וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאתי המבורגר ישן של מקדונלד'ס במכונית - היכיתי אותו בפטיש והזדעזעתי

2.2.2024 / 0:01

גבר מצא המבורגר בלחמניה שנשכח איכשהו מתחת לגלגל הרזרבי ברכב שלו. הוא העמיד אותו במבחן (ההגיוני) של מכות פטיש ונדהם לגלות באיזו איכות הוא. צפו על אחריותכם

ככה נראה המבורגר של מקדונלדס שנשמר במשך 24 שנים/@aly.sherb/Tiktok

אוהבים לאכול במקדולנד'ס? אם כן, כדאי שתשמעו על הסיפור ההזוי הבא. גבר אוסטרלי העלה לטיקטוק סרטון שצבר מעל 3 מיליון צפיות ובו הוא חושף מה עלה בגורלו של המבורגר עם גבינה ממקדולנד'ס, אותו הוא מצא בתא המטען של הרכב שלו חבוי מתחת לגלגל הרזרבי.

"לעולם לא אוכל במקדולנד'ס שוב", אמר קמרון הולאנד, שנדהם מ"מצב הצבירה" שבו הייתה הקציצה של ההמבורגר כשהוא מצא אותה. כמובן שזה לא ממש מבחן הוגן כי הולאנד העריך שההמבורגר בלחמניה הזו הוא בן כ-3 שנים משום שזה פרק הזמן שבו הגלגל הרזרבי של הרכב שלו לא היה בשימוש.

למרות שבהחלט נראה שההמבורגר שכב שם שנים, הוא נותר שלם לגמרי כאילו שהרגע הוא יצא מפס ההכנה.

"הוא היה קשה כמו בטון", אמר הולאנד, שהחליט להוכיח את הטענה שלו באופן מעשי. "תראו את זה", אמר הולאנד לפני שלקח פטיש ודפק על ההמבורגר, שבמקום להפוך לדייסה כמו שהמבורגר רגיל אמור להפוך במגע עם פטיש, הוא פשוט התנפץ כמו אריח של שיש.

צפו בסרטון

@whats_the_issue Found this cheese burger in a spare wheel well at work , has to be atleast 1-3 years old , the burger is rock hard with out one bit of mould on it WTF it wasnt wven eaten by ants ? ? #fyp #fypシ #mcdonalds #mcdonaldsau #foryoupage ♬ original sound - Papi Cam

אבל לא רק הבשר היה במצב עגום שכזה. גם הלחמניה (שלא ברור איך היא שרדה כל כך הרבה זמן), התרסקה תחת הפטיש, מה שגרם להולאנד להתנצל על המחזה הזה והשווה את הלחמנייה לביסקוויט.

עוד מקרים דומים
שמרה בארון המבורגר של מקדונלד'ס משנת 1996 - ונדהמה ממצבו אחרי 24 שנים

פתחה ארוחה של מקדונלד'ס אחרי 17 שנים: "נראית כאילו נקנתה אתמול"

נציגי רשת מקדונלד'ס באוסטרליה הגנו על קציצת הבשר הנצחית שלהם בהצהרה ל-News.com.au, והכריזו שהם "מתגאים בהגשת מוצרים באיכות מעולה" והדגישו את המובן מאליו: "המזון שלנו מיועד לצריכה בעת הרכישה או קבלת המשלוח כדי להבטיח את האיכות שלו ואת טריותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully