וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו אוכל 2023: כל מה שצריך לדעת על פסטיבל הפוד טראקס הגדול של ירושלים

19.7.2023 / 6:00

אחת מהאטרקציות הכי טעימות של הקיץ חזרה לשאוג, אתם עוד פה?

פסטיבל אוטו אוכל, ירושלים/כפיים הפקות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - אחת מהאטרקציות הכי טעימות של הקיץ חזרה לשאוג. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

פסטיבל אוטו אוכל, ירושלים. דור פזואלו,
חגיגה טעימה. פסטיבל אוטו אוכל/דור פזואלו

למרות מה שנהוג ומקובל לחשוב עלינו, המיינטננס שמחזיק אותנו מרוצים אינו גבוה ובהחלט בר-ביצוע. בטח בקיץ, ובטח בימים שבהם הטמפרטורה רותחת את עצמה לדעת מתחת לרגליים, ובכל הגוף בעצם.

תנו לנו אוכל, והרבה ממנו, קצת אווירה וחוויה שמוציאות מהשגרה - כל שגרה אשר תהיה - התחשבות מסוימת בארנקים המתרוקנים ובעיקר תנו לנו קצת אוויר - ואנחנו שם.

או בקיצור, פסטיבל אוטו אוכל בירושלים, הנה אני בא.

והמחיר מצחיק

כשאחת המסעדות הטובות בישראל מחליטה לעשות בראנץ'

לכתבה המלאה
פסטיבל אוטו אוכל, ירושלים. דור פזואלו,
חכם יותר, ממזרי יותר וגדול יותר. פסטיבל אוטו אוכל/דור פזואלו

יריד הפוד-טראקס הענקי בבירה חוזר בפעם השישית למתחם גיא בן הינום, סמוך לעיר העתיקה, והוא עושה את זה חכם יותר, ממזרי יותר וגדול יותר, כמובן.

לתפריט המלא של פסטיבל אוטו אוכל 2023

המתחם, שפועל בימים שלישי-רביעי-חמישי (18:00-23:00), מציע מצעד שפים ואנשי קולינריה מרשים בהחלט, מנות ירושלמיות עם גבולות גזרה של 35-45 שקלים, וגם מופעים חיים, די ג'ייז מרימים, בר יין ואלכוהול ענק ולא מעט חוויות משלימות. אתם יודעים, לרגעים הבודדים והנדירים שבהם לא בא לכם לאכול משהו.

הכינו את הבטן. פסטיבל אוטו אוכל

אז מה בתפריט? פאלומינו תביא "קאנולי פורמג'י" ממולאים גבינות ותרד, פיצה פריטה נאפוליטנית ומטוגנת, וגם "פנה אל פיסטקיו", שהיא פסטה קצרה עם קרם פיסטוק ופרמזן, ורחל בן אלול הבלתי נגמרת תגיע עם הפריקסה המפורסם שלה, עם "רחל בטטה" ועם "אנה קרצ'ופה" ובו - קחו אוויר - ארטישוק, גאודה, פטה עזים, ביצה, פלפל קלוי, חציל אפוי במרווה, חמאת כמהין וגרידת תפוז, צנונית, כרוב, ארוגולה, קרם עגבניות, פסטו פיסטוק, פרמזן וחריף.

לצדם, תציע לוצ'יאנה ארנצ'יני, רביולי מטוגן וגם פלאן פטריות וריקוטה ברוטב שמנת, פיורי ימכרו פולנטה פונגי מתירס טרי, ריגטוני עגבניות טבעוני, בוסייטה קצ'יו א פפה וגם פיצה סיציליאנית, קפה גן סיפור יילך על ארנצ'יני כרובית, קלצונה ממולא ברוטב נפוליטנה וגבינות, וגם פסטת היער השחור, ובה עגבניות שרי צלויות, פטריות, בצל סגול ופרמזן - כולן ברוטב חמאת שמנת וטריאקי ביתי, ואילו פרינג' יפנקו עם אגרול ירקות, גיוזה צמחונית, לחמניות באן עם קריספי דג והמבורגר ביונד.

פסטיבל אוטו אוכל, ירושלים. דור פזואלו,
אוויר הרים טעים. פסטיבל אוטו אוכל/דור פזואלו

המסעדות צפויות להתחלף כל שבועיים, ולכן כדאי לשמור על עירנות. בהמשך הקיץ, יצטרפו גם, בין היתר, צלחת בשר מעושן וספיחה בקר-כבש של הכנענית, פיתה שווארמה-סלמון וההמבורגר המופלא של ג'אקו סטריט וגם חלת הבצל המפוארת של קדמה.

מה עוד? סטייק אנד אגס וגם צ'יקן פופקורן של בלאק איירון, אסאדו אושפלאו מצלעות בקר מעושנות של פיט מאסטר וכן אצבעות שוקולד, דונאטס קרם עוגיות, וופל בלגי, קרם איטלקי וגלידה ישראלית של גולדה. בכל זאת, קינוח.

seperator

פסטיבל אוטו אוכל, מתחם גיא בן הינום, ירושלים, שלישי-חמישי, 18:00-23:00, עד סוף אוגוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully