וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ראשון, שרונה מרקט: צפון, דרום, מתוקים ויין

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 7:54

השילוב הקולינרי המועדף על כולנו בימים האלה - בשבילם, ובשבילנו

מתיחת הפנים של שרונה מרקט/שי מכלוף

חודשיים שלמים, ארוכים מנשוא, מאז מתקפת הטרור הקטלנית של חמאס, ועולם האוכל הישראלי לא מפסיק לרגע את נשיאת אנשיו על הכתפיים, מנסה לתמוך ולסייע, להקשיב ולחבק, ובעיקר להחזיק. להחזיק מעמד.

כך, יתכנסו היום ומחר (חמישי-שישי, 07-08 בדצמבר) בשרונה מרקט מיטב אנשי הצפון והדרום, ומיטב התוצרת שלהם, בניסיון לפזר החוצה כמה שיותר "אור ראשון" - בנרות, ובמצב רוח.

דביר קרפ, שוקולד קפה. באדיבות המצולמים
עם מתכוני הדגל לזכרו. דביר קרפ/באדיבות המצולמים

האירוע - המילה "פסטיבל" נעלמה מחיינו לעת עתה, בנסיבות טבעיות - יאגד קונדיטורים ויקבים, למה שהוא כנראה השילוב הקולינרי המועדף על כולנו.

אלו יספקו טעימות ומכירות מבתי העסק המתוחים שלהם, ויציעו גם מחווה מקומית נדרשת, בדמות גירסה אישית לעוגת הביסקוויטים הישראלית, על בסיס פתיבר אסם.

תומר טל חוזר

בשביל החיים, בשביל מה שמגיע לנו, ובשבילם: סבא שלי נמלט מהנאצים, אנחנו פה כדי להישאר

לכתבה המלאה
מטרלו, עין זיוון. יניב גרנות, מערכת וואלה
אירוע שחיתות ממוסד. מטרלו/מערכת וואלה, יניב גרנות

תוכלו למצוא פה, בין היתר, את עדי פרץ ומטרלו המופלאה שלו מרמת הגולן ואת טופלו של ורד באר ומוראד בשארה מתרשיחא, שיביאו פיצות וקישים, את לה שוקוליטה של משפחת מוהנא מפקיעין, על הפרלינים והטראפלס שלה (כן, כולל פרלין הכנאפה, ברור), ואת אלה חרפק ממותק סדנאות שוקולד בגברעם, שתשנע לתל אביב מארזי מתנה מתוקים.

לבד מאלה, יהיו גם לחם טנא של דוד אמזל וחלותיו הנהדרות, תינא חטיב מבית המלבי בעכו ושמואל אביטיאן מפטיסרי I Love Eat באשדוד - להשלים מה שנראה כבר כעת כאירוע שחיתות ממוסד, בול בזמן.

מתכון להכנת כדורי שוקולד, מתוך הספר "ילדים מבשלים" של רות סירקיס. מתוך הספר "ילדים מבשלים",
בנרות, ובמצב רוח. מתכון כדורי השוקולד של רות סירקיס/מתוך הספר "ילדים מבשלים"

את הפחמימות והמתוקים ישטפו יקב לטם הגלילי ויקב כישור המצוין, יקב ג'וליה ממעיליא ויקב זוטא על תזקיקיו וסודותיו, יקב דלתון (כולל ורמוט וג'ין מהגליל), יקב פינטו מירוחם, יקב רמת נגב ויקב אוריאל, יקב נצר ויקב צוף בערד, וגם יקב מואה ממושב צופר שבערבה. פנורמה ישראלית משכרת.

במקביל, תעביר רות סירקיס סדנאות להכנת כדורי שוקולד עם הילדים (והמבוגרים, בואו), על בסיס המתכון הנצחי שלה מהספר "ילדים מבשלים", ומוקד מיוחד במתחם יפעל להנצחת דביר קרפ, השוקולטייר והקונדיטור של "שוקולד קפה" בעוטף, שנרצח באותה שבת אומללה בביתו שבקיבוץ רעים.

אורי שטיינר, שותפו וחברו הקרוב, פועל מאז למען אשתו וילדיו של קרפ, ויביא לאירוע פרלינים כמובן, אך גם שלושה ממתכוני הדגל של העסק - בראוניז, סופלה שוקולד ועוגיות תמרים. בשבילו, בשבילם, בשבילנו.

seperator

"אור ראשון", שרונה מרקט, תל אביב, חמישי (7 בדצמבר, 12:00-22:00) ושישי (8 בדצמבר, 10:00-15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully