וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הבראנצ'ים הידועים של תל אביב סוף סוף חזר (ליום אחד בשבוע)

24.3.2024 / 6:00

חגיגות, הגזמות, שחיתויות ותקוות: החדשות הטעימות של ישראל

דלי אסייתי, מסעדה אסיאתית, הוד השרון/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - חגיגות, הגזמות, שחיתויות ותקוות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

ארוחות בוקר, דיקסי

דיקסי, תל אביב. אסף קרלה,
ארוחת בוקר בדיקסי/אסף קרלה

מוסד ההגזמות והשחיתותיות של חיים כהן בתל אביב מחזיר את נחמת הבראנץ' המיתולוגית שלו, בינתיים בשבתות בלבד.

תוכלו למצוא פה (בין 9:00 ל-11:30), תשע אופציות התעוררות ראויות, ובהן אומלט משלוש ביצים עם בייקון וגבינת צ'דר, שתי גירסאות בנדיקט (ביצה עלומה ורוטב הולנדייז עם סלמון בכבישה ביתית או בייקון, והום פרייז או סלט ירוק), כריך BLT, "ארוחת בוקר אמריקנית" (שלוש ביצים איך שתרצו, טוסט וחמאה, בייקון או גבינת שמנת וגאודה, הום פרייז או סלט ירוק), ביפבורגר פרנץ' טוסט (המבורגר 200 גרם, ביצה עלומה, בייקון, רוטב הולנדייז, הום פרייז או סלט בוקר), סטייק & אגס וגם פרנץ' טוסט או מגדל פנקייקים לקינוח.

דיקסי

חדשות האוכל

המלחמה השביתה את בור הבשר. עכשיו האש חזרה לבעור

לכתבה המלאה

תפריט חדש, דלי אסייתי

דלי אסייתי, מסעדה אסיאתית, הוד השרון. אסף קרלה,
מסעדת דלי אסייתי/אסף קרלה

המסעדה המצוינת בהובלת מידד סטבינסקי בהוד השרון חוגגת את דמדומי החורף עם ריענון תפריטי שמתחיל באוכל וזולג בטבעיות לאגף הקוקטיילים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, נקניקיית "סאי הואה" (נקניקיית בקר מסורתית מצ'אנג מאי, מתובלת בקפיר ליים ועשבים, עם מטבל גאם פריק פיקנטי), סלט קולסלאו יפני עם איולי שומשום קלוי, קוקוס ונתחי שניצל, מרק פו וייטנאמי עם אטריות ונתחי בקר וגם עירבובי "סאנסט סוויט" (וודקה, אפרסק, אננס, היביסקוס, ליים וסודה), "קווין לואיזה" (ג'ין, לואיזה, ליים, מלפפון, ג'ינג'ר וסודה) ו-"White In Rum" (רום לבן, גויאבה, ליים, שקדים, קרם קוקוס, נענע ולמון גראס).

דלי אסייתי

יום הולדת 8, בוקריה

בוקריה, פתח תקווה. לירן מימון,
מסעדת בוקריה/לירן מימון

המסעדה האיטלקית של רן אלקובי בפתח תקווה חוגגת שמונה שנות טאבון ופחמימות עם תפריטים מיוחדים ושיתופי פעולה טעימים שיימשכו עד סוף מרץ.

השבוע האחרון של החודש יעמוד בסימן מנה שטרום שנידב סודות והרכיב מנות יום הולדת, ובהן סלט שומר והדרים, פיצה קאצ'יו אה פפה, "ניוקי סורנטינה" בעבודת יד וגם פנזרוטי, אותן סופגניות מלוחות ממולאות גבינה.

בוקריה

לחשים ולחישות, איילת זהבי

לחשים ולחישות, ספר של איילת זהבי. אסתי גולדשטיין,
עטיפת לחשים ולחישות של איילת זהבי/אסתי גולדשטיין

המטבח הנשי של איילת והילה זהבי בקיבוץ עינת מפיק לא רק אוכל, כי אם גם הרבה סיפורים, וסודות. אלה מאוגדים עכשיו לספר מסקרן שמבקש את תמיכת הקהל באמצעות הדסטארט.

על פי המובטח, יכלול הספר שבע שנות עשייה, סיפורים, שירים ותחושות, ובעיקר את אותו קסם "שמבשל" אהבה ואנשים רעבים לכדי תבליני חיינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully