וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גרניט עשה זאת שוב: כוכב מישלן רביעי למסעדת "שבור" של השף הישראלי

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 19:25

בלתי נתפס. מסעדת Shabour הפריזאית של אסף גרניט וקבוצת המסעדנים הישראלית זכתה בכוכב המיוחל בפעם הרביעית

אסף גרניט ושותפיו מקבלים כוכב מישלן רביעי על מסעדת שבור בפריז. יח"צ,
השף הישראלי המצליח בכל הזמנים. גרניט ושותפיו בטקס קבלת הכוכב הרביעי/יח"צ

אסף גרניט, שכמעט שכחנו שהוא שף ירושלמי בכל רמ"ח אבריו, זוכה בכוכב המנצנץ מכולם של עולם המסעדנות העולמי, כש"שבור" (Shabour ) שנפתחה ברובע השני של פריז, אולי בירת הקולינריה העולמית של כל הזמנים, זוכה בכוכב מישלן הרביעי שלה השנה הרביעית ברציפות! גרניט מצידו, אדם שבדרך כלל מסתיר את רגשותיו, התייחס לזכיה ולא שכח את התקופה הכואבת והמיוחדת שאנו חיים בה, כשלא נשכח שגרניט הגיע לישראל כמילואמניק מין המניין, וכחובש שהדריך חיילים אחרים כבר בימים הראשונים של המלחמה. אלו דבריו שנאמרו הערב: "השנה ויותר מתמיד הזכייה בכוכב המישלן מחזקת אותנו ואת צדקת הדרך שלנו, שלי ושל השותפים שלי בחול ובארץ דן יושע, תומר לנצמן אורי נבון, אסף סרי, אליעזר מזרחי ואיציק רוחם.


לעמוד על בימת הטקס ולקבל את הפרס על מסעדה ירושלמית, ישראלית, בפעם הרביעית ברציפות כשלפני 10 ימים עוד הייתי מתנדב במילואים ומוקף לוחמי מגלן (ומיד גם אחזור אליהם) זאת חוויה אחרת, גאווה ישראלית אמיתית.


הפרספקטיבה וסולם הפרופורציות השתנה לחלוטין, אני מלא תקווה ואמונה שנסיים את המלחמה הזו עם החזרת החטופים והשקט לגבולות פיסת גן העדן הקולינרית שלנו, עד אז אני וקבוצת מחניודה נמשיך ונפעל בכל דרך בה אנחנו יכולים לתרום.


זאת הזדמנות נפלאה להזמין את כל מי שנמצא בפריז, לונדון או ברלין לבקר אצלנו - לשבת במסעדה טובה ברחובות פריז ולשמוע מוסיקה כחול לבן בוקעת מהרמקולים כשסביבך תיירים מכל העולם זאת תחושה חמה שתמלא כל ישראלי בימים כאלו".

זה מה שעבר עליו כשהוא זכה בכוכב בפעם השלישית ברציפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully