וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה 180: זה כנראה הדיל הכי רומנטי ומשתלם עכשיו בתל אביב

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 9:06

ממש על הטיילת של תל אביב, מול שקיעות יפות, בוטיק 180 לקח פניה של 180 מעלות עם תפריט פיצות חדש ומפתיע

פיצה מרגריטה של בוטיק 180. דימיטרי פומזן - סוכנות קרלה,
כמה וכמה סוגי קמח, מחמצת בת עשור ומוצרלה איכותית. הפיצה של בוטיק 180/דימיטרי פומזן - סוכנות קרלה

אני כותב על מסעדות, אוכל וקולינריה כבר לא מעט זמן, אבל באמת שתקופה ארורה/משוגעת/ייחודית (מחק את המיותר, בעצם אולי לא צריך למחוק כי הכול נכון) כמו זו, לא חוויתי מעולם. זו לא הקורונה, שבה כולם היו משועממים, ברים הפכו לחנויות עציצים כדי להמשיך להחזיק את הצוות, ובתי קפה הפכו לבתי ממכר ללחמים ומאפים כדי להיכנס תחת הקטגוריה "מקום עבודה חיוני". זה הרבה יותר מזה.

מקומות שנפתחו לפני שבעה באוקטובר נסגרו, אולי כי לא התאימו להלך הרוח הלאומי. בתי אוכל וותיקים מצאו את עצמם ללא צוות, כשכולם במילואים (ובואו לא נתחיל לדבר על מקומות של חבר'ה צעירים שחלק מהצוות היו בפסטיבל נובה עם כל מה שמשתמע מכך, גם בכאלו נתקלתי) וכולם מנסים ללהטט ולשמור על השפיות.

מגשי פיצה של בוטיק 180 על חוף הים. דימיטרי פומזן - סוכנות קרלה,
השקיעה היא רק בונוס. פיצה 180/דימיטרי פומזן - סוכנות קרלה
"אחרי אפס תמיכה מהעירייה, ואחרי תמיכה סמלית מבעלי הנכס, הבנתי שאני חייב לעשות משהו"

לכן לא הופתעתי כשנתקלתי בבית הקפה של בוטיק 180, הוסטל מעוצב על חוף ימה של תל אביב בפינת רחוב יונה הנביא שפעל בהצלחה בשנתיים וחצי האחרונות, וגיליתי שהוא כבר לא בית קפה, אלא פיצרייה.

מעיין שמחה, אחד מבעלי המקום, מגלה כי בימים הראשונים של המלחמה הוא פשוט נשאר לבדו. "אחרי שביעי באוקטובר, תוך פחות מ-24 שעות כולם כולל כולם התגייסו. השותפים, המנהלים וכל כח האדם שלנו עלו על מדים ונעלמו לשבועות ארוכים. ישבתי בבית ואחרי כמה ימים הבנתי שזה מדהים שכולם במילואים, אבל שכר הדירה ממשיך לרדת והארנונה ממשיכה להגיע כשהעסק סגור".

הוא מספר, וטון הדיבור שלו נעשה מעט עצבני. "אחרי אפס תמיכה מהעירייה, ואחרי תמיכה סמלית מבעלי הנכס, הבנתי שאני חייב לעשות משהו. אני לא טיפוס שמוותר בקלות. מה עוד שהמלחמה התארכה ופתאום התחיל החורף, ופחות אנשים הגיעו לחוף ולטיילת. החלטתי לשנות את המוצרים שלי לגמרי ולפנות לכל מי שנשאר לעבוד מהבית ולכל המפונים מהדרום והצפון שהגיעו לתל אביב".

מאות שנות גילגול

פירורים של שמחה, של בית, ושל משפחה

לכתבה המלאה
פיצה 180, תל אביב. דמיטרי פומזן,
ויש גם האפי הוואר משתלם. פיצה עם פפרוני של בוטיק 180/דמיטרי פומזן
לאחר שמעיין גומר לדבר על השלטון והעירייה, הוא נרגע ומתחיל לדבר בהתלהבות על הפיצות, ומגלה חוש הומור מופרע לחלוטין

התוצאה היא סדרת פיצות שיצאה בעיקר במשלוחים לכל רחבי תל אביב. הבצק מוכן מכמה סוגי קמח, עם מחמצת בת עשר שנים, מוצרלה איכותית, רוטב סודי ותנור אימתני שפועל בחום של 450 מעלות.

לאחר שמעיין גומר לדבר על השלטון והעירייה, הוא נרגע ומתחיל לדבר בהתלהבות על הפיצות, ומגלה חוש הומור מופרע לחלוטין. "את השמות שלהן הקדשתי לצוות שלנו ששומר עלינו במילואים. פיצה שקראתי לה 'פיצה עמית' מוקדשת לעמית שאלרגי ללקטוז והיא מגיעה עם תוספת של מיקס גבינות - מוצרלה, אמנטל, צ'דר וגרוייר במחיר 89 שקלים. גיא שומר כשרות אז הפיצה על שמו מגיעה עם גבינת מוצרלה, פפרוני וצ'ילי מותסס (89 שקלים גם היא), ויש גם מנות קטנות ומעניינות כמו צ'יקן בייטס, תפריט קוקטיילים חדש ובירה מחבית".

פיצה עם פפרוני של 180. דימיטרי פומזן - סוכנות קרלה,
רעיון טוב בשעתו, שרק השתפר. פיצה 180/דימיטרי פומזן - סוכנות קרלה
"אם הפיצה שלי מגיעה קרה פתאום, אני לא יכול לפצות את הלקוח. וולט מודיעים לי שהם פיצו אותו כבר, אז הם יצאו מולו בסדר ואני יצאתי המסעדן ששלח פיצה קרה ולא טעימה"

אבל אם נחשפתם בטעות לפיצרייה החדשה באפליקציית וולט, או לשמועות על פיצה חדשה ולוהטת שמגיעה עד הבית, הגיע שינוי נוסף. "האביב בפתח, מזג האוויר כבר מתחמם וממש עכשיו פתחנו את המקום שוב לקהל, עם השקיעות היפות ואווירת החוף. לשלוח פיצות לכל העיר היה רעיון טוב בשעתו, אבל קצת נמאס לי לעבוד מול וולט. אין לי קשר ישיר מול הלקוח ואני לא מכיר את השליחים. אם הפיצה שלי מגיעה קרה פתאום, אני לא יכול לפצות את הלקוח. וולט מודיעים לי שהם פיצו אותו כבר, אז הם יצאו מולו בסדר ואני יצאתי המסעדן ששלח פיצה קרה ולא טעימה. בחרנו להתרכז יותר בלקוחות שמגיעים לפה. אם כדי לשבת במקום, או ממש לקחת אוכל לחוף".

הבחירה הזאת הובילה גם כנראה לדיל הכי משתלם לחובבי הרומנטיקה והשקיעות, כשבין השעות 17:00-19:00 יש 50% הנחה על תפריט השתייה ו-30% הנחה על האוכל. "זוג יכול להגיע לפה לדייט, כולל שקיעה, פיצה ודרינק אלכוהולי, ולצאת בפחות ממאה שקלים, לשבת במקום או פשוט לקחת הכול בטייק אווי לטיילת או לחוף", הוא מסכם בהתלהבות.

seperator

פיצה 180, יונה הנביא 2, תל אביב, ראשון-שבת 12:00-00:00, 054-2388868

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully