וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו לב לסימנים האלה על בננות - כי כנראה שיש בהן עכבישים

27.10.2023 / 1:01

גבר שרכש אשכול בננות בסופרמרקט שיתף תמונה של בננות עם כתמים לבנים על הקליפה ונחרד לגלות מה באמת גורם לכתמים האלה להופיע. זהירות - זה די מחריד

תגלית מחרידה בבננות בסופרמרקט/bugboy19

כפי שכולנו יודעים, לבננות לעיתים קרובות יש סימנים על הקליפה - בעיקר כשהן ממשיכות להבשיל. הן עדיין טעימות, יש שיאמרו שאפילו יותר - וממילא אנחנו זורקים את הקליפה, אז מה הבעיה בעצם? ובכןף מסתבר שיש סימן אחד שחובה לשים לב אליו כשבוחרים את הבננות שלנו והוא - כתמים לבנים בקליפה.

קונה אחד נותר מזועזע כאשר שיתף תמונה של בננה שרכש בסופרמרקט עם כתמים לבנים בקבוצת פייסבוק - ושאל מה גורם לנקודות האלו להופיע? התשובה גרמה לו לטראומת בננות לכל החיים.

משתמש אחד הגיב לו בפשטות: "יש שם עכביש". אחר הוסיף: "זה נראה כמו קן של ביצי עכביש. שים בשקית וקשור אותה היטב. אני הייתי מחזיר אותה לסופר". שלישי כתב: "זה קרה לי בשנה שעברה. קניתי כמה בננות והבאתי הביתה קן עכבישים בחינם - עם עכבישים קטנים שיצאו ממנו".

לאחר שהקשיב לאזהרותיהם המדאיגות, חזר האיש מאוחר יותר עם עדכון: "אני יכול לאשר שהבננה האמורה, ובכן, האשכול כולו (שדחה אותי מבננות לכל החיים) נמצא בפח בחוץ! אני יכול לשפוך מים רותחים על הבננות למקרה שהביצים יבקעו בתוך הפח והעכבישים ישוטטו לתוך הבית שלי... אולי אפילו לשרוף את הפח שלי זו אולי האפשרות הטובה ביותר (אני כמובן צוחק)".

הנקודה הלבנה על הבננה זוהתה כקן של ביצי עכבישים. Chanel Annalise Russell/Facebook, צילום מסך
הנקודה הלבנה על הבננה זוהתה כקן של ביצי עכבישים/צילום מסך, Chanel Annalise Russell/Facebook

רק בשנה שעברה אישה נחרדה לגלות מאות עכבישים זעירים יוצאים מתוך קן שגדל בתוך בננה שזה עתה קנתה ב"ווייטרוז". ענקית הסופרמרקטים הבריטית התנצלה לאחר שמישל, מלית' שבאדינבורו, נותרה מזועזעת כשהיצורים התרוצצו במטבח שלה. כשמישל פרקה את הקניות שלה, היא הבחינה בסימן מוזר בצורת שלפוחית על הפרי. היא קראה במהירות לבעלה לגיבוי והם הניחו את הבננה בכיור - ופתחו אותה עם מזלג. הם נחרדו כאשר יצאו משם מאות עכבישים זעירים ובני הזוג נאלצו לפעול מהר כדי להימנע מהם להתפזר בכל הבית.

עוד על בננות:

זה החלק הכי חשוב בבננה שאתם לא אוכלים, וחבל

יישארו טריות ל-20 יום: כך תאחסנו בצורה נכונה את הבננות

"אני כל כך שמחה שהוצאתי את הבננות מקערת הפלסטיק", אמרה מאוחר יותר, "אם הייתי משאירה אותן והבן שלי היה מקלף בננה למחרת - אין לי ספק שכל העכבישים האלה היו בוקעים והולכים לכל מקום - משהו שאסור לי אפילו לחשוב עליו. אני לא בטוחה אם אלה היו עכבישים מזיקים או לא, אבל הם דחו אותי מקניית בננות בינתיים. חלמתי שהאמא הייתה באריזה וברחה. אחר כך הרגשתי גירוד בכל הגוף!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האם זה מסוכן?

אז כמה מסוכנים הם? תלוי באיזה עכביש מדובר. ישנו עכביש נודד ברזילאי המכונה גם עכביש הבננות, שהוא ארסי ומצוי בעיקר במרכז ודרום אמריקה. הוא נחשב לעכביש הארסי ביותר ביבשת אמריקה ולאחד הארסיים ביותר בעולם, למרבה המזל, את שמו "עכביש הבננות" הוא קיבל אף שהוא כמעט ואינו נמצא על אשכולות בננה והוא זוהה בטעות כעכביש אחר שנוהג לעיתים קרובות להתחבא בהם אולם אינו ארסי.

דובר מטעם רשת הסופרמרקטים אסדה אמר ל-LADbible: "הנקודה הלבנה הספציפית הזו נראית כמו קן של חרקים קמחיתיים (סוג של כנימות ש-39 סוגים מהם קיימים בישראל). הם לגמרי לא מזיקים, אבל כמו עם חרקים אחרים הם אוהבים להתיישב בין בננות, המספקות בית גידול מגן ונחמד עבורן. "זה אך טבעי שפירות כמו בננות, שגדלות בעיקר בסביבה חיצונית, יהפכו למושבות של חרקים לעיתים".

בכל מקרה, בין אם הבננות נגועות בסתם חרק לא מזיקים או בעכבישים מסוכנים - אל תעזו לאכול שום בננה שעליה יש את הכתמים הלבנים הללו ואל תשכחו לבחון היטב את הפירות והירקות שלכם כשאתם מביאים אותם הביתה מהחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully