וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, אתם לא תאמינו ממה באמת עשויים פירורי הלחם לשניצל

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 0:30

פירורי לחם עשויים מלחם, לא? אולי כדאי שתעיינו ברשימת המרכיבים מאחורי השקית, כי יתכן שתמצאו שם כמה שבכלל לא קשורים ללחם. נחסוך לכם: הנה כל מה שתמצאו שם

ככה מכינים פירורי לחם במפעל/igoAlessiFoods

מי בכלל חשב לבדוק? הגולשים בטיקטוק נותרו מבועתים כשגילו שפירורי לחם שנמכרים בכל סופר ממוצע לא עשויים רק מלחם כפי שהם היו בטוחים (וכפי שהשם שלהם מבטיח). יתר על כך, על כל שקית פירורי לחם תמצאו רשימת מרכיבים שונה. חובבי הפירורים שמשתמשים בהם להרבה מנות ביתיות פופולריות, החל משניצלים וטבעות בצל ועד דגים, הופתעו לגלות שחלקם עשויים מקמחים שונים, דגנים מעורבים, סויה, שמנים צמחיים ואפילו תמצית דגים.

משתמשת הטיקטוק טארה לואיז, שצברה קהל עוקבים של כ-30,000 בפלטפורמה, שם היא משתפת באופן קבוע "פתרונות פשוטים ליוקר המחיה", שיתפה מוקדם יותר החודש סרטון ובו התגלית המפתיעה. "אני בסופרמרקט Coles וצריכה לקנות פירורי לחם. חשבתי שכולם יהיו אותו הדבר - אני פשוט לוקחת את מה שהכי זול אם אין לי בבית", סיפרה טארה והוסיפה שהיא בדרך כלל מעדיפה להכין את הפירורים בעצמה, "הלכתי לקחת את האופציה הזולה ביותר וחשבתי להסתכל במהירות על המרכיבים ולבחון את ההבדלים. זה למשל פירורי הלחם של המותג Coles. הם עולים 1.70$ לשקית, אבל תראו את כל המרכיבים שיש כאן. אני לא אומרת שזה טוב או רע. זה רק נראה שיש הרבה מרכיבים עבור מה שהוא לכאורה רק לחם מפורר". לא פחות מ- 58 מרכיבים היו רשומים על גב חבילת פירורי הלחם, כולל ג'לטין, גלוטן חיטה, חומץ וזרעי דלעת.

@taralouisesmartsavings Who knew there was such a difference between bread crumbs. I thought it would just be the ingredients of bread but guess again I was wrong Im not saying what is better or worse but its interesting to see the difference so when were deciding what to buy we can make an edicated decision on whats best foe our family and our budget. #breadcrumb #breadcrumbhacks #grocerycompare #costofliving #costoflivingsolutions #savingmoney #costoflivingcrisis #savingtime #smartsavings #costoflivinghacks #budgethack #dinneronabudget #cheapdinnerrecipes #twinmum #mumof5 #groceryhack #pricecompare #pricecomparison #coles ♬ original sound - Tara Louise ❤️ SmartSavings

האלטרנטיבה הזולה הבאה, גם היא מותג של Coles, הייתה "קצת פחות מרתיעה", אמרה טארה, עם ארבעה מרכיבים בלבד: קמח (חיטה), מלח, סוכר ושמרים. מדוע ההבדל? משתמשת טיקטוק הסבירה בתגובה: "זה תלוי איפה מכינים את פירורי הלחם. ניתן להשתמש במגוון לחמים לתערובת אחת ויש לציין את כל המרכיבים המשמשים ליצירתם. מאפייה אחת שעבדתי בה נאלצה לעשות את אותו הדבר עבור פירורי הלחם שיוצרו בחנות".

משתמש נוסף שהזדהה כעובד Coles הסביר שהאופציה הזולה ביותר "עשויה משאריות לחמים שונים במאפייה, אז הם מפרטים את כל המרכיבים של כל הלחמים. האופציה היקרה היא בצק פשוט ייעודי לפירורי לחם".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
יש לי שערה באוכל: אנשים התחרפנו כשגילו - לחם מכיל שיערות אדם

הלם: המרכיבים שלא ידעתם שיש במסטיקים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ככה מכינים פירורי לחם במפעל:

וככה תכינו פירורי לחם בבית:

ומה קורה בישראל?

גולןשים אחרים הביעו את הפתעתם ממספר המרכיבים בפריט מזון שנועד להיות כה פשוט. אנשים הודו שהמחשבה לבדוק מה מכיליפ פירורי הלחם אפילו לא עלתה בראשם. "וואו, אני קונה את הזולים כי אני אוהב את הטעם שלהם. אף פעם לא חשבתי לבדוק מה באמת יש שם", כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "אני בודק הרבה תוויות עבור המרכיבים אבל אפילו לא הייתי חושב לבדוק פירורי לחם. הנחתי שכולם אותו הדבר".

"אני חייב להודות שמעולם לא חשבתי להסתכל על המרכיבים של פירורי לחם! אני לא יכול להתגבר על כמות המרכיבים הזאת!" כתב צופה נוסף ואחר כתב: "אני המום. הדג הרג אותי. אם הייתי לי אלרגיה למאכלי ים, אין מצב שהייתי בודק אם יש דגים בפירורי לחם". רבים קוראים לאנשים לבדוק מעתה את מרכיבי פירורי הלחם שהם קונים לפני שהם משתמשים בהם לטיגון - רק כדי להיזהר מכל תגובה אלרגית בלתי צפויה.

חסכנו לכם את העובדה ובדקנו מה מכילים פירורי הלחם הנמכרים ביותר בישראל. התשובה שאלה של אוסם מכילים לפי האתר שלהם קמח חיטה, שמרים, מלח, שמנים מהצומח, צבע מאכל טבעי (תמצית פפריקה), ומעכב חמצון (תמצית רוזמרין). אלה של סוגת מכילים קמח חיטה לבן, שמן דקלים מזוכך, שמרים, מלח שולחן, מים, וצבע מאכל - תמצית פפריקה.

אלה שנמכרים תחת מותג הבית של רמי לוי-שיווק השקמה מכילים חיטה, מים, שמן חמניות, שמרים וצבע מאכל בצורת תמצית פפריקה. בנוסף נכתב שהם עלולים להכיל שיבולת שועל, שומשום, אגוזים, ביצים, סויה, בוטנים ודגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully