וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק איתו תוכלו לבלוע שוטים בלי בעיה - ובלי להרגיש את הטעם

3.6.2021 / 23:19

אתם רוצים לשתות צ'ייסר אבל לא אוהבים את הטעם? בטיקטוק הציעו שיטה יעילה שתעזור לכם לבלוע בנוחות. וגם: למה ארוחה לפני השתייה תעזור גם להוריד את רמת האלכוהול בדם וגם לא לסבול מהאנגאובר?

הברמן שמוזג המון כוסות שוטים במקביל/מערכת וואלה! news

גולשים בטיקטוק החלו לשתף טריק שלטענתם יעזור לכם לשתות שוטים מבלי הרצון להקיא. התגלית שעושה רעש ברשת היא למעשה הטריק הבא: נישפו החוצה לפני ואחרי שאתם בולעים את האלכוהול, ואז לא תרגישו את הטעם.

השיטה הזו אמורה לעבוד למעשה עם כל דבר שאנחנו מכניסים לפה - כיוון שחוש הטעם שלנו מושפע רבות מחוש הריח ולמעשה, האף אחראי ל-80 אחוז מהטעם.

ככה זה עובד

אבל לחלק מהגולשים בטיקטוק היו שאלות ותהיות לגבי השיטה: "למה אתם שותים את זה אם אתם לא רוצים לטעות את זה? אני מבולבלת", כתבה אחת, שנייה ציינה בעיה קטנה עם שיטה: "זה עובד - אבל סיימתי את הערב שיכורה לחלוטין". שלישי התאכזב ואמר: "זה לא עבד, הרגשתי את הטעם של הוודקה".

אוקי, נגיד שזה עובד - אבל מה עושים עם ההנגאובר?

@bonniengaii

woah how did we just learn about this

♬ original sound - Bonnie Ngai

ברור ששתייה רק כדי להשתכר זה לא משהו מומלץ, לא רק מטעמי בריאות, אלא גם בגלל ההאנגאובר. אבל אם אתם בכל זאת אוהבים להוריד שוט אחרי שוט, תדעו שאתם חייבים לרפד את הבטן שלכם לפני וזה יעזור עם הסיפטומים של ההאנגאובר.

דוקטור סימראן דו אמר לאתר ZAVA: "מחקרים מראים שרמת האלכוהול בדם שמושגת בשתייה על בטן ריקה היא פי 4 מאשר שתייה על בטן מלאה. על בטן ריקה רמת האלכוהול עולה לשיא כשעה אחרי השתייה, והיא יורדת במשך 4 שעות. לעומת זאת, כשיש נוכחות של אוכל בבטן זה מפחית את הספיגה של האלכוהול על ידי האטת התהליך".

עוד בוואלה!

המאכלים שעוזרים להפיג הנגאובר ברחבי העולם

לכתבה המלאה

חשוב לדעת כי ארוחה לפני השתייה תעזור לכם עם ההאנגאובר גם ביום אחרי. דוקטור קת'רין באספורד מסבירה: "האוכל מאט את הספיגה של האלכוהול בזרימת הדם ומאיץ את התהליך שבו הגוף מפרק את האלכוהול ומסלק אותו מהמערכת. זה אומר שרמת האלכוהול תהיה גבוהה יותר ותימשך יותר זמן על בטן ריקה. אז אם תשתו מהר יותר ולא תאכלו לפני, תרגישו את כל תחושות הלוואי הלא טובות של האלכוהול. כל עוד תאכלו לפני - זה יעזור לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully