וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירי ענק והרבה צלחות על השולחן: ארוחת החורף המושלמת יוצאת לדרך

4.2.2024 / 6:00

חיבוק נשי, פירגון למילואימניקים ופתיחה מסקרנת מאוד: החדשות הטעימות של ישראל

ביינה, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - חיבוק נשי, פירגון למילואימניקים ופתיחה מסקרנת מאוד. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

ארוחות שלישי, ביינה

תבשיל טלה. רעות עזר,
תבשיל טלה של רעות עזר/רעות עזר

בר האוכל המצוין בהובלת נרקיס אלפי נערך לחורף עם "שלישי פעמיים כי טובה", אירוח של שפיות ובשלניות שיימשך לאורך פברואר, בערבי שלישי כמובן.

על פי התכנון, יגיעו לכאן רעות עזר (6 בפברואר), רינת צדוק (13 בפברואר), לונה זרייק (20 בפברואר) ועדינה זוסמן (27 בפברואר) ויקיימו עם אלפי "דואט סירים נשי ומנחם", כהגדרתה.

יהיו פה, בין היתר, סירים ותבשילים מתחלפים כמו קציצות דגים ברוטב אדום, ⁠תבשיל זנב שור עם "יהלומים" של ירקות שורש וכיסוני כרישה, ⁠לוביה בבישול ארוך, קציצות עוף חמוסטה עם מנגולד ואורז, שורט ריבס חוויג' עם קולורבי צלוי על פירה, נזיד עדשים על מאפה בצק עלים, תבשיל טלה בסגנון פקיילה, קובה בורגול מטוגנת במילוי בשר, קישואים ממולאים ומבושלים ביוגורט וגם קובה סינייה.

אלו יוגשו עם מנות קטנות למרכז השולחן, ובהן ⁠צזיקי עם שמן צ'ילי ונענע; קרם חומוס, כיסוני בצל מקורמל ותרד, טונה בכבישה חמה על יוגורט ובצל סגול, ברזאולה הום מייד, סלט טורקי ו⁠עלי גפן ממולאים - וקנקן תה יחתום את כל הסיפור הגדול הזה, עם קינוחים דוגמת ספינג' בסירופ הדרים, עוגת גבינה באסקית ותותים, לילות ביירות, כנאפה, מוס שוקולד ושמן זית ומעמולים.

ביינה

חדשות האוכל

מסעדה דרוזית חדשה וטקס בריטי עתיק מחכים לכם. רוצו

לכתבה המלאה

סנטה, כפר סבא

Sante' (סנטה), כפר סבא. עוז אוחיון,
חריימה שרימפס של סנטה/עוז אוחיון

ביסטרו חדש ומסקרן בהובלת אסף זרוג מציע לתושבי העיר השרונית קלאסיקות ומנות מעודכנות, תוך דגש על שמחת חיים צרפתית (שמתחילה מהשם, Sante', כלומר לחיים) וחומרי גלם מקומיים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קונפי כרישה בטאבון עם גבינת סנט מור צלויה, חריימה ג'מבו שרימפס, ברוסקטה טאטאקי טונה, טררטר דג מקסיקני, עיקריות כמו טורטליני מסקרפונה ושאטה על ראגו פטריות ובר בלאן, שווארמה בר ים, שיפוד אנטריקוט מיושן ופאייה זוגית וגם קינוחים דוגמת קרם ברולה וניל עם קראמבל צנוברים, מקלות מרנג עם קולי תות ושמן בזיליקום, עוגת גבינה ועוגת שוקולד.

סנטה

פורטל מילואימניקים, משלוחה

פורטל המילואימניקים של משלוחה. משלוחה,
פורטל המילואימניקים של משלוחה/משלוחה

אפליקציית המשלוחים משתפת פעולה עם חנוך דאום, ומשיקה את "My Table", עמוד המרכז עסקי אוכל קטנים בבעלות מילואימניקים, שמקצר את הדרך לפירגון ישראלי נדיב.

העמוד כולל, לעת עתה, כ-200 מסעדות ודוכנים ברחבי הארץ, וקורא למילואימניקים נוספים להצטרף. משלוחה אף התחייבה על בניית אתר על חשבונה לבתי אוכל שאינם מחזיקים בכזה, בואכה חיבוק כחול-לבן מרגש, וטעים.

אל פארס כנאפה בר

ממתקי אל פארס, דלית אל-כרמל. ממתקי אל פארס,
ממתקי אל פארס בדלית אל-כרמל/ממתקי אל פארס

הבוטיק הוותיק בדלית אל-כרמל מוסיף לפנק את חיילי צה"ל עם מגשים מתוקים, ומשיק שירות חדש של עמדות ניידות ועמוסות פיתויים לאירועים, שמחות והאפי האוור.

העמדות הללו כוללות, בין היתר, כנאפה, בקלאווה, כדורי עוואמה מסורתיים, קדאיף ממולא בפיסטוק ומגשי עוגות סולת.

ממתקי אל פארס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully