וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש הפסגה של הסושי הישראלי התחיל. נשארו לכם שתי ארוחות כדי להצטרף

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 8:54

חגיגות יום הולדת, ארוחות שמחות והרבה לב על הצלחת: החדשות הטעימות של ישראל

לה פיאדרה, ירושלים/לה פיאדרה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - חגיגות יום הולדת, ארוחות שמחות והרבה לב על הצלחת. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

"מבשלים שמחה", עמותת תעצומות

צוות המטבח הנודד. שירן שי כהן,
צוות המטבח הנודד/שירן שי כהן

18 שפים, חברי קבוצת המטבח הנודד, התנדבו להשתתף בערב מיוחד למען עמותת תעצומות, הפועלת למען פוגשי סרטן (כפי שהם מכנים את ההתמודדות) ובני משפחותיהם.

האירוע, תחת הכותרת המוצדקת "מבשלים שמחה", ייערך ביום רביעי (7 ביוני, 18:00) בחוות פרויקט נערי האור ברשפון. הוא יציע יינות של אוטו יין מול השקיעה, מוזיקה חיה של פולקעס, הופעה של די ג'יי אורי הדר, וכמובן מנות טעימות של אנשי המיזם הקולינרי-חברתי - ובהם איילת שנהב שנעזרה בעמותה בעצמה, והחליטה להשיב לה בחזרה כעת. מחיר: 450 שקלים, כשכל ההכנסות יוקדשו לטובת תעצומות.

פרטים נוספים כאן

כבוד ישראלי

הפיצריה שנבחרה לרשימת 50 הטובות באסיה

לכתבה המלאה

תפריט חדש, דיאנא

מסעדת דיאנא, נצרת. טל-פז תקשורת,
מסעדת דיאנא בנצרת/טל-פז תקשורת

המסעדה הנצרתית הנהדרת חוגגת את חילופי העונות עם תפריט חדש, צבעוני ומסקרן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סלט שזיף בוסר (כוסברה, רצועות שזיף בוסר, שום, לימון וזרעי כוסברה), סלט חרוש (אגוזי מלך קצוצים, שום, לימון, פלפל חריף וכמון), סלט פאקוס (עגבניות, פאקוס, בצל, מלח ושמיר קצוץ), מלוחיה עם פילה כבש וגם סיידה דגים בטאג'ין עם אורז, בצל מטוגן וטחינה).


פרטים נוספים כאן

חגיגות יום הולדת, שילה וג'נגו

קוביות דג עם יוגורט, תום לוי. עידן גור,
קוביות דג עם יוגורט של תום לוי/עידן גור
ריזוטו דלעת וגבינה, דוד שושן. מרינה לבדב,
ריזוטו דלעת וגבינה של דוד שושן/מרינה לבדב

המפלצת הדו-ראשית הטעימה של שרון כהן בתל אביב חוגגת 18 (שילה) ושנתיים (ג'נגו) עם הופעות אורח מסקרנות, ומתחלפות.

החגיגות, תחת הקונספט של Resident Season, יעניקו במה לכשרונות מטבח צעירים שיבשלו יחד עם כהן (ועם גל באקבה, השף בפועל של שני המקומות) תפריט 12 מנות צבעוני. שף תום לוי התארח כאן בשבוע שעבר, שף יונתן כהן יגיע ב-4-7 ביוני עם כיסונים ממולאים ופרנץ' טוסט על פחם עם תרד וסרטנים כחולים, שף דוד שושן ימשיך ב-18-21 ביוני עם פרחי קישוא ממולאים ריקוטה ואנשובי וקלמארי על קאפונטה סיציליאני, וב-25-28 בחודש יחתמו לירון גרינברג ותכלת פורטמן.

פרטים נוספים כאן

ברברה צליל בגפן

מתמודדת "מאסטר שף" המועדפת עלינו ובר היין המצוין ביפו משתפים פעולה בשתי ארוחות ערב מיוחדות.

הארוחות יתקיימו בימים שני ושלישי (5 ו-6 ביוני) ומבטיחות תפריט מקומי וצבעוני שנבנה עם עמית שרווס ודור דטנר (וכולל, כמובן, את מנת האודישן של ברברה), יין מיקבי דלתון, ברבדו וכישור שילווה אותו, וחגיגה שמחה מסביב.

פרטים נוספים כאן

אומנות הסושי, סוהו וקירין

סושי, מתן בל. ריטה מאי,
סושי של מתן בל/ריטה מאי

המסעדה הראשל"צית המצוינת ומותג הבירה היפני משתפים פעולה לכדי "אומנות הסושי", שלושה ערבים מיוחדים עם אנשי הסושי המובילים בישראל.

את הסדרה פתח בסוף השבוע מידן סיבוני, השף מתן בל יתארח ב-13 ביוני, ואילו רנן בלומנרייך קומטה יסגור את הטריו ב-27 בחודש.

בארוחות האמורות (וגם בשאר ימי יוני, לצד התפריט הרגיל של המסעדה) תוכלו למצוא, בין היתר, סשימי ילוטייל עם ויניגרט ג'ינג'ר ושומשום, קריספי רייס וטרטר טונה אדומה, רול אינסייד אאוט במילוי סלמון, טוביקו כתום ומלפפון, ובציפוי טונה אדומה, ניגירי בטן סלמון צרוב עם מלח מלדון ויוזו קושו. וגם מזיגות משמחות של קירין מהחבית כמובן.

פרטים נוספים כאן

עינב אזגורי בנא לגעת

עינב אזגורי. אנטולי מיכאלו,
עינב אזגורי/אנטולי מיכאלו

מרכז התרבות והיצירה לשילוב אנשים עם מוגבלויות ראייה ושמיעה משיק את אירועי שבוע ה-Blind Day עם הופעת חושך מיוחדת של שאנן סטריט, מופע ספרותי-מוסיקלי של בן כספית, חנן יובל ומירה מגן, סדנת טעימות שוקולד וגם ארוחה מיוחדת של עינב אזגורי.

הארוחה, שתתקיים בעלטה מוחלטת במסעדת בלאקאאוט שבמרכז היפואי (יום שלישי, 6 ביוני, 18:30 ו-21:30), תציע תפריט סגור של קוקטייל פתיחה, ארבע מנות הפתעה וקינוח כמובן. מחיר: 260 שקלים.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully