וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינכן?! יש לנו פסטיבל בירה ליד הבית

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 17:24

בירות מיוחדות (תשאלו על אורלי וויסמן), נקניקיות מעניינות (יש גם טבעונית) ושעות שמחות (כמו בכל השנה). אנחנו כבר יודעים איך נחגוג את סוכות

חמש עובדות על בירה/מערכת וואלה! News

שניט, מבשלת הבירה והמסעדה-פאב ברחוב הארבעה, ממשיכה את המסורת המוצלחת משנה שעברה וחוגגת גם השנה את "שניט-בירפסט", הפנינג של בירות שימזגו כמים ונקניקיות שיאכלו כ.. נקניקיות. הכול בהשראת פסטיבל אוקטוברפסט הגרמני. אוי, כמה שאנחנו אוהבים פסטיבלים של אחרים.

במהלך חול המועד סוכות, 1-7 באוקטובר, יימזגו במקום המון בירות בסגנון אוקטוברפסט, לצד מגוון הבירות של שניט. בין הבירות החדשות: סוקטוברפסט: לאגר בעלת אחוז אלכוהול גבוה ועושר טעמים, וויסמן: בירת חיטה בסגנון בווארי, מושלמת ללחות שמסרבת להעלם, וגם בירה אחת בהשראה בווארית עם טאץ' ישראלי בשם אורלי וויסמן: בירת חיטה אדומה עם סברס אדום אמיתי מחוות צברי אורלי שאתם פשוט חייבים לנסות.

לצד הבירות יככבו ארבע נקניקיות איכותיות מרחבי הגלובוס: מנקניקייה אלזאסית מלאה בטעם, דרך נקניקיה חרפרפה בסגנון ספרדי ועד אחת בסגנון ברזילאי. הטבעונים חובבי בירות הקראפט, ישמחו לגלות שכחלק מהפסטיבל תושק נקניקיית בראטוורסט בסגנון בווארי בשיתוף פעולה עם רידיפיין מיט, ולהורים שלא יכולים להתמודד בלי בירה בצהרי היום, תוגש נקניקייה מתאימה לילדים, למשקה של הקטנים תדאגו לבד. לצד הנקניקיות, יוגש גם התפריט הקבוע של שניט.

איפה: הארבעה 12, תל אביב
מתי: 1-7 באוקטובר מ- 12:00, עד הטיפה (והנקניקיה) האחרונה

השעות השמחות ישמחו כרגיל לכל אורך הפסטיבל: 50% הנחה על הבירות, בימים א'-ה', בין השעות 12:00-18:00 ובשישי שבת בין השעות: 16:00-19:00

שניט. גיא חמוי,
ד"ש לאורלי וויסמן/גיא חמוי

דבר המועצה

כתבה זו זה יצאה את מפעלנו כשהיא ראויה לקריאה, במיוחד בשבילכם, חובבי היין, האלכוהול והאווירה הטובה אבל אנחנו בני אדם ולפעמים אנחנו טועים. לכן, אם מצאתם פסיק לא במקום, איות שגוי, או עובדות לא מדויקות, נשמח אם תמצאו דקה או שתיים כדי לתקן אותנו, ממש כאן בתגובות. לא תאמינו, אנחנו קוראים את כולן. אם אתם לא מסכימים עם מה שכתבנו, נשמח אפילו יותר אם תשתפו אותנו בדעות שלכם.

אנחנו נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו כדי לשתף אתכם בכל מה שחדש, מעניין ומעורר מחשבה בעולמות היין, התזקיקים, הבירה, האירועים, הברים, או בקיצור: תרבות השתיה, ואנחנו זמינים גם: בערוץ 'וואלה+' בטלוויזיה, ברדיו תל-אביב, ובעיתון 'מעריב'. מקווים שתיהנו מהתכנים שלנו, לפחות כמו שאנחנו נהנים ליצור אותם, ומרימים כוסית לחייכם, מועצת סנהדרינק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully