וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיבה למסיבה": כל מה שצריך לדעת על הסניף הראשון של KFC בתל אביב

27.6.2023 / 9:00

פחות איחור אופנתי, יותר כמו שלוש שנים וחצי של טיזינג צ'יקני כמעט אכזרי, אבל בואו לא נהיה קטנוניים

ככה מכינים את העוף של KFC/KFC

אין שום צורך, רצון או כוונה להתיימר ולבקר את אסטרטגיית הכניסה של רשת KFC לישראל. שלוש שנים וחצי לאחר הנחיתה המחודשת שלה במקומותינו, עם 15 סניפים פתוחים ותפריט שחתם כל סימן שאלה מקומי עם סימן קריאה גלובלי, לא נותר אלא להתבונן ולהתפעל.

להתבונן, להתפעל, וגם להשתומם - מה עם תל אביב, לעזאזל?

מה שהחל כמיתוג המוני של "הם רוצים ליצור ביקוש" הפך עם הזמן, ומהר מאוד, ל"זה בכוונה, כדי להדליק", והתפתח בסופו של דבר ל"רגע, יש סיכוי שהם לא יגיעו בכלל לפה?".

במובן מסוים, זה היה מרענן מאוד, בטח ביחס לעיר שרגילה לקבל הכול, עכשיו, ולפני כולם. בכל מובן אחר זה היה מסקרן, כמעט מוזר במאפייניו.

כך או כך, היום זה נגמר. או במילים אחרות, שהן היפות ביותר שאפשר לחבר בעולמות הצ'יקן האורבניים - קבלו את KFC, תל אביב.

"בזמן נכון ובמיקום נכון". KFC

על פי הודעת הרשת הבוקר (יום שני), הסניף התל-אביבי ייפתח בקיץ הקרוב ברחבת מגדל האופרה בתל אביב, שהשתפצה לאחרונה בעצמה.

הסניף, מספר 17 על פי אומדן החברה, שלוקח בחשבון גם את המיקום הכפר סבאי החדש מאוד וגם את הפתיחה הנתייתית הקרובה בקניון עיר ימים, מייצג נקודה מבוקשת למדי, המחברת את חוף הים של תל אביב לכמה ממוקדי הבילוי והתיירות שלה.

"למותג יש אלמנטים אייקוניים", הסביר עומר זיידנר, מנכ''ל KFC בישראל, "וכשאתה מגיע לתל אביב, אתה רוצה להתחבר לשורשים האייקוניים של העיר, לים ולטיילת. השיפוץ החדש יצר אווירה חדשה במתחם ונגישות לקהל שלנו. חיפשנו הרבה את ההזדמנות הנכונה והמיקום הנכון באזור, וברגע שהן הגיעו - הלכנו עליהן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רחבת בית האופרה, תל אביב. יונתן הוניג,
להתחבר לשורשים האייקוניים. רחבת בית האופרה בתל אביב/יונתן הוניג

זיידנר התייחס למהלכי הרשת, ולאופי כניסתה הייחודי לתחומי ישראל, וביקש "לשים הכול בקונטקסט", כהגדרתו. "היינו די ברורים מההתחלה, אמרנו מראש שניכנס קודם לצפון ולדרום, ורק אז למרכז, ולא הכחשנו שזה יהיה הסדר", שיחזר, "עכשיו, שלוש שנים וחצי אחרי ההשקה, אנחנו חושבים שאנחנו מגיעים בזמן נכון ובמיקום נכון, עם סטטוס טוב ו-Fit טוב. בשבילנו זאת פשוט התפתחות טבעית של פריסה".

הוא הזכיר כיצד התפרצות הקורונה התרחשה זמן קצר לאחר השקת הסניף הראשון של הרשת בנצרת, אבל הקפיד להדגיש שההתרחבות הייתה עקבית, ועל בסיס הזדמנויות. "לא הפסקנו לרגע. הקצב היה מהיר ואצלנו מה שמוכן ראשון יוצא ראשון, אבל צריך להגיע למקומות הנכונים ולא להתפשר".

KFC ישראל. יניב גרנות, מערכת וואלה
כן, כולל הבאקטים. KFC/מערכת וואלה, יניב גרנות
KFC ישראל. יניב גרנות, מערכת וואלה
העוף במרכז. KFC/מערכת וואלה, יניב גרנות

התפריט, כצפוי וכראוי, עתיר אפשרויות עוף מושחתות יותר או הרבה יותר, ותוך הבטחה שמקוימת "להביא את המוצר המקורי עם הטעם האמיתי" מחו"ל.

"הוא אינו מותאם, אינו מקומי ואינו עושה הנחות עברית לעצמו, או מתפזר לצדדים כדי לקרוץ לכ-ו-ל-ם", נכתב כאן לפני חודשים ספורים, "במקום זה, הוא שם במרכז את העוף, ובונה עליו מגדל של מנות - ובצדק".

יש כאן "בייטס", שהן סוג של נאגטס בגודלן, "סטריפס", שהן רצועות עבות ושמנמנות, כנפיים חריפות, וגם עוף "על העצם". לבד מאלה, יש גם כריכים בתצורת טורטיה, אגף "בורגרים" ואת הבאקטים המיתולוגיים, שהם כנראה דלי המשחקים המהנה ביותר הידוע לילדים ולהוריהם.

KFC ישראל. יניב גרנות, מערכת וואלה
מגדלים של צ'יקן. KFC/מערכת וואלה, יניב גרנות

"אנשים פנו אלינו, טרחו לספר שהם אוכלים בחו"ל וביקשו להביא בדיוק כזה, מה שגוזר כמובן שימוש במתכון המקורי, אז אך טבעי שזה לא יהיה כשר", הסביר זיידנר, "זה לא בא משום אידיאולוגיה, רק בהקשרי טעם ורצון להגיע לטעם. אנחנו מאוד מרוצים מהמוצר שיש לנו היום, אבל זה לא אומר שבעתיד לא יהיו לנו סניפים כשרים, בנוסף".

שבועות ספורים לפני פתיחת הדלתות התל-אביבית, הוא סיפר על "כיוון גבוה" בדמות עשרות סניפים, ועל שאיפה לספק חוויה חו"לית של ממש. כל זה, כמובן, לא תוחם את ההתרגשות לפני המהלך הנוכחי. "זאת חגיגה", הודה, "זאת בהחלט אמירה של המותג, וסגירת מעגל מול צרכנים שחיכו לפגוש אותנו כאן, מה זה אם לא סיבה למסיבה?".

  • עוד באותו נושא:
  • KFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully