וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני'ס פרייד צ'יקן פיתח חיסון יעיל נגד דיכאונות חורף (וגם דיאטות)

30.1.2024 / 6:00

חידודים קטנים, שיפורים קטנים, שתי מנות חדשות. גדולות כמובן

אהרוני'ס, דוכן פרייד צ'יקן של ישראל אהרוני, שרונה מרקט/אהרוני'ס

חצי שנה לוהטת למדי בתוך שרונה מרקט הספיקה לצוות הפעלתן והיעיל של ישראל אהרוני (ולמעשה, אהרוני'ס פרייד צ'יקן) כדי להביט לצדדים בסיפוק, להבין שסערת העוף המטוגן ברחבי תל אביב רק מתגברת, ולהמשיך לגלוש עליה בבטחה.

או במילים אחרות - חידודים קטנים, שיפורים קטנים, שתי מנות חדשות. גדולות כמובן.

אהרוני'ס, דוכן פרייד צ'יקן של ישראל אהרוני, שרונה מרקט. אהרוני'ס,
אין צורך בהשתוללויות. קריספי צ'יקן האני-באטר של אהרוני'ס/אהרוני'ס
לכאורה, רק רוטב, ולמה לעשות עניין. בפועל, הבנה מרובת שכבות

הקריספי צ'יקן האני-באטר (64 שקלים) אינו רק הלחם מילים כמעט פושע בפתיינותו, אלא גם הייקו מינימליסטי, ספוקן וורד שממנו כדאי ורצוי להכין רינגטונים. אם זה עדיין דבר. נדמה לי שלא.

מדובר באותו עוף מצוין בדיוק שעשה את הדוכן הזה למה שהוא (ומה שהוא, אם לא ברור, זו יחידת קומנדו מקצוענית שקוטלת דיאטות, ומחסלת במקביל כל מיני חקיינים וחובבנים), וקיבל כעת זיגוג סמיך של דבש וחמאה, חסה וחמוצים אסייתים, כל הדרך לזרועותיה החמימות של לחמניה טרייה.

לכאורה, רק רוטב, ולמה לעשות עניין. בפועל, הבנה מרובת שכבות - שלא צריך להשתולל עם גימיקים ושטויות, שמספיק לשדך בטבעיות דברים שרוצים להשתדך אחד לשני, ושנקודת פתיחה גבוהה כל כך אינה זקוקה ליותר מדי. פה ושם עוד חיזוק, עוד יתד, עוד הפתעה למי שמחפש הפתעות במקום הקבוע שלו.

וכך, מתקבל משהו שהוא קצת מתקתק וקצת עוקצני, רכות פחמימתית שמתחלפת במהירות לקשיחות קריספית, ואז שוב רכות, מהעוף עצמו. כל זה, כמובן עם אמבט קטן ומטפטף של רוטב שממנו צריכים לעשות אמבטיות גדולות הרבה יותר, ומטפטפות הרבה יותר, גם. דבש, לפעמים הכול באמת דבש.

הפריקסה של חיימיקו

ברגע אחד נדיר של שקט, הכול התחבר

לכתבה המלאה
אהרוני'ס, דוכן פרייד צ'יקן של ישראל אהרוני, שרונה מרקט. יניב גרנות, מערכת וואלה!
להשכיב ולרומם. קריספי צ'יקן של אהרוני'ס/מערכת וואלה!, יניב גרנות

מנת ספיישל חורפית נוספת, מתוזמנת היטב לשבועיים האלה בשנה שלהם אנחנו קוראים "סערה", מספקת קערת מרק כמובן - ציר עוף במיסו לבן, עוף צלוי, אטריות זכוכית, ירקות ופרייד נודלס (64 שקלים).

אינני מנותק עד כדי כך כדי לרמוז שאנשים שמגיעים לפה צריכים או מתכוונים לבחור במרק, אבל בהחלט מתעקש שאם אתם יותר מאחד, קחו גם אותו כדי לחלוק. מדובר בארוחה שלמה, מחממת על אמת, בלתי נייטרלית ועם מניפת טעמים מצוינת. מעטפת מרומזת של מיסו ועוף שלועג לחבריו המכובסים, ציר נוגד הצטננויות חורף וקצת ירקות בשביל הנשמה, אטריות דקות ורכות וגם אטריות דקות ומתפצחות.

מרק במזללת פרייד צ'יקן. כן, אמרנו את זה.

אהרוני'ס, דוכן פרייד צ'יקן של ישראל אהרוני, שרונה מרקט. אהרוני'ס,
חורף בקערה. מרק של אהרוני'ס/אהרוני'ס

הלהיטים האחרים עדיין רצים כאן במקביל, כמובן, ועדיין שומרים על הרף. כנפיים ופופקורן עוף (וגם גירסת טופו), שני סלטים שזכורים היטב לטובה, צ'יפס פלחים נהדר וגם הקריספי צ'יקן המקורי (איולי עשבי תיבול ורוטב לימוני) - מכת מחץ שאיכשהו מצליחה להשכיב אותך ולרומם אותך בו-זמנית.

כעת, מתבקש רק להרחיב את הקולקציה, ולמנף את שאר הרטבים לכדי אותו גלייז חמאתי. איולי חלפיניו ואיולי סריראצ'ה מדברים על זה ביניהם, והראנצ'ו (שמנת חמוצה, מיונז, כוסברה ופלפלים) כבר צועק את זה בקול.

ככה זה כשמתחילים הכי חזק שאפשר. אחר כך נותר רק להגביר.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully