וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבראנץ', הקוקטיילים והמבט לפריז: יש הוט-ספוט חדש בתל אביב

10.3.2024 / 6:00

קריצה חו"לית של פלאזה קפה והצדעה מקומית של הערבה: החדשות הטעימות של ישראל

פלאזה קפה, כיכר דיזנגוף, תל אביב/פלאזה קפה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - קריצה חו"לית של פלאזה קפה והצדעה מקומית של הערבה. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

פלאזה קפה, תל אביב

פלאזה קפה, כיכר דיזנגוף, תל אביב. אסף קרלה,
פלאזה קפה/אסף קרלה
פלאזה קפה, כיכר דיזנגוף, תל אביב. אסף קרלה,
פלאזה קפה/אסף קרלה

כיכר דיזנגוף המתפקעת מאנרגיה מתחדשת בבר-קפה-מסעדה עם עיניים לאירופה ורגליים עמוק בתל אביב, בראנץ' מאוחר והרבה מאוד קוקטיילים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קרואסון פרעצל עם ביצים עלומות וסלמון מעושן, טוסט מחמצת אבוקדו עם גבינת שמנת וקונפי עגבניות שרי, טרטר דג עם ויניגרט למון גראס, פסטה פטריות יער ומירין, רויאלים עם קוביית קרח ענקית ומתובלת בעצמה, וגם עירבובים דוגמת "פיקדילי" (וודקה קטל וואן מושרית בקליפות אשכולית, קטל וואן סיטרון, גליאנו אפרטיבו, ליקר אשכוליות, מחית ליצ'י, קוואנטרו, לימון), "אלכסנדרפלאץ" (ג'ין גורדונס מושרה בפלפל אנגלי ומלפפון, סן ג'רמן, ורמוט דוליני רוסו, סירופ חליטת ברזיל וג'ינג'ר ביר) ו"שפריץ זעפרן" (אפרול, זעפרן, היביסקוס ומרווה).

פלאזה קפה

חדשות האוכל

על הגג, עם כל האוכל הזה: מסעדה דרוזית חדשה נפתחה בדיוק בזמן

לכתבה המלאה

מהחממה לצלחת, ברחבי הערבה

אוהד לוי, מהחממה לצלחת. אפרת פרנקנשטיין,
אוהד לוי/אפרת פרנקנשטיין

מיזם האוכל הדרומי מצדיע לחקלאות הישראלית בסוף שבוע מיוחד, עתיר ארוחות מסקרנות, וטעימות.

האירועים יתקיימו בימים חמישי-שבת (14-16 במרץ) ברחבי הערבה התיכונה והדרומית ויכללו, בין היתר, "טברנה מדברית" בהובלת יריב איתני, אוהד לוי ומיכאל איוניר שתגיש הרבה דגים והרבה אלכוהול, בראנץ' מקומי של לוי בפונדק נאות סמדר, ביקור של אנשי "פנדה פיתה" בחצבה, משתה צהריים של מסעדת פרם אורסולה, המעדנייה כביש 90 ומבשלת בירה ערבה, ארוחה מדברית לכל המשפחה עם ערן לוין, שתסתיים בסיור עששיות בקיבוץ לוטן, וגם שיתוף פעולה של לוי עם פונדק יטבתה, שתכליתו ארבעה טעמים מיוחדים, לרגל האירוע - סורבה פומלות מקיבוץ אילות, חרוסת עם תמרים ממטעי יטבתה, סמור'ס עם מרשמלו שרוף, ביסקוויטים ושוקולד וכן גלידת חלב חם ועוגיות.

כל הארוחות הללו ילוו בשלל פעילויות מרחיבות לב, ובטן, ובהן קטיף עצמי, שווקי איכרים וסדנאות בישול שסופן אוכל נוסף כמובן.

מהחממה לצלחת

תפריט צהריים, בראסרי 22

בראסרי 22, פתח תקווה. חיים יוסף,
תפריט הצהריים של בראסרי 22/חיים יוסף

המסעדה הפתח-תקוואית החדשה בהובלת מעיין נדיר מרחיבה שעות והצעות ומשיקה תפריט צהריים ולמעלה מכך (12:00-19:00), והנחת ימי חול של 25%.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, צ'יפס ארטישוק עם צזיקי, פלאפל כרישה וגבינות, טרטר טונה ואבוקדו, סלט קיסר, פילה לברק עם ריזוטו פתיתים, סטייק אנטריקוט עם שום קונפי וצ'יפס וגם "סלמון טוסקני" עם לינגוויני ושניצל ענק.

בראסרי 22

פופ-אפ קטוגני של עודד טלמור, EHouse

פיצה קטוגנית של עודד טלמור. אלון מסיקה,
פיצה קטוגנית של עודד טלמור/אלון מסיקה

השף המתמקד באוכל קטוגני פותח סדרת אירועי טעימות ומכירות במתחם התל-אביבי שברחוב תל גיבורים.

המפגש הראשון יתרחש ביום שישי (15 במרץ, 9:30-13:00) ויכלול בישולים של טלמור (פיצה קטוגנית, בראוניז, סלט קיטו נודלס וחומוס, למשל), מוצרי מעדנייה של קיטו שף דוגמת לחמניות וגריסיני, שמן MTC וממרח אגוזי לוז, ומוזיקה חיה שתעזור להנעים הכול. הכניסה חינם.

עודד טלמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully