וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון לעוף "בואי לפה" שיהפוך אתכם ללהיט אצל הנשים כובש את הרשת

12.1.2024 / 0:04

שף בריטי מבטיח לקהל העוקבים שלו שהעוף המושלם שהוא צולה על המחבת יעזור לכם למצוא סקס - בלי בעיה. כך תכינו את העוף שיסדר את חיי המין שלכם

ככה תכינו את העוף שישיג לכם סקס/harrisonwebb97

רוצה לשכנע אותה לקפוץ אליך? משפיען האוכל הבריטי הריסון ווב שיתף סרטון באינסטגרם בו הוא מציג את המתכון שלו לעוף "בואי לפה" - המנה שלטענתו תשכנע כל אישה לבוא אליכם כבר הערב. הוא מבטיח שהמנה שלו כל כך טעימה שהיא תוביל למפגש מלא תשוקה.

המתכון מעורר התיאבון הוא למעשה ספין-אוף של מנת עוף אחרת בשם "עוף התנשאי לי'?" שלכאורה גורמת לבת הזוג להגיד כן להצעת נישואים מתוכננת. תכף נגיע גם למנה הזאת, לכל המעוניין במיסוד הקשר.

נחזור לעוף "בואי לפה": "זה הולך להשיג לכם סקס! בטח שמעתם על 'עוף התנשאי לי', אבל האם שמעתם על 'עוף בואי לפה'?", שאל המשפיע בסרטון שצבר עשרות אלפי צפיות. "כשתכינו את המנה הזאת, אתם תקבלו את הודעת הטקסט 'אני באה אליך' כל הזמן", הוא הוסיף.

לאחר מכן הוא החל להציג כיצד מכינים את העוף מעורר התאבון שלו. הוא מערבב קערה של פטרוזיליה קצוצה, שתי ביצים וקצת גבינת פרמזן מגוררת (לא חייב עבור שומרי הכשרות) ומתבל במלח ופלפל. לאחר מכן הוא מניח את הקערה הזאת בצד, תופס חזה עוף וטובל אותו בקמח ובתערובת הביצים. את העוף הוא מניח אז במחבת עם שמן וחמאה. כן, הבחור לא משתמש בפירורי לחם שיעניקו לעוף מרקם קראנצ'י, אבל לפחות בקלוריות לא חסכנו פה.

הנה המתכון המלא:

"כאן מתחיל הקסם - הניחו אותו במחבת", הוא אומר בסרטון ומטגן את העוף במשך כשלוש דקות מכל צד עד שהעוף יוצא חום-זהבהב. לאחר מכן הוא מניח את העוף בצד על צלחת ומשתמש בשאריות המיץ מהעוף להכנת רוטב להגשה יחד עם חצי כוס ציר מרק עוף, מיץ סחוט מחצי לימון, קצת יין לבן, מעט חמאה ועוד פטרוזיליה. "עכשיו הגיע הזמן להחזיר את העוף למחבת", הוא אומר בזמן שהוא מפזר עליו את הרוטב ונותן לו עוד כמה דקות להתבשל בציר. כשהעוף מוכן הוא מעביר אותו לצלחת ושופך מעט מהרוטב על העוף.

"שמישהו יבוא ויכין לי את זה", כתבה אחת בתגובות ואחר הוסיף: "זה לא מה שציפיתי לראות כששמעתי על 'עוף בואי לפה' אבל זה כנראה עדיף על מה שחשבתי...". מגיב אחר הוסיף: "זה נראה נפלא. מה עם קצת לינגוויני בצד? או גזר קלוי? ממממממ".

עוד מתכונים:
כנפיים שחומות עם פרחי כרובית צלויים בתבנית אחת
עוף חמוץ מתוק, או שניצלונים: ארוחה טעימה שמזכירה את הילדות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עוף "בואי לפה" - "המנה שתשיג לכם סקס". https://www.instagram.com/harrisonwebb97, צילום מסך
זו התוצאה הסופית/צילום מסך, https://www.instagram.com/harrisonwebb97

ולמעוניינים: כך תכינו את מנת "עוף התנשאי לי"

המתכון לעוף שהושרה ברוטב שמנת עם עגבניות מיובשות וטימין מלוח זכה לכינוי "עוף התנשאי לי" כי הוא לכאורה אמור להוציא מנשים תגובות כמו "הייתי מתחתנת איתך בשביל העוף הזה" ו"אוי אלוהים, זה גבר ששווה להתחתן איתו".

כך תעשו זאת:

@gimme.delicious Marry Me Chicken is one of the best ways to cook chicken breasts! Tender and juicy chicken breasts cooked in a creamy sun-dried tomato sauce - the perfect combination for an easy weeknight dinner. #recipes #marrymechicken #cooking #food #dinner #lowcarb #tuscanchicken #healthydinner #dinnerideas #chickenbreast ♬ Thing of Beauty - Danger Twins

אז מה הופך את העוף האיטלקי הזה למיוחד כל כך? אחרי שמפזרים על העוף (ירכיים או חזה) מעט מלח ופלפל וצורבים אותו על מחבת משומנת, מוציאים אותו מהמחבת ושופכים לתוכה רוטב שמנת, שום, טימין טרי, עגבניות מיובשות (שאפשר גם להוסיף אחר כך) וציר מרק עוף. את העוף הצרוב מחזירים למחבת ומכסים ברוטב כך שיספוג את כל הטעמים. לסיום ניתן להוסיף מעט פטרוזיליה ולהזמין אולם ורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully