וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיבה לכך שסניקרס נקראים סניקרס, וזה בכלל לא מה שאתם חושבים

8.9.2023 / 0:01

אנשים רק עכשיו מגלים למה לחטיף סניקרס יש את השם המוזר שלו - וזה מפוצץ להם את המוח

פרסומת לסניקרס מ-2010/Snickers

מה אתם יודעים על חטיף הסניקרס? מעבר לזה שהוא עשוי מחמאת בוטנים ומנוגט, מעליו קרמל, הוא בציפוי שוקולד חלב ובפנים יש גם בוטנים? ידעתם למשל שמכירות החטיף מסתכמות בכ-2 מיליארד דולר בשנה בכל העולם? נגיד שידעתם - מה עם איך הוא קיבל את שמו ומאיפה הוא הגיע?

אנשים רבים נותרו המומים לאחר שסרטונים ויראלים חשפו מאיפה הסניקרס קיבל את שמו המוזר. חטיף הסניקרס מיוצר מאז שנת 1930 על ידי חברת הממתקים הענקית Mars Inc, ולפי הניו יורק פוסט השם Snickers מגיע מ... סוס שהיה שייך למייסדי החברה אתל ופרנק מארס.

בני הזוג השקיעו כסף ברכישת קרקע וחוות גידול סוסים על שטח של 3,000 דונם לאחר שהשיקו את חברת Mar-o-Bar המצליחה שלהם שיצרה את החטיף Milky Way המפורסם. באותו זמן, בני הזוג תכננו ליצור ממתק חדש ולהכניס אותו לייצור ללא שם - עד שאחד הסוסים האהובים עליהם מת. לסוס הזה קראו סניקרס והם החליטו לקרוא לחטיף על שמו.

@yaron_zilberstain בני כמה הייתם כשגיליתם למה קוראים לסניקרס בשם הזה? #fypage #fyp #fypisrael #פוריו #פוריוישראל #סניקרס #סוסים ♬ original sound - Yaron Zilberstain

החטיף האיקוני נמכר בתחילה בחמישה סנט בלבד רק בשיקגו, אבל הוא החל לצבור תאוצה וקונים מכל רחבי הארץ גילו בו עניין - והזוג החליט להתחיל לשווק אותו תחילה בכל ארה"ב ואז בכל רחבי העולם.

עוד בנושא
אינסייד אאוט: סניקרס מושחת עם ציפוי קרמלי

מהמאדים ועד שביל החלב: החברה המתוקה שכבשה את העולם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הבעיה? בבריטניה זה תחתונים

למרות הצלחתו העולמית, בבריטניה חששו שהשם סניקרס דומה מדי למילה הבריטית knickers (תחתונים) ולכן בבריטניה בלבד החטיף נקרא "מרתון" עד שנת 1990, אז החליטה חברת מארס ליישר קו בבריטניה עם המותג העולמי ולשנות לו את השם.

אבל בשנת 2019 הם הפכו לנוסטלגים והוציאו מהדורה מוגבלת של הסניקרס המוכר - רק בעטיפה שכתוב עליה מרתון. ההצלחה הייתה מיידית והמכירות נסקו עד שהחברה החליטה לשווק באופן קבוע בבריטניה את החטיף תחת שני השמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully