וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיכות, חגיגות, שחיתויות: המדריך השלם (והטעים) לפורים 2024

21.3.2024 / 6:00

משלוחי מנות, סדנאות אפייה לילדים וגם הרבה מאוד אלכוהול כמובן: החדשות הטעימות של ישראל

טועמת אוזני המן במילויים מקוריים/NOW רוני שרמייסטר

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - משלוחי מנות, סדנאות אפייה לילדים וגם הרבה מאוד אלכוהול כמובן. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

קפה אסיף, תל אביב

פורים 2024, מרתון פרג בקפה אסיף, תל אביב. גיא אשכנזי,
מרתון פרג בקפה אסיף/גיא אשכנזי

מרכז תרבות האוכל חוגג פורים עם "מרתון פרג" שיזנק מתוך המעדנייה שבבית הקפה שלו, וגם יסיים שם, עם הבדלי משקל ככל הנראה.

האירוע יתקיים בימים רביעי-שישי (20-22 במרץ, מ-9:00) ובמסגרתו יוצעו מאפי פרג מרחבי הארץ, ובהם מעמול של פרח רסלאן, טארט של מאפיית תושה, לחם פרג של "לחם טנא", בורקס פרג של מאפיית שלום עלחם, קרואסון של אלדד שמואלי מבית נעה אפייה מקומית, לצד עמדת טחינת פרג לאופים הביתיים של חבשוש משוק לוינסקי, ומנות ישיבה כמו קרפ במילוי פרג של גיא בן הרוש ופרסבורגר לימוני של ארז קומרובסקי.

קפה אסיף

חדשות האוכל

הבראנץ', הקוקטיילים והמבט לפריז: יש הוט-ספוט חדש בתל אביב

לכתבה המלאה

Foodish ושוק הנמל

פורים 2024, פופ-אפ מאפים אבודים, פודיש ושוק הנמל. מיכל הרבסטמן,
פלמייה של Foodish/מיכל הרבסטמן

אגף הקולינריה של מוזיאון אנו והשוק הישראלי בנמל תל אביב משתפים פעולה לכדי פופ-אפ מאפי פורים אבודים מעניין, וטעים.

האירוע, בהובלת חמדת גולדברג, טבחית וחוקרת זהות לאומית במחלקה לאנתרופולוגיה וסוציולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, יתקיים ביום שישי (22 במרץ, 9:00-14:00) בשוק האיכרים ויציע, בין היתר, נגולה (לחם פורים מרוקאי שמגן מעין הרע), נאן ברנג'י (עוגיות אורז ומי ורדים פרסיות), "אצבעות המן" (מאפי פילו ואגוזים של יוצאי ספרד), המנטאש דרום אפריקאיות מבצק שמרים וגם פלמייה צרפתיות עם הפתעה מתוקה.

Foodish

Pop Up Wine Bar

Pop Up Wine Bar, תל אביב. נטי לוי,
Pop Up Wine Bar/נטי לוי

מיזם האירוח השמח של אייל נאור חוגג פורים עם בראנץ' מיוחד, עתיר יין של יקב אמפורה.

הארוחה תתקיים בשבת (23 במרץ, מ-11:30) ותצי טעימות ורכישות משתלמות, די ג'יי ותפריט מיוחד של אלעד בן דוד ובו פוקאצ'ה עם עגבניות מרוסקות, עלי גפן עם צזיקי, מאפה פילו במילוי מנגולד וגבינות מלוחות, וגם קלצונה מסקרפונה ונוטלה ומילפיי מפורק לקינוח.

פופ אפ ווין בר

הולה הולה, תל אביב

הולה הולה, תל אביב. יהונתן בן חיים,
פורים בהולה הולה/יהונתן בן חיים

המסעדה השמחה מלכתחילה בהובלת שקד פחימה חוגגת פורים לאורך ארבעה ימי מסיבות (חמישי-ראשון, 21-24 במרץ), הופעות די ג'יי, רקדניות בטן והבטחה להפתעות רבות נוספות.

יהיו פה, בין היתר, קרפצ'יו אינטיאס, ברוסקטה טונה אדומה, טרוטליני גבינות, פיצות מיוחדות ומוס מנגו-שוקולד, וגם קוקטיילים דוגמת Cotton Candy (וודקה, מונין תות, מונין רימון, וניל ושערות סבתא) ו-Candy Pop (ג'ין, אפרול, מיץ לימון, מונין פסיפלורה ומיץ אננס).

הולה הולה

פר דרייר, יפו

מנות בבר היין פר דרייר, יפו. חיים יוסף,
פורים בפר דרייר/חיים יוסף

בר היין הוותיק ביפו חוגג פורים בסימן עדלאידע כמובן, עם משתה שימזוג שמחה לאורך ארבעה ימים (חמישי-ראשון, 21-24 במרץ), מנות מיוחדות והנחות יין נדרשות למתחפשים, ובכלל.

יהיו פה, בין היתר, קלאמרי עם חמאת צ'ילי מותסס וארטישוק, שיפוד דנבר קאט עם עגבניות מגי ושאלוט מהפלאנצ'ה, שניצל לברק עם סחוג וגם הבראנץ' הידוע של המקום.

פר דרייר

DNA ו-MyYain, תל אביב

מתחם DNA, תל אביב. שי בן סניור,
מתחם DNA בתל אביב/שי בן סניור

מתחם האוכל בקומת הקרקע של קניון עזריאלי משתף פעולה עם חברת היין של נתי נעים לכדי מסיבת פורים חגיגית, שמחה ומשכרת כמובן.

האירוע יתקיים ביום חמישי (21 במרץ, מ-19:00) ויציע מזיגות נדיבות של יקבים מקומיים ובינלאומיים במסלולי מתחילים (כניסה ושתי כוסות, 130 שקלים) ומתקדמים (כניסה וארבע כוסות, 160 שקלים), לצד מיצגי אומנות, עמדת קעקועים, תחרות תחפושות והפעה של די ג'יי אמיר נקש.

MyYain

פרנה בשוק, תל אביב

פורים 2024, פרנה בשוק. רם שנבל,
פורים בפרנה בשוק/רם שנבל

דוכן האוכל המושחת של דור זגורי בשוק הכרמל חוגג פורים עם אוזני המן מלוחות, ממולאות ומפתיעות.

מדובר בשילוש בצק פריך מלוח ובו אסאדו עם איולי, בזיליקום וסלסת עגבניות, קציצות דגים עם סלט חריף, לימון ומשוויה, וכן עוף עם אבוקדו ועגבניה. מחיר: 45 שקלים, עם צ'ייסר ערק כמובן.

פרנה בשוק

קומראן, תל אביב

מסעדת קומראן, תל אביב. קומראן,
מסעדת קומראן/קומראן

המסעדה השמחה בשגרה מעלה הילוך במהלך פורים וחוגגת עם סיפורי עמי ותמי ותפריט מיוחד.

החלל הכשר יתחפש לפני החג, ישקיע בתפאורה ובאווירה ויעטה על עצמו וייב של אגדות. התפריט יישר קו עם חטיפים שהתחפשו, ובהם חלוויאת צ'יטוס (שקדי עגל מטוגנים, רוטב קוניאק, קרם תפוחי אדמה וקראסט צ'יטוס), טרטר טאקו תפוצ'יפס עם שייטל קצוץ וסלט שמלשב רצועות חזה עוף, צ'יפס צלפים ושברי דוריטוס.

קומראן

דנוור סטייק האוס

מסעדת דנוור, ירושלים. אסף קרלה,
פורים בדנוור סטייק האוס/אסף קרלה

מסעדת הבשר הכשרה בבירה חוגגת פורים עם הופעה יוונית של הזמרת מאיה סול, ובוזוקי כמובן.

האירוע יתקיים ביום ראשון (24 במרץ) ויציע במקביל את הסיבה העיקרית שלשמה התכנסנו - תפריט מיוחד עם נתחי בשר מצוינים, קרפצ'יו, סיגר ממולא, כרובית מטוגנת, סלטים, שתייה קלה ובקבוק אוזו אישי, וגם קינוחים. איך לא. מחיר: 300 שקלים.

דנוור סטייק האוס

יקב קסטל, הרי ירושלים

יקב קסטל. אלעד ברמי,
יקב קסטל/אלעד ברמי

היקב הישראלי הנהדר מארח את יקבי הגליל המפונים לחגיגת פורים שהיא משתה יין מיוחד כמובן.

האירוע יתקיים ביום שישי (22 במרץ, 10:00-14:00) ויכלול דוכני אוכל מיוחדים, מארזי חג מבית "לואיזה מרכז קולינרי" והקונדיטוריה המצוינת של דוד לאור, וכן טעימות, כוסות והרבה בקבוקים של יקבי דלתון, רמות נפתלי, בן זמרה וכרם שבו, שמרכזי המבקרים שלהם סגורים בשל הלחימה בצפון. מחיר: 50 שקלים, כולל כוס יין ראשונה.

יקב קסטל

סלון יווני, הרצליה

סלון יווני, הרצליה. יהונתן בן חיים,
פורים בסלון יווני/יהונתן בן חיים

המסעדה היוונית של גיא פרץ חוגגת פורים עם נשף שמח בן חמישה ימים (חמישי-שני, 21-25 במרץ), שיכלול זמרים ונגנים וגם טברנת צהריים אתונאית של יום ראשון.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מזטים ומאפים מסורתיים, מנות פסטה וסלטים טריים עתירי גבינת פטה, קינוחים מושחתים והרבה מאוד דגים.

סלון יווני

נינה ביאנכה, מתחם ביל"ו

מסעדת נינה ביאנכה, מתחם ביל"ו. דוד מויאל,
נינה ביאנכה/דוד מויאל
פורים 2024, מסעדת נינה ביאנכה, מתחם ביל"ו. נינה ביאנכה,
פורים בנינה ביאנכה/נינה ביאנכה

המסעדה הכשרה בהובלת ירין עמירה חוגגת פורים עם תפריט מיוחד, די ג'יי, עיצוב שמח והרבה מאוד יין.

האירוע יתקיים ביום חמישי (21 במרץ) ויציע, בין היתר, קרפצ'יו אינטיאס ירקות בכבישת הדרים, קבב דג על קישוא בייבי ויוגורט זעתר, פילה דניס עם סטייק כרובית וקרם שרי קונפי וגם דיל יין ללא הגבלה ב-79 שקלים.

נינה ביאנכה

פטרה, אשדוד

מסעדת פטרה, אשדוד. גל זהבי,
מסעדת פטרה/גל זהבי

המסעדה הגיאורגית של סימו בן חובל חוגגת פורים בארוחה מיוחדת, שנעה יותר לכיוון המשתה כמובן.

הדיל, במחיר 450 שקלים לזוג, מתקיים בימים רביעי-ראשון (20-24 במרץ) וכולל שתי מנות ראשונות לבחירה, סלט גדול ומאפה או תבשיל גיאורגי וגם שתי כוסות יין גיאורגי וקינוח.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פטה כבד עוף, פלטת דגים מעושנים, גלילת חצילים ממולאים, סלט חלומי, חורציאני (מאפה בצק עלים במילוי בשר בקר פיקנטי), חינקלי גבינות, צ'יבורקי בשרי פריך, ביף סטרוגונוף וכן קרם ברולה ופונצ'יק במילוי קרם פטיסייר לקינוח.

פטרה

קפה ריבר, כנרת

פורים 2024, קפה ריבר, כנרת. עדן סבן,
פורים בקפה ריבר/עדן סבן

הבייקרי המושחת שעל נהר הירדן חוגג פורים עם מארזים צבעוניים וקולקציית אוזני המן.

יהיו פה, בין היתר, אוזני המן מבצק שקדים פריך עם קרם פיסטוק אפוי וציפוי שוקולד לבן, בצק קקאו פריך עם ממרח חלבה ושערות חלבה מעל, עם קרם פטיסייר אפוי בציפוי שוקולד לבן ופטל מיובש טחון וגם משלוחי מנות עם רביעיית אוזני המן, טארט וארבעה כדורי שוקולד (69 שקלים), או בתוספת עוגיות (110 שקלים).

קפה ריבר

עדוש, בית העמק

סדנת אפייה, עדוש, בית העמק. כרמית ארבל,
סדנת אפייה של עדוש/כרמית ארבל

בית האפייה של עדי שמואל בקיבוץ בית העמק שבגליל המערבי חוגג פורים עם סדנה ייעודית שתחילתה פיתויים וסופה משלוחי מנות שווים, הום-מייד.

האירוע יתרחש ביום שני (25 במרץ, 10:00-13:00) ויציע הכנה משותפת ומלמדת של אוזני המן מתוקות ומלוחות, עוגיות חמאה, לחמניות הפתעה ומאפים אחרים לרוב, שרק חלקם ימצאו דרכם למשלוחים. מחיר: 350 שקלים להורה וילד, וכל ילד נוסף ב-175 שקלים.

עדוש

משלוחי מנות לחיילים, דיזנגוף סנטר ו-Vegan Friendly

פורים 2024, פוד טראק רביעי טבעוני, משלוחי מנות טבעוניים לחיילים. ביטמוב,
הפוד טראק של רביעי טבעוני/ביטמוב

יריד האוכל של הקניון התל-אביבי והעמותה הטבעונית חוגגות פורים עם מחווה מרגשת וטעימה לבסיסים.

הפעילות תתבצע על בסיס משאית האוכל של מסעדת J17 שתתמקם בדיזנגוף סנטר ביום רביעי (20 במרץ), ותזמין את האורחים והחוגגים לרכוש מנות ביריד או להביא משלוחים ומארזים ביתיים (ובהם מוצרים סגורים), לעצב ולקשט, ולהוסיף כרטיס ברכה.

יריד רביעי טבעוני בסנטר

מקס ברנר

פורים 2024, מקס ברנר. עדי שדה,
פורים במקס ברנר/עדי שדה

רשת השוקולד המרהיבה חוגגת פורים מתוק עם קולקציית משלוחי מנות ומהדורות מוגבלות, עתירות מסיכות ייעודיות ואוזני המן כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מארז "פורימקס שמח" (4 פרלינים בעבודת יד, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, כדורי דגנים מצופים בשוקולד חלב וחמאת בוטנים, טיפות שוקולד חלב עם סוכריות קופצות, דפי שוקולד לבן, טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן ומסיכה, 199 שקלים), מארז "אולטימייט" (פרלינים, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בקרם נוגט עם מלח ים, כדורי דגנים מצופים בשוקולד לבן וקרם פיסטוק, טיפות שוקולד חלב עם סוכריות קופצות, דפי שוקולד לבן, טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן ומסיכה, 234 שקלים) וגם "פורים משכר חושים", שמוסיף לקופסאות גם יין של יקב טפרברג.

מקס ברנר

דלי קרים

פורים 2024, דלי קרים. דוד מויאל,
פורים בדלי קרים/דוד מויאל

רשת הגלידריות הצבעונית חוגגת פורים עם טעם מותאם מסיבות ומסיכות, בדמות מרשמלו עם ריפל מרשמלו, על בסיס גלידת השמנת המצוינת שלה כמובן.

לבד ממנו, יהיו גם להיטי שגרה ושחיתות כמו פרוזן יוגורט, יוגורט בהרכבה עצמית, מילקשייקים, וופל בלגי, קרפ צרפתי ועוד הרבה גלידה מן הסתם.

דלי קרים

BBB

פורים 2024, BBB. BBB,
פורים ב-BBB/BBB

רשת ההמבורגרים הוותיקה חוגגת פורים עם משלוחי מנות שיודעים לעשות גם טייק-אווי, ודילים מיוחדים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, "תחפושת זוגית" (שני המבורגרים, צ'יפס או טבעות בצל, 123 שקלים), מארז "משפחה מחופשת" (שני המבורגרים ושתי ארוחות ילדים, 179 שקלים) וכן "קרנבל פורים" לאירועים ומפגשים (עשרה המבורגרים, שלוש מנות צ'יפס, נאגטס, טבעות בצל וכרובית פריכה, 620 שקלים).

BBB

תן ביס

תן ביס. אורי מגנוס,
שליחי תן ביס/אורי מגנוס

פלטפורמת המשלוחים הכתומה חוגגת אף היא, עם הנחות פורימיות מתבקשות על אלכוהול וממתקים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, שישיית גולדסטאר או יין תבור הר שרדונה ב-29.90 שקלים, ג'ין גורדונס ב-74.90 שקלים, וודקה פינלנדיה ב-59.90 שקלים, וגם אופציות מצוינות להרכבת משלוחי מנות דוגמת חטיף קליק קורנפלקס ב-4.90 שקלים, שוקולד קינדר ב-3.90 שקלים, עוגיות Merba שוקולד צ'יפס, פליפז מצופה שוקולד חלב ב-9.90 שקלים ובמבה במילוי נוגט ב-4.50 שקלים.

תן ביס

יאנגו דלי

פורים 2024, יאנגו דלי. יאנגו דלי,
פורים ביאנגו דלי/יאנגו דלי

פלטפורמת המשלוחים הזריזה חוגגת פורים עם משלוחי מנות בהרכבה עצמית ומארזים שווים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, הצעות משש קטגוריות מותאמות צרכים ומחירים שיגיעו עם מדבקות פורימיות, וגם מארזים ירוקים, צהובים ואדומים מוכוני טרנד, הרבה אלכוהול נדרש, קומבינציות יין וגבינות או פראנוי ומוצ'י וגם דילים על קליק, שוקולד ריטר ספורט וטוני, אוזני המן, קיט אפרול שפריץ ושישיות בירה.

יאנגו דלי

פאפא ג'ונס

פורים 2024, פאפא ג'ונס. פאפא ג'ונס,
פורים בפאפא ג'ונס/פאפא ג'ונס

רשת הפיצריות המצוינת חוגגת פורים עם משתה של דילים, שהוא למעשה משלוח המנות האולטימטיבי. ובמוקד החגיגות - מבצע של שתי פיצות משפחתיות קלאסיות, מנה נלווית, קינוח וצמד פחיות ב-169.9 שקלים.

פאפא ג'ונס

דומינו'ס פיצה

פורים 2024, קינוח של דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
קינוח פורים של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה

רשת הפיצריות הגדולה חוגגת פורים עם קאמבק משמח ומתבקש לקינוח הפופולרי של 2023.

מדובר באוזן המן מבצק פריך מתוק, במילוי שוקולד וחמאה מומסת, ועם אבקת סוכר מלמעלה. הקינוח, בגודל פיצה אישית, יוצע במשך שבוע (מ-18 במרץ) במחיר 22.90 שקלים, או כחלק מדיל (עם פיצה משפחתית ב-82 שקלים, או עם שתי משפחתיות ב-130 שקלים).

דומינו'ס פיצה

טסה - הבית של הממתקים

פורים 2024, טסה. טסה,
משלוח מנות של טסה - הבית של הממתקים/טסה
פורים 2024, טסה. טסה,
משלוח מנות של טסה - הבית של הממתקים/טסה

רשת הממתקים הגדולה חוגגת פורים עם קולקציית משלוחי מנות גמישה, מודולרית ומושחתת כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, שוקולד וחטיפים, ממתקים נדירים בייבוא בלעדי מחו"ל, אוריאו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה, צ'יפס בטעם כמהין ואבוקדו ומשקאות קלים מיפן.

טסה

פאנקו

פורים 2024, פאנקו. פאנקו,
פורים בפאנקו/פאנקו

אתר היין והאלכוהול חוגג פורים בוויב אינטימי יותר, ועם הצעות לקוקטיילים בייתים שמתערבבים יחדיו לכדי מה שחשוב באמת.

תוכלו למצוא פה, בין היתר הצעות DIY מעניינות, וגם כל מה שצריך כדי ליישם אותן - מג'וני ווקר בלאק (134.90 שקלים לליטר) ועד שיבאס ריגאל 15 שנה XV (192.31 שקלים לליטר) ומקאלן 12 שנים פיין אוק טריפל קאסק (329.06 שקלים), מוואן גוך דאבל אספרסו (110.26 שקלים לליטר) ועד עלית הערק (57.90 שקלים).

פאנקו

חינאווי Wine & More

פורים 2024, חינאווי Wine & More. חינאווי Wine & More,
פורים בחינאווי Wine & More/חינאווי Wine & More

חנות האונליין היעילה חוגגת פורים עם מבצעי שישיות יין, והרבה מאוד אלכוהול מתבקש.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, שישיית פרימיטיבו פוליה פרנזה אי מורי ב-297 שקלים, אנטיגל אונו קברנה סוביניון ב-390 שקלים, קלו דה גת עמק איילון ב-954 שקלים וגם גוורצטרימנר של יקב הרי גליל ב-306 שקלים.

חינאווי Wine & More

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully