וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרת מנהל בסניף ברגר קינג דרום קרוליינה נעצרה על הגשת צ'יפס מפח האשפה

1.9.2023 / 0:01

עוזרת מנהל בסניף ברגר קינג שבדרום קרוליינה נעצרה על הגשת צ'יפס מפח האשפה ללקוחות - שעלו על השיטה שלה, תקפו אותה והביאו למעורבותה של המשטרה (ולנו יש מצכון לצ'יפס כמו של ברגר קינג)

פרסומת של בורגר קינג/@BURGERKING

עוזרת מנהל בסניף של בורגר קינג בדרום קרוליינה נעצרה לאחר שלכאורה הגישה ללקוחות צ'יפס לאחר שכבר נזרק לפח האשפה, כך מסר דובר המשטרה המקומית. חיימה כריסטין מייג'ור בת ה-39 הואשמה ביום שני שעבר בהתעסקות מזיקה במזון - עבירה פלילית - לאחר שלכאורה הוציאה צ'יפס מהאשפה, הוסיפה אותו חזרה למיכל שבו מניחים בדרך כלל צ'יפס טרי ולאחר מכן הניחה מעליו צ'יפס חדש מוכן.

המשטרה נאלצה להתערב בתקרית שדווחה ברשת המזון המהיר ב-9 ביולי, כך דיווחה רשת החדשות Fox Carolina. השורטים מצאו במקום שתי נשים צורחות על צוות המסעדה, מאיימות עליהם ומקללות. כשהנשים סירבו להירגע לבקשת השוטרים, שתיהן נעצרו והואשמו בהפרת סדר.

יומיים לאחר מכן, גורמים מהמטה העולמי של ברגר קינג התקשרו למשטרה ודיווחו בעצמם כי מייג'ור הגישה צ'יפס מפח האשפה ללקוחות. לאחר חקירה הוצא צו מאסר לעובדת. אם היא תורשע, היא עלולה לקבל עד 20 שנות מאסר, לפי חוקי המדינה. שופט קבע את סכום הערבות שלה על 20,000 דולר. היא נותרה במעצר במרכז המעצר של מחוז יוניון.

עוד על צ'יפס:

האמת המטרידה מאחורי הצ'יפס של מקדונלד'ס בארה"ב נחשפת - וזו הסיבה שהוא כל כך טעים

רוצים שהצ'יפס מאתמול ישאר קריספי וטעים גם היום? זו השיטה הנכונה לחמם אותו

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לא רוצים שזה יקרה לכם? כך תכינו בבית צ'יפס בדיוק כמו של ברגר קינג:

מרכיבים:
תפוחי אדמה (הזן המומלץ - ראסט)
שמן לטיגון
מלח

אופן ההכנה:
1. שטפו וקלפו תפוחי אדמה למקלות ברוחב 10 מילימטרים.
2. הניחו בקערה של מים קרים מאוד: המשיכו לשטוף ולהחליף את המים עד שהמים יהיו צלולים. סננו היטב ויבשו את הצ'יפס בעזרת נייר סופג או מגבת מטבח נקייה.
3. חממו בזמן הזה סיר עם שמן עד לטמפרטורה של 180 מעלות צלזיוס.
4. הניחו את הצ'יפס בשמן הרותח וטגנו למשך 5 דקות עד הם מקבלים צבע בלונדיני-זהוב. שימו לב שברגע שאתם מוסיפים תפוחי אדמה קרים לשמן החם, הטמפרטורה של השמן תרד. חשוב להקפיד על טמפרטורה שנעה בין 160 ל-165 מעלות צלזיוס כשזה קורה.

5. הוציאו את הצ'יפס מהשמן וסננו אותו.
6. תנו לצ'יפס להתקרר מעט וחממו שוב את השמן, הפעם ל-200 מעלות צלזיוס. שימו את הצ'יפס הקר שלכם שוב בשמן (מה שיוריד את טמפרטורת השמן - וזה בסדר כי אתם רוצים שהוא יצנח ל-190 מעלות צלזיוס). טגנו מספר דקות עד שהצ'יפס מוכן.
7. המליחו קלות ונערו היטב כדי שהמלח יתפזר היטב.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully