וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עובדת במקדונלד'ס בארה"ב - וזה מה שהם לא יספרו לכם"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 12:02

עובדת רשת מקדונלד'ס בארה"ב העניקה הצצה לא מחמיאה למאחורי הקלעים של רשת המזון המהיר כשחשפה בסרטון טיקטוק שכמה מהמנות האהובות על הצרכנים למעשה מוכנות מראש. היו כאלה שפחות התרשמו מהגילוי

דברחם שמקדולנדס לא מגלים לכם/@blexican_shay83

המידע הבא אולי לא יפתיע חלק מכם - אבל יש אחרים שהוא צפוי לזעזע. עובדת בסניף של רשת מקדונלד'ס בארה"ב חשפה בסרטון טיקטוק את מה שלדבריה רשת המזון המהיר מעדיפה להסתיר מהלקוחות שלה.

העובדת העניקה לצופים שלה הצצה למטבח של מקדונלד'ס ארה"ב וחשפה שכמה מהמנות האהובות מוכנות מראש - הרבה זמן מראש - מנות שוודאי חשבתם שנהוג להכין במקום. משתמשת הטיקטוק "בלקסיקן" הציגה שקיות של ביצים מקושקשות מוכנות מראש, פנקייקים ומיקס של ביצה, נקניקיה וירקות לבוריטו המוכנים מראש - כשהיא טוענת שהעובדים לא עושים דבר מלבד לחמם אותן.

בסרטון הקצר בן 16 השניות נכתב: "דברים שמקדונלד'ס לא תספר לכם". העובדת בת ה-20 הציגה לצופים את האריזות השקופות של מוצרי המזון המוכנים מראש, ביניהם "קציצות" ביצים, 10 פנקייקים עגולים ושקיות לבנות של תערובת לבוריטו. אז נכון, אלה דברים שפחות פופולריים בסניפי מקדונל'דס בארץ, אבל בארה"ב הם בהחלט כן. הסרטון צבר כרבע מיליון צפיות, כשרבים נותרו מזועזעים מהתגלית.

על אף שרבים הופתעו ואף נגעלו לגלות את "האמת" על האוכל המהיר שלהם, היו לא מעט גולשים שטענו שהגילוי כלל לא הפתיע אותם. "זה נקרא מזון מהיר מסיבה מסוימת", כתב אחד ואחר הוסיף בציניות: "מה? את מתכוונת לומר לי שגורדן רמזי לא נמצא שם ומכין את הבוריטו שלי בעצמו?!".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עוד בנושא:
דלף לרשת: כך תכינו את הרוטב הסודי של מקדונלד'ס
יותר מ-70 מיליון איש כבר צפו ונדהמו מטריק הגלידה של מקדונלד'ס


צופה נוסף כתב: "מישהו חשב שזו תוצרת בית? אנחנו יודעים שכל מה שיש שם קפוא וצריך רק לחמם במיקרוגל'. לקוח אחר כעס: "אז למה לעזאזל לוקח להם כל כך הרבה זמן עד שהאוכל מוכן?".

לקוח לא מרוצה נוסף כתב: "בן כמה זה? למה הם גובים סכומים כאלה גבוהים עבור האוכל שלהם?". לשאלה זו בלקסיקן השיבה: "קל להתלונן על מחירים, אבל אתם עדיין הולכים לשלם כדי לאכול שם". זה נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully