וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברמנית חשפה: הטעות הקריטית שאתם עושים עם פקק בקבוק היין

9.6.2023 / 0:06

שתיתם יין מבקבוק והחזרתם את פקק השעם כדי לסגור אותו? מסתבר שזו טעות קשה שפוגמת באיכות היין. אז מה עושים? הפיתרון בפנים

סומלייה מגלה מדוע לעולם אסור להחזיר את הפקק לבקבוק היין/TikTok/@confidenceuncorked

גם אוהבי היין המושבעים נוהגים לפתוח את פקק השעם עם פותחן ואחרי שהם שותים הם מחזירים את הפקק למקום וסוגרים את הבקבוק. ובכן רבותיי וגבירותיי, מסתבר שזו טעות קשה. וורנר בויין היא ברמנית וסומלייה ובסרטון שהיא העלתה לטיקטוק היא הסבירה מדוע אסור, פשוט אסור להחזיר את הפקק ולאטום איתו את הבקבוק.

אז מה כן עושים עם היין שנשאר בבקבוק? היא הסבירה. "אם אתם מחזירים פקק שעם לבקבוק חצי ריק, אתם תראו שהאוויר ידלוף לתוך הבקבוק". למה זה רע? כי כאשר אוויר נכנס לתוך בקבוק יין חצי ריק זה פוגם בטעם של היין בצורה משמעותית.

צפו בסרטון

@confidenceuncorked If you never have leftover wine, this life hack isn't for you :) Don't knock it till ya try it! #winehack #lifehack #winetip #winetasting #sommelier #somm #masonjar #storage #wine101 #cork #lifechanging #gamechanger ♬ Blue Blood - Heinz Kiessling

אז מה עושים, זורקים את הבקבוק? ממש לא. וורנר הציעה פיתרון: "אתם צריכים להפחית את כמות החמצן במיכל ולכן אני ממליצה על העברת היין לצנצנת זכוכית. כל מה שאתם צריכים זה לשפוך את היין שנשאר לתוך הצנצנת או כל מיכל עם פקק שאוטם אותו הרמטית".

עוד על יין

השיטה הזו לשתיית יין היא כ"כ גאונית - שהיא מסוכנת

לכתבה המלאה

פתרון נוסף: להפוך את היין לקוביות קרח

@swanbranduk

Leftover wine from Christmas? Save it and FREEZE it! ?? @earthbits ##fyp ##leftover ##christmas2020 ##savinghack

♬ Just the Two of Us LUVRS Remix - LUVRS

אופציה נוספת היא להקפיא את היין שנשאר. כן. מה ששמעתם. למרות שיש מיתוס שאומר שאלכוהול לא קופא במקפיא - יין דווקא כן יקפא אם תשימו אותו בפריזר. אז פשוט שיכפכו את שאריות היין למגש קוביות קרח והכניסו לפריזר.

אחרי שתדאגו שהילדים שלכם לא מתקרבים למגש קוביות הקרח מיין מתוך מחשבה שמדובר במגש של קוביות קרח בטעם דובדבן, יש כמה דרכים להשתמש במה שהכנתם. הקוביות הללו נהדרות לכל מיני מאכלים שדורשים תוספת יין כמו ריזוטו, רוטב לפסטה, תבשילי קדירה שונים או צ'ילי קון קרנה - כבר אין צורך לפתוח בקבוק יין במיוחד כדי לבשל. פשוט גשו למקרר, הוציאו קוביה והכניסו לתבשיל. בנוסף ניתן להשתמש בקוביות היין להכנת משקאות אלכוהולים שונים ואפילו מרקים, וכמובן גם קינוחים.

  • עוד באותו נושא:
  • יין
  • פקק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully