וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ישראלי: מילק, האני ויקב רקנאטי

סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 12:21

אם עוד אין לכם תוכניות לשישי, יש לנו אחת מצוינת בשבילכם. אם כבר יש לכם תוכניות, נסו לדחות אותן, כי מדובר באירוע שלא תרצו להחמיץ

חדר החביות במזקקת מילק אנד האני. ליאור גולדסאד,
חדר החביות במזקקת מילק אנד האני/ליאור גולדסאד

בשישי באוקטובר, מרכז המבקרים החדש של יקב רקנאטי בגליל העליון היה עמוס מבקרים ויומן ההזמנות לביקורים עתידיים היה מלא וגדוש. נראה היה כי החזון הגלילי של מייסדי היקב, מתגשם במלואו, אבל ביום למחרת נטרפו הקלפים.

רוב צוות היקב גויס למילואים או פונה וגבול הלבנון הפך לאזור מלחמה. מרכז המבקרים נסגר מיד ומלבד אירוח חיילים לפרקי הפוגה והתרעננות, עומד המתחם המפואר שומם, עד לבואם של ימים שקטים יותר. תהליך עשיית היין נמשך כמתוכנן בהתאם למגבלות הביטחוניות ולמגבלות כוח האדם.

מזקקת מילק אנד האני היפואית, לא סובלת באופן ישיר מהמצב. המתחם לא פונה והעבודה נמשכת כמעט כרגיל.

אולם יצרני הוויסקי הישראלי, שה-'אלמנטס שרי' שלהם זכה בשנה שעברה בתואר 'הסינגל מאלט הטוב בעולם', בתחרות World Whiskies Awards, לא יכלו להתעלם מהמצב המורכב אליו נקלעו יצרני המשקאות האלכוהוליים בישראל בכלל, ויקב רקנאטי בפרט.

ניר קיפניס ביקב רקנאטי/עריכה: זיו שטיינר

קדימה, הכרטיסים הללו לא ירכשו את עצמם

ביום שישי הקרוב, 23/4/24, החל מהשעה 12:00, תארח המזקקה במרכז המבקרים שלה את יקב רקנאטי, לאירוע טעימות משולב של ויסקי ישראלי ויין ישראלי.

עלות ההשתתפות באירוע כוללת שתי טעימות יין ושתי טעימות ויסקי, ובנוסף, יוכלו האורחים ליהנות, בתוספת תשלום, מטעימות נוספות ומגבינות וכריכים מבית 'המזווה', כי יותר נעים לשתות על בטן מלאה.

בנוסף, יוצעו למכירה גם בקבוקי ויסקי ויין בהנחות מיוחדות, כדי שאפשר יהיה לסגור על הדרך גם את הפינה של היינות והמתנות לחג הפסח המתקרב.

איפה: התחיה 16 תל-אביב
מתי: שישי, 23/3/24, החל המשעה 12:00
המחיר: 70 שקלים לאורח

לרכישת כרטיסים באתר המזקקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully