וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה נאפו: המסעדה החדשה שנפתחה *בדיוק* איפה שזקוקים למסעדה חדשה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 7:21

הם קוראים לה "איטלקיה משוגעת". אתם יכולים לקרוא לה "תל אביבית שבמקרה מצאה חניה מחוץ לתל אביב"

קפה נאפו, קריית אונו. סטודיו ירון טל,
עשו שימוש בחוש הריח, והטעם. קפה נאפו/סטודיו ירון טל

בשלב הזה, ואנחנו עדיין בעין הסערה שמפזרת הרבה רוח והרבה כסף על קריית אונו, אפשר כבר להפסיק לחלוטין עם העקיצות על הבקעה הצחיחה, ולעבור למוד אחר.

כניסה לאוטו, למשל, ונסיעה מהירה (אם כי עדיין בכפוף לחוקי התנועה כמובן) לכיוון הכללי, תוך שימוש נרחב בחוש הריח והטעם. אין צורך בוויז, וגם לא במפות או הוראות כמו פעם. ממילא רוב הסיכויים שתפלו על מסעדה חדשה שבדיוק נפתחה פה.

וכך, שבועות ספורים לאחר הדליקטסן של רותי ברודו, ובמרחק אווירי של מעט מאוד אוויר, מגיעה ההשקה הגדולה הבאה. בשתי מילים? קפה נאפו. ביותר מילים? מקום שלא צריך את תל אביב בשביל להיות תל אביב, עם הרבה יותר חניה מתל אביב.

קפה נאפו, קריית אונו. שירן שי כהן,
"כאן עשינו להם כבוד". קפה נאפו/שירן שי כהן
"הגענו לקריית אונו כי חיפשנו מקום עם אוכלוסיה שרוצה לבלות ורוצה ליהנות, אבל כבר פחות רוצה לנסוע בשביל זה לתל אביב"

מדובר ב"איטלקיה חדשה ומשוגעת", כהגדרת המסעדן שימי שוורץ והשף שחר ברנע, שמובילים בהצלחה מרשימה גם את פומו התל-אביבית ברמת החייל, ואת בר איטליה בנתניה.

"הגענו לקריית אונו כי חיפשנו מקום עם אוכלוסיה שרוצה לבלות ורוצה ליהנות, אבל כבר פחות רוצה לנסוע בשביל זה לתל אביב", הסביר ברנע, "זה מה שהוביל אותנו בזמנו לנתניה - עיר ענקית עם תושבים נהדרים שהאופציות שלהם היו יחסית מצומצמות".

וכך, התמקמה קפה נאפו בלב שכונת מגורים, שמערבת ביעילות יחסית גם מסחר ובילוי. מסביב המון התחלות (והמשכי) בנייה, ובאמצע מסעדנים שמזהים את ההזדמנות ורוצים ליצור כבר מעכשיו מערכת יחסית נאמנה.

סרט חו"לי עם כתוביות בעברית

הסוד הכי ידוע בתל אביב חוגג עשור של דלתות פתוחות

לכתבה המלאה
קפה נאפו, קריית אונו. שירן שי כהן,
אין אה ריליישנשיפ. קפה נאפו/שירן שי כהן
קפה נאפו, קריית אונו. שירן שי כהן,
איטליה וישראל. קפה נאפו/שירן שי כהן

התפריט גדול אך לא מוגזם, מחולק בהיגיון תוך שהוא מציע את השילוב האיטלקי-ישראלי שברנע הביא לכדי שליטה יחסית, ומבליט חלקת דגים נאים שעומדת כאן בפני עצמה, לא כספיישלים ולא כחלק ממערך כוללני יותר.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, קרפצ'יו פילה בקר (73 שקלים) וכרובית בטאבון עם יוגורט וגבינת צאן (60 שקלים), פרחי זוקיני במילוי ריזוטו לימוני (64 שקלים) ובוראטה עם ארטישוק (86 שקלים) לראשונות, וגם חמישיית פיצות מסקרנת (פפרוני או טרטופו, אבל גם סיציליאנית עם אנשובי ושום קונפי וצלפים שכבר שלחה באוויר אדי אוממי חזקים).

קפה נאפו, קריית אונו. גל זהבי,
מגורים, ופלז'ר. קפה נאפו/גל זהבי

אחר כך מגיעים אותם דגים נאים - סביצ'ה עם זוקיני ועגבניה וקרם פלפלים חריפים (72 שקלים), למשל, ברוסקטה טונה (74 שקלים) או קרודו מרהיב כנדרש על הקרח (122 שקלים). "בדרך כלל אני מכין אותם כחלק ממנות מיוחדות, אבל כאן עשינו להם כבוד", הדגיש ברנע.

אגף הפסטות מרחיב אופציות עם שמיניית מנות, מספגטי סרטנים (104 שקלים) ועד "ניוקי דה קסטניה" עם מחית כמהין, פטריות וערמונים (89 שקלים), מטורטליני גבינות (90 שקלים) ועד "פסטת ציידים" עם פילה בקר (108 שקלים).

העסק תם - היות וכל זה לא הספיק לכם - עם עיקריות דוגמת שניצל, לברק שלם או המבורגר ומח עצם (78-144 שקלים).

קפה נאפו, קריית אונו. שירן שי כהן,
מוכנים להמראה. קפה נאפו/שירן שי כהן

העיצוב של ירון טל בחר להתאים את החלל הגדול לחוויות השונות שאליהן הוא יידרש מיום הפתיחה - פינות שקטות ואינטימיות לדייטים, שולחנות עץ גדולים לארוחות קולניות יותר וגם בר ארוך ומרשים שייקח פיקוד על המתרחש באופן טבעי.

ככזה, יציע תפריט הקוקטיילים שלו נגרוני קלאסי (52 שקלים) ו"קאפרי קוסט" שמערבב וודקה עם ליקר ליצ'י וסירופ נענע-בזיליקום (62 שקלים), אך גם "פיימונטה" (ג'ין, וודקה, מחית פסיפלורה, ליקר ליצ'י, נקטר אננס, מיץ לימון, מי טוניק, 59 שקלים) ו"ג'ורג'יו מרטיני" (ג'ין, מרטיני דריי, סירופ מלפפון, סירופ אבטיח, למון גראס, מיץ לימון, טוניק, 58 שקלים).

קפה נאפו, קריית אונו. גל זהבי,
עם הגוון שלו. קפה נאפו/גל זהבי

"אנחנו אף פעם לא משכפלים את המקומות שלנו, אלא פועלים בהתאם למה שמתאים לסביבה שלהם", הסביר ברנע, שסוגר בימים אלה שבועות ארוכים של הכנה אינטנסיבית, "באווירה, בעיצוב ובתפריט. אנחנו מנסים ליצור בכל מקום משהו טיפה שונה, עם גוון משלו".

כעת, עם פתיחת תקופת ההרצה, הוא מודה שהענף הזה הוא "עבודה נון-סטופ עם חרדות ודברים שלא תלויים בנו", אבל גם מודה בהתרגשות המחלחלת לאיטה. "אנחנו מנסים להגיע כמה שיותר מוכנים, אבל יודעים כבר מעכשיו לאן המקום הזה יכול להתרומם".

קפה נאפו, הדובדבן 7, קריית אונו, 03-6989819

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully