וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו את פירה תפוחי האדמה הקרמי "הכי מדהים" - בלי הטעות שכולם עושים

25.3.2024 / 0:04

שף מוביל שיתף את המתכון המנצח שלו להכנת פירה קרמי מושלם - ונראה שכולנו עשינו בדיוק את אותה הטעות

טיפים של שף בעל כוכב מישלן להכנת פירה/מערכת "אסור לפספס"

השף האמריקאי טיילר פלורנס, שמככב ב-Food Network, שיתף לאחרונה את המתכון שלו להכנת פירה תפוחי אדמה קרמי ומושלם והוא גם ציין מאילו טעויות כדאי לכם להימנע בדרך.

שף הטלוויזיה חושף שהדרך בה אנו מרתיחים תפוחי אדמה אינה נכונה - וכי הרתחתם במים היא טעות. הוא אמר ל-Popsugar: "אז מה שאני עושה עם פירה, מאחר שגם ככה מוסיפים להם שמנת וחמאה, הוא לבשל אותם בשמנת וחמאה מלכתחילה. אחרי שתפוחי האדמה מוכנים, אני מועך אותם ומוסיף אליהם את הקרם בו בושלו. זה יוצא מדהים". בגרסא אחרת של המתכון הוא מרתיח את תפוחי האדמה כרגיל במים שהומלחו קלות ולאחר שמערך אותם הוא וסיף להם את השמנת והחמאה שהורתחו.

רוצים לנסות את המתכון לפירה החלבי המושלם? הנה הוא:

רכיבים:
שמונה תפוחי אדמה בינוניים מסוג "יוקון גולד" (התחליף בארץ הוא תפוחי אדמה אדומים או מסוג "ראטה", מאחר שיש להם כמות עמילן דומה)
ארבע שיני שום כתושות
450 מ"ל חלב
450 מ"ל של שמנת כפולה ((מאחר שקשה להשיג את זה בארץ, תוכלו להשתמש בשמנת מתוקה 42% בתוספת 3/4 כוס חלב או רבע כוס חמאה לא מלוחה מומסת)
מרווה
רוזמרין
טימין
עלה דפנה אחד
כף אחת של חמאה
כף אחת של חרדל
כף אחת של שמן זית
מלח ופלפל

ככה עושים את זה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אופן ההכנה:

1. חותכים את תפוחי האדמה לרבעים ומניחים אותם בסיר גדול. מוסיפים פנימה את השמנת, החלב, התימין, הרוזמרין, המרווה ועלה הדפנה. מניחים על אש בינונית ומרתיחים בעדינות במשך כ-15 עד 30 דקות עד שתפוחי האדמה רכים למגע של מזלג.

2. שימו עין על הטמפרטורה והנמיכו את האש במידת הצורך כדי למנוע מהשמנת או החלב להישרף. לאחר מכן מסננים את תפוחי האדמה אך שומרים את התערובת הקרמית בסיר. הקפידו להוציא את עלה הדפנה מהתערובת.

3. מועכים את תפוחי האדמה בדרך המועדפת עליכם והוסיפו בזהירות את תערובת השמנת עד שמתקבל מרקם חלק וקרמי. מוסיפים כף אחת של חמאה, כף אחת של שמן זית, כף אחת של חרדל ולאחר מכן מתבלים במלח ופלפל ומערבבים.

גרסא נוספת, בלי הרתחה בשמנת

מכניסים את תפוחי האדמה לסיר גדול, מוסיפים עלה דפנה, 2 כפות מלח ומכסים במים קרים. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים, במשך כ-20 דקות. מסננים אותם היטב ומסירים את עלה הדפנה. בינתיים מחממים את השמנת והחמאה בסיר קטן. העבירו את תפוחי האדמה דרך מועך תפוחי אדמה או מטחנת ירקות לתוך קערה. מוסיפים את תערובת השמנת החמה ומתבלים במלח ופלפל. מערבבים עם כף ומוסיפים עירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully