וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמעלה, מלמטה, ומכל הצדדים האפשריים: המקלחת האסורה של קורטני קרדישאן

4.4.2023 / 6:00

כי יש ארוחות שחיתות, ויש ארוחות שמשחיתות את הנפש

קןרטני קרדשיאן ופודינג האבוקדו שלה/AddisonRae

בגדול, מדובר היה בפוטו-דאמפ שגרתי למדי של קורטני קרדשיאן, נטול שערוריות וסנסציות, בטח בהתחשב בהיסטוריה הארוכה של משפחתה העניפה. לא הייתה כאן שמלה מיתולוגית של מרלין מונרו, גם לא תאונת פוטושופ מביכה (נוספת) ואפילו לא מתכון מעורר מחלוקת.

קים קרדשיאן חשפה את הדרך הנכונה לאכול M&M's

אלו היו בסך הכול עשר תמונות משאריות סוף השבוע, שעלו לחשבון האינסטגרם שלה כדי להרים קצת את יום שני. קז'ואל לחלוטין. הנה היא שוטפת פנים, פה בביקיני מן הסתם, קצת טרנינג, קצת תוכן שיווקי, שום דבר מרגש באמת ביחס לסטנדרט שאליו הורגלנו.

חוץ מתמונה אחת שפירקה את הרשת כמובן.

המאניק-מאנדיי של קורטני קרדשיאן

ניתן להבחין שם, בין היתר, בכנפיים, תותים ועוגת גבינה על רצפת חדר האמבטיה, סוג של סלט בפינה, שמפניירה פעילה מאוד, אמבטיה מלאה כמעט בוודאות ביין, וגם מחזה מכאיב למדי בדמות כריך חצי אכול, מונח בנון-שאלאנט על כיסוי השירותים

מעבר קליל בין התמונות עצר מרבית מ-217 מיליון העוקבים של כוכבת הריאליטי על פריים מספר 3, ובו נראה חדר האמבטיה הפרטי שלה כשהוא לפני, במהלך, תוך כדי, ואחרי אחת הארוחות המוזרות ביותר שנצפו ברשת החברתית לאחרונה - קולקציית מנות אקלקטית, שעוררה לא מעט סימני שאלה, וקריאה.

ניתן להבחין שם, בין היתר, בכנפיים, תותים ועוגת גבינה על רצפת חדר האמבטיה, סוג של סלט בפינה, שמפניירה פעילה מאוד, אמבטיה מלאה כמעט בוודאות ביין, וגם מחזה מכאיב למדי בדמות כריך חצי אכול, מונח בנון-שאלאנט על כיסוי השירותים.

וכפי שניתן היה לצפות, התמונה הכאוטית הזאת הכניסה את הרשת לטירוף.

"נותר לי רק לצחוק"

אכל בטעות חטיף צ'יפס ששווה חצי מיליון שקל

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן פרסמה תמונת אוכל במקלחת, והרשת התחרפנה. צילום מסך, מערכת וואלה
"תנו לקורטני לחיות!". הסטורי של קרדשיאן/מערכת וואלה, צילום מסך
"מישהו טרח לפזר את כל האוכל הזה, ואז טיפס כדי לצלם את התמונה?"

יותר מ-1.3 מיליון לייקים וכמעט 7,000 תגובות שמחו להיכנס לדיון. "מה שקורה באמבטיה שלך הוא החומר שממנו עשויים סיוטים", הגיב אחד העוקבים, בעוד מישהו אחר הדגיש כי "לא משנה בכלל כמה עוזרות בית יש לך, וכמה נקי כל העסק הזה, אני בחיים לא אוכל מהרצפה, או ממושב השירותים".

אחרים התייחסו דווקא לביום הפריים ("מישהו טרח לפזר את כל האוכל הזה, ואז טיפס כדי לצלם את התמונה?"), ספרו כמויות ("זה לא כל כך הרבה לזוג") בעוד מעריץ אחד ניסה להגן על קרדישאן, ואמר שהכנסת אוכל לשם דומה לשימוש בטלפון. "אנשים מבקרים, אבל אתה תלך לשירותים עם הסמארפון שלך ואז תניח אותו בלי בעיות על שולחן פינת האוכל", הסביר, "תנו לקורטני לחיות!".

קרדישאן עצמה, אגב, הבינה את האפקט והתייחסה לפרשה בסטורי שהעלתה, אם כי בפאסיב-אגרסיב השמור לכוכבות, שהוא "ההערות על התמונה הזאת" + עשרה אימוג'יז, ופדמה לקשמי האלוהית חתמה את הדיון, כך נראה, עם פוסט משלה, במקלחת משלה, עם תבנית משלה של פסטה משלה. "מתה על פיקניק-אמבטיה טוב", כתבה תוך תיוג של קורטני.

חותמת איכות. הפיקניק של פדמה לקשמי

הסיפור עורר, שוב כצפוי, גם דיוני מעטפת חשובים פחות (מה גבולות הגזרה של הפוטו דאמפ, בהינתן שראו בזה הנוכחי כל מיני גווני שיער שהעידו על תמונות ישנות) ורלבנטיים יותר (האם בריא בכלל לאכול בסביבה הזאת? התשובה, כמובן, היא לא פחות מכל חדר אחר בבית, שגם הוא עמוס בקטריות), אך לפחות לא סיבך את קרדשיאן כפי שעשתה המלצת הבריאות הנחושה שלה לספורטאים. אולי בפוטו-דאמפ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully