וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קרם דה לה קרם 2023 באשדוד: המדריך השלם (והמתוק) לחגיגת הקינוחים

21.8.2023 / 6:00

כי הקיץ הזה דורש יותר מנות אחרונות, ופחות דיבורים

פסטיבל קרם דה לה קרם 2023, אשדוד/פסטיבל קרם דה לה קרם

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - הקיץ הזה דורש עוד קצת (הרבה) מתוק. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

פנינה פאי, פסטיבל קרם דה לה קרם 2023, אשדוד. פוניה,
התפרצות שיא של מתיקות. פנינה פאי/פוניה

שבועות ספורים לאחר ההשתוללות הקולינרית (והקלורית) המשמחת שהיא פסטיבל עמים וטעמים, חוזרת אשדוד להגזמות עם "קרם דה לה קרם", התפרצות שיא של קינוחים, מתיקות ושחיתות.

האירוע, שיתקיים היום ומחר (שני ושלישי, 21-22 באוגוסט, 18:00-23:00) בגן אלישבע בעיר, מציע עשרות דוכנים של קלאסיקות נוסטלגיות וטרנדים לוהטים מעכשיו, מסעדות מקומיות ותיקות, קונדיטוריות מצוינות ואופות ביתיות מוכשרות - הכול במחיר של 20 שקלים לקינוח - כמו גם פעילויות, הופעות, מיצגים ואטרקציות.

קבלו את דיל הקיץ המושלם

קילו וחצי של בשר, וזה ממש לא כל הסיפור

לכתבה המלאה
פסטיבל קרם דה לה קרם 2023, אשדוד. פוניה,
שמרו מקום. פסטיבל קרם דה לה קרם/פוניה

תוכלו למצוא פה, בין היתר, את הטירמיסו של אליה בן שמחון, קרואסון הפיסטוק של פנינה פאי, הטארטים של אורטל זרביב, הספוליאטלה הנאפוליטני של פיצה פארינו והבראוניז של אבישג כהן.

וזה לא הכול. רחוק מכך. היועץ הקולינרי של הפסטיבל, גל זהבי, דאג גם לעוגת קרפים של אגם קייק, "רוגעלי-לך" לוטוס ושוקולד של או או, מקרונים של או לה לה, פארי ברסט של I Love Eat, בננה לוטי של ארוי דיי, עוגיות מדלן של אתי קייק, וגם מילפיי שמנת ופירות יער של בוטיק הפיתה.

מלבדם, יהיו גם ברולה עם טארטים אישיים, גנאש עם קרם ברולה, דה לה פיקס עם עוגות אישיות ללא גלוטן, דניאלה ניסים עם עוגות גבינה אישיות, הירושלמי עם קינוחים באוריינטציה הודית, לימור ואורן עם עטאייף, המרענן עם כוסות פירות טריים ושייקים, הסושי של רחלי עם סושי פירות והפינה המתוקה של אילנה עם שטרודל תפוחים.

פסטיבל קרם דה לה קרם 2023, אשדוד. שירן כהן שי,
קינוחי מקסימום. פסטיבל קרם דה לה קרם/שירן כהן שי

מי עוד? וואקוטאקו עם קינוח טרס לצ'ס, זאת עם קראק פאי בטעמים, טרקלין עם באן מטוגן וממולא, יאמי עם מילקשייק בטעמים, ליאנס בייקרי עם קאפקייקס, מואיז עם כנאפה ובקלאווה, מטילדה בר עם סניקרס וקינדר בואנו, מיטל מיכאלי עם סינבון, מיי קייק עם עוגות מוס, מלבי Car עם מלבי בטעמי פיסטוק ובייגלה מלוח, וגם מר צ'ורוס כמובן.

נופית מרזוק תביא שערות סבתא, תפוח מסוכר, סוכריות תרנגול ופופקורן צבעוני, סוויטס יציעו עוגיות מושחתות, סופט קוקיז ימכרו דונאטס בטעמים, ויהיו גם "כדורי אושר" של סמודי, וופל בלגי של עגלה מתוקה, מופלטות וספינג' בדוכן המרוקאי של ענבל לוטטי, אקלרים של ענבל קלברס, פחזניות של ענבר יוסף, צ'וקו פאי של Fat Guy וסופלה שוקולד של פורטו.

עדיין איתנו? כי יש גם קרפ צרפתי של פינוקי עידן, פונצ'יקי במילוי קרם פטיסייר של קאיפויה, חיתוכיות קרונפלקס של קונדטאוריה, קדאיף טופי ורוטב חלבה של קפה ג'וליה, סאנדיי של קפה גן סיפור, פרנץ' טוסט של קפה דוגה, קינוחי ויטרינה של קפה מילנה, קוקוסגלידה של קפה פאזל, קוקילידות בטעמים של קרמרי דה לאקלר, אלפחורס של רויאל קייקס, בראוניז של שוגי, ומאפי שמרים של שיראל וקנין.

seperator

פסטיבל קרם דה לה קרם, 21-22 באוגוסט, 18:00-23:00, גן אלישבע, אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully