וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבב, השווארמה, הג'חנון וכל מה שלידם: פסטיבל הפוד טראקס של חוצות שפיים

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 6:51

מעשנה לוהטת, טאבון לוהט וידיים לוהטות לא פחות. אתם עוד כאן?

לה פיאדרה, ירושלים/לה פיאדרה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - מעשנה לוהטת, טאבון לוהט וידיים לוהטות לא פחות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

המעשנת של ניסן, מתחם חוצות שפיים. רן בירן,
פלא בשרני. המעשנת של ניסן/רן בירן

הפעם הראשונה הייתה נחמדה, בפעם השנייה כבר העלו הילוך, ועכשיו כבר מדברים על מסורת - פסטיבל הפוד טראקס של מתחם חוצות שפיים יחגוג ביום שישי הקרוב (16 ביוני, 10:30-15:00) הפנינג אוכל שלישי, ואפשר כבר לומר מראש שכדאי להגביר תדירויות, בואכה *כל* סוף שבוע.

הטכנולוגיה הרי כבר קיימת, ואיתה נציגויות קבע מוצלחות שמלכתחילה פועלות בקניון הפתוח, כמו גם אורחים ואורחות ששמחים להגיע ולהאכיל. אז מה בעצם צפוי להתרחש כאן?

כי עד עכשיו זה לא היה קיץ לוהט באמת

קבלו את האוטו גלידה של איתיאלה היאט

לכתבה המלאה
פסטיבל פוד טראקס, מתחם חוצות שפיים. אפיק גבאי,
מוכנים להסתערות. פסטיבל הפוד טראקס של חוצות שפיים/אפיק גבאי
פסטיבל פוד טראקס, מתחם חוצות שפיים. אפיק גבאי,
אפשר להגביר תדירות. פסטיבל הפוד טראקס של חוצות שפיים/אפיק גבאי

לוניו פיש אנד צ'יפס יתחילו עם הבייסיק וימריאו עד המבורגר ים ושווארמה דג, איצ'ה בר פיצה יוציאו סלטים וקלצונה לצד מגשי האיטליה שלהם, דוכן האוכל הדרוזי יספק תבשילים ומאפים חמים מהטאבון והמעשנת של ניסן - פלא שכבר תפס אותנו נפעמים - תמכור נתחים מעושנים במשקל, כריכי בשר שדורשים שיקול דעת, המבורגר ובירה קרה.

חוץ מאלה, יביאו אנשי "בא לי הודי" סמוסה ואמפנדס, צ'יקן טיקה מסאלה ודאל עדשים כתומות, עגלת האוכל האסייתית "לה גורדיטה" תציע לארב גאי צלוי, סלט כרוב קריספי, פאד קפאו וגם מה שמכונה כאן בפיתוי מלבי תאילנדי, ואילו "ג'חנון הגבעה" יתניע באלפי מנשה ויחנה פה עם ג'חנון בעבודת יד כמובן, אך גם קובנה.

לא מספיק? אסלאם קשוע יתגבר עם עראייס וקבב, "קריספי צ'יקן & GO" יעשו, ובכן, דברים מגונים אך בגבולות החוק עם קריספי צ'יקן, וחברי "המקלט" יעטפו הכול עם הופעת קאברים.

seperator

פסטיבל פוד טראקס, מתחם חוצות שפיים, שישי, 16.06, 10:30-15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully