המיוחדים שלה המשרמלו שלה, הפך לוויראלי ברשת - אם כי מכל הסיבות הלא נכונות. מצד שני, כל פרסום הוא פרסום טוב, לא כך?

הסרטון נוצר בתגובה לגולש מניו זילנד שהזמין מהם חבילות של מרשמלו בטעם מיוחד. הם ניצלו את הבקשה שלו כדי לתעד את תהליך ההכנה והאריזה והציגו כיצד את מכינים את ה"מרשמלו צ'וק צ'ורו" החדש שלהם: "זה מרשמלו בטעם פאדג' שוקולד מגולגל בתערובת הסוכר-קינמון המיוחדת שלנו", כך הוסבר בסרטון, ''זה כמו לטבול צ'ורוס בפאדג' שוקולד".

על אף הכוונה לגרות את הצופים בסרטון, מאות נהרו לתגובות כדי לספר עד כמה הם מזועזעים ממה שראו. האם גם אתם רואים את זה?

אז כן, אין אחד שלא שם לב לזה: טעם המרשמלו הזה נראה בתחילת דרכו כמו עור ובשר של בן אנוש - וזה די מבחיל כשחושבים על זה.

"הייתי בטוח שזה בטן של מישהו לשנייה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני כנראה צופה יותר מדי בתוכניות רפואיות, כי חשבתי שזה עור אנושי". אדם נוסף תהה: "זה תיעוד של ניתוח לאחר המוות?" ואחר סיכם: "אני עם מרשמלו סיימתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

למי שנגעל: הנה כמה סרטוני הכנת מרשמלו שאולי יחזירו לכם את החשק

מוקדם יותר השנה סרטון של ערוץ היוטיוב הפופולארי The Watering Mouth הפך לוויראלי, ובו הציגו כיצד ניתן להפוך מרשמלו מתוק, רך ותמים לכוס שוט של משקאות אלכוהולים חריפים. הליך ההכנה של השוט לא צפוי לקחת לכם יותר מכמה שניות. כל שעליכם לעשות הוא לשרוף צד אחד של המרשמלו ולהניח אותו על צלחת. כשהמרשמלו קלוי בצורה מושלמת מצידו האחד - הוא יקרוס לתוך עצמו בצידו השני וכך יווצר כיס קטן בראשו למילוי כל משקה אלכוהולי שתבחרו.

  • עוד באותו נושא:
  • מרשמלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully