וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הזו לשתיית יין היא כ"כ גאונית - שהיא מסוכנת

14.4.2022 / 0:01

ארוחת ליל הסדר כבדה עליכם וארבע כוסות זה לא מספיק? רגע לפני פסח (ובכלל כטיפ לחיים) קבלו שיטה בעזרתה תוכלו לשתות יין בקלות ובלי להתלכלך - ואפילו להרגיש כמו ספורטאים

שיטה לשתיית יין מהבקבוק/mattdalrymple8

לפעמים ארבע כוסות יין זה לא מספיק. האוכל ממשיך להגיע ולהגיע ואתם שותים עוד כוס ועוד כוס - עד שאתם מוותרים לגמרי על הכוס ועוברים לשתות ישירות מהבקבוק. נשמע לכם מוכר? אז בדיוק בשבילכם מיועדת הכתבה הזו.

בדרך כלל, כאשר אנחנו שותים בקבוק יין, אנחנו מוזגים אותו לכוס או אם בא לנו - אז שותים היישר מהפיה. אבל שתייה מהפיה יכולה להיות די מלוכלכת, אז אדם אחד חשף איך הוא שותה יין מהבקבוק, ואנשים אומרים שזה לא פחות מ"גאוני".

עוד דברים שצריך לדעת לקראת הפסח
מה לאכול ליד היין? פה תמצאו את כל המתכונים לפסח
יין זו אחלה מתנה לחג - הנה עוד כמה אופציות
פסח 2022: מדריך טיולים, מסלולים ואירועים
ניקיון לפסח: כל הטיפים והטריקים לניקוי הבית
פסח 2022 - מתי ליל הסדר ומהם זמני כניסת ויציאת החג
אירועים, פסטיבלים, ופעילויות בחינם למשפחה בפסח 2022

מתיו פרסם סרטון של השיטה ב-TikTok שלו (@matt_dalrymple) ומאז הוא נצפה יותר מ-3.5 מיליון פעמים. בסרטון הוא מדגים את הטריק, וטוען שזו "הדרך הטובה ביותר לצרוך את היין".

ככה הוא עושה את זה

@mattdalrymple8 drinking from a wine n*pole is the only way to do it ??‍♂️ (i'm 23 btw tik tok) #wine #WomenOwnedBusiness #OscarsAtHome #nj #jazzy ♬ original sound - Matthew Dalrymple

הוא פותח ואומר: "שלום, יש לי בקבוק יין ואני הולך להראות לכם את הדרך הטובה ביותר לשתות אותו. ראשית, פיתחו את היין. אולי כבר שתיתי לגימה, אבל זה יום שבת היום, אז למה לא? בשלב השני אתם לוקחים "פקק חכם" של בקבוק מים מינרליים ומחליקים אותו ישירות על בקבוק היין שלכם" -ואז הוא שותה ישירות מהפקק.

למרות שהוא משתמש בבקבוק של יין אמריקני של Barefoot כדי להדגים את הטריק, מאט אמר שזה יעבוד עם רוב הבקבוקים להם יש פקק הברגה. "אתה יכול להרגיש כמו ספורטאי כשאתה שותה יין ולמען האמת - זו הדרך הטובה ביותר לצרוך אותו", הוא סיכם.

מאז פרסום הסרטון הוא צבר יותר מ-560,000 לייקים וכמעט 6,000 תגובות מאנשים שהודו לו על שיתוף חוכמת החיים שלו והיו להוטים לנסות את הטריק בעצמם. אחד הכתיר אותו: "גאון. חדשן. איש עסקים" ואחר הגיב: "אוי זה מידע מסוכן, ואני מודה לך על זה". צופה נוספת תהתה: "אדוני, אתה הולך להיות שם כדי להחזיק את השיער שלי בעקבות ההשלכות של המעשים שלי אחרי שלמדתי את זה ממך?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully