וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשפכו לכיור! זה מה שצריך לעשות עם שאריות של יין

15.3.2022 / 23:41

שתיתם עד דלא ידע וגיליתם שפתחתם יותר מדי בקבוקי יין שלא נשתו, ולא בא לכם לשתות עכשיו בכמויות, לשפוך לכיור או לחפש פקק מתאים? אמא מתוחכמת בטיקטוק הציעה פתרון פשוט שישמש אתכם לאחר מכן במגוון דרכים

מה עושים עם יין שנשאר בבקבוק?/swanbranduk

פורים אינו רק סעודות, נשפי תחפושות ומסיבות פרועות, הוא גם יריית הפתיחה לעונה החמה של המשקאות האלכוהולים. הרי זו מצווה לשתות יין בפורים - עד דלא ידע - אבל מה עושים אם המסיבה נגמרה, האורחים עזבו וגיליתם שפתחתם יותר מדי בקבוקי יין, ונשאר לא מעט בכל אחד מהבקבוקים?

אם אתם לא במצב רוח להתחיל לסיים את כל הבקבוקים - מה אפשר לעשות איתם? הרי לא תשפכו את כל היין לכיור ולמי יש כוח לחפש עכשיו פקק מתאים? משתמשת הטיקטוק המתוחכמת @swanbranduk חשפה את הטריק שלה כדי לא לבזבז את כל היין אם לא שתיתם אותו, "פשוט שיפכו את היין לתוך מגש של קוביות קרח".

ככה היא עושה את זה

@swanbranduk

Leftover wine from Christmas? Save it and FREEZE it! ?? @earthbits ##fyp ##leftover ##christmas2020 ##savinghack

♬ Just the Two of Us LUVRS Remix - LUVRS

למרות שיש מיתוס שאומר שאלכוהול לא קופא במקפיא - יין דווקא כן יקפא אם תשימו אותו בפריזר. לעומת זאת מומחים מסבירים שזה נכון שאסור לאחסן לטווח ארוך משקאות אלכוהוליים מזוקקים (כמו וודקה, טקילה, וויסקי, רום, ג'ין ועראק) במקפיא משום שהם לא יקפאו ורמת האלכוהול שלהם עשויה להיפגע בטמפרטורות קיצוניות.

אחרי שתדאגו שהילדים שלכם לא מתקרבים למגש קוביות הקרח מיין מתוך מחשבה שמדובר במגש של קוביות קרח בטעם דובדבן, יש כמה דרכים להשתמש במה שהכנתם. הקוביות הללו נהדרות לכל מיני מאכלים שדורשים תוספת יין כמו ריזוטו, רוטב לפסטה, תבשילי קדירה שונים או צ'ילי קון קרנה - כבר אין צורך לפתוח בקבוק יין במיוחד כדי לבשל. פשוט גשו למקרר, הוציאו קוביה והכניסו לתבשיל. בנוסף ניתן להשתמש בקוביות ההין להכנת משקאות אלכוהולים שונים ואפילו מרקים, וכמובן גם קינוחים. רצוי לזכור את הטיפ הזה גם לחג הפסח וליל הסדר, במהלכו ישתה כל אחד מאתנו לפחות ארבע כוסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully