וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נחשף: בגלל זה הקוקה קולה של מקדונלדס טעימה יותר

12.5.2023 / 0:01

אם יש משהו שרוב האנשים יסכימו עליו זה שכוס קולה טעימה יותר ברשת המזון המהיר, ותחקיר חשף מה עושים במקדונלדס אחרת כדי להבטיח שתקבלו את הכוס הטובה ביותר והטרייה ביותר - הסיבות הן מרובות ואפילו סוג הקשית קשורה

למה הקולה במק'דונלדס יותר טעימה?/@StephenPatula

האם אי פעם לגמתם שלוק מהקולה במקדונלד'ס ותהיתם למה זה כל כך יותר טעים מכוס קולה בכל מסעדה אחרת, או קולה מפחית? רבים טוענים שהקולה ברשת המזון המהיר פשוט 'כל כך שונה' מקולה רגילה, אבל אף אחד לא יכול לשים את האצבע על מה שהופך אותה לכל כך טעימה.

זו באמת תעלומת ענק בעולם השתייה הקלה, אבל סוף סוף יש פתרון שמסביר מהו ההבדל - ויש יותר מסתם גורם קטן אחד שבגללו המשקה כל כך טעים ומתוק בהשוואה לכוסות קולה אחרות.

בדיילי מירור דווח שהגורמים העיקריים המשפיעים על הטעם הם המיכלים שבהם מאוחסנת הקולה וסוג הקשיות הניתנות ללקוחות. מאז שהחל שיתוף הפעולה של מקדונלד'ס עם קוקה קולה ב-1955, שתי חברות הענק התאחדו כדי ליצור את "כוס הקולה המשולמת"

אז מה הסוד של הקולה במקדונלד'ס? בסופו של דבר זה מסתכם בהבדלים העיקריים בתהליך שנעשה כאשר היא מגיעה לסניף. ראשית, הסירופ והמים המבעבעים בקולה של מקדונלדס אינם מעורבבים מראש, מסבירים המומחים ב-Ranker.com. שני המרכיבים מאוחסנים למעשה בנפרד, והם משולבים יחד תוך שהם נמזגים מהברז, מה שמוביל לטעם רענן יותר.

עוד סודות של מקדולנד'ס

הסרטון שחושף את האמת המטרידה על הצ'יפס של מקדונלד'ס

עובדי מקדולנד'ס בארצות הברית חושפים: כך "מכינים" בצלים ברשת

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
@stephen.patula We all know McDonald's coke is superior... ? #mcdonalds #coke #foryou #fyp ♬ Good Day - Nappy Roots

מקדונלד'ס גם מקפידה לוודא שרמות הסירופ הן לפי התקן, מוודאה שיש 40 גרם סוכר בכל כוס קולה קטנה - והם מסדרים זאת כך שגורמים כמו קרח נמס לא ישפיעו על רמות הסוכר. הסירופ גם "מצונן מראש", כלומר הוא יהיה תוסס יותר לאורך זמן.

סיבה נוספת לטעם השונה היא שמקדונלד'ס משתמשת ב"מיכלי אחסון מפלדה" לסירופ שממנו מוכנת הקולה ולא בשקיות ניילון כמו רוב המסעדות האחרות, מה שמאפשר לטעם להיות עקבי בכל הסניפים. בתיאוריה, זה אומר שלעולם לא תתאכזבו מהקולה, לא משנה לאיזה סניף תלכו.

המים המשמשים לערבוב הסירופ נשמרים ב"טמפרטורה צוננת" הודות לצינורות מבודדים, ורמות הפחמן דו חמצני נשמרות ברמות גבוהות כדי "לייעל" את רמות הבועות במשקה.

אפילו לקשיות שהרשת משתמשת בהן יש השפעה על הטעם, מכיוון שהן רחבות כדי להבטיח לגימות גדולות כך שהמשקה מתוק יותר ולכן טעים יותר - והכוסות הן מנייר, מה"שלוכד את הגז" והופך את המשקה לתוסס וטעים יותר.

גולשים בטוויטר התלהבו מהתגלית ואחד מהן כתב שהוא עובד ברשת ו"היום למדתי שהקולה במקדונלד'ס טעימה יותר כי גם הסירופ וגם המים שמתערבבים איתו נמצאים בקירור. לטמפרטורה יש השפעה גדולה על הטעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully