וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-70 מיליון איש כבר צפו ונדהמו מטריק הגלידה של מקדונלד'ס

4.8.2023 / 0:12

הגלידה האמריקאית של מקדונלד'ס ידועה כאחת האהובות בעולם, עם השידרוג המומלץ שלה כ"גלידה פיצוץ". שתי האמהבות ג'אנל וקייט מצאו דרך אפילו יותר מטורפת לשדרג אותה ואתם פשוט הולכים לעוף על זה

טריק הגלידה של מקדונלד'ס ששיגע את הרשת/janelleandkate

לא משנה כמה גלידריות איכותיות ויוקרתיות יפתחו לנו, לגלידה האמריקאית של מקדונלד'ס אין באמת מתחרות. משתמשות הטיקטוק ג'אנל וקייט מצאו דרך לשדרג את הגלידה המוכרת בתור "גלידה בשקל תשעים" במתכון מושחת (וקליל) המתעלה גם על הגלידה פיצוץ המפורסמת.

לצמד הנשים @janelleandkate  יש עמוד טיקטוק עם 3.7 מיליון עוקבים, שם הן משתפות במתכונים לחובבי מתוקים בעיקר. מצידניות מלאות בסלט פירות ועד לתבשיל סמורס פופ טארט, ג'אנל וקייט יודעות לרצות קהל הרעב למתכונים מושחתים.

המתכון הוויראלי האחרון שלהן קל וחדשני ואם נשפוט לפי הסרטונים - יהיה מהנה להכין אותו כמעט כמו שיהיה כיף לאכול אותו. בסרטון שצבר כבר יותר מ-73 מיליון צפיות באינסטגרם ובטיקטוק נכתב: "אמהות משתפות את הסוד של מקדונלד'ס!". יוצרות התוכן הקולינרי נראות בו מוסיפות מוצרי מקדונלד'ס שונים לתוך מיכל טאפרוור ומערבבות הכל בהנאה. כן. המתכון לא כרוך בבישול ואף אינו דורש עבודה על דלפק במטבח. למעשה, הצמד מכינות אותו ברכב שלהן - ואין ספק שזה הדבר הכי גאוני שעשו עם גביעי גלידה של מקדונלד'ס עד היום. אז איך תכינו אותו גם אתם? נורא פשוט.

זה היסטרי:

המתכון הזה הופך את הגביעים לחלק מהגלידה. בסרטון נראות ג'אנל וקייט לוקחות שישה גביעי גלידה של מקדונלד'ס ומניחות אותם הפוך במיכל גדול. לאחר מכן, הן משתמשות בכפות הפלסטיק שהגיעו עם המנה כדי לשבור אותם. לאחר שהגביעים מפורקים לחתיכות זעירות ומפוזרים לאורך הגלידה, הן מניחות 3 עוגיות שוקולד צ'יפס של מקדונלד'ס מעל וכותשות גם אותן אל תוך הגלידה. לאחר מכן הן מוסיפות קצת רוטב שוקולד שהזמינו בנפרד וקצת סוכריות. המנה כבר מוכנה לאכילה, אבל ג'אנל וקייט בוחרות (משום מה) לטבול גם כמה צ'יפס של מקדונלד'ס בתוך תערובת הגלידה בטענה שהשילוב בין המתוק למלוח עובד.

עוד בנושא:
האמת המטרידה מאחורי הצ'יפס של מקדונלד'ס בארה"ב נחשפת - וזו הסיבה שהוא כל כך טעים

הסוד נחשף: בגלל זה הקוקה קולה של מקדונלדס טעימה יותר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

והנה המתכון עם פאי תפוחים במקום עוגיות:

ראשית, אתם מוזמנים לוותר על הצ'יפס אם זה מוגזם בעיניכם. שנית, מדובר למעשה בשידרוג מנת הגלידה פיצוץ המוכרת. במקום להסתפק במועט, הבנות הכינו מארז חגיגי של גלידה פיצוץ - והוסיפו לשם כל דבר שעלה על רוחן.

הצלחת הסרטון עודדה אותן לשתף את המתכון שוב, הפעם בתוספת פאי תפוחים של מקדונלד'ס במקום עוגיות שוקולד הצ'יפס. גם על התוצאה הזאת הזלנו ריר פה מעבר למסך. היום לא סופרים קלוריות חבר'ה, קדימה להכין ולאכול!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully