וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השארתי את הביג מק בחוץ מעל לשנה - והוא נותר ללא שינוי"

27.5.2024 / 0:01

בעוד שאוכל רגיל מתקלל אם משיאירם אותו בחוץ כעבור כמה ימים, מתברר שלהמבורגר של מקדונלד'ס יש יכולות על טבעיות. חובבת בשר השאירה את הביג מק שלה בחוץ למשך שנה וחזרה רק כדי לגלות שלא רק שהוא לא התקלקל אלא שהוא נראה אכיל לגמרי. אפילו החסה נותרה ירוקה

שמרה ביג מק במשך שנה שלמה וזה מה שקרה לו/@tsofanye

אישה מבריטניה שהשאירה את ההמבורגר של מקדונלד'ס בחוץ למשך יותר משנה הופתעה כשחזרה אליו וראתה שהוא נראה בדיוק כמו ביום בו רכשה אותו. הלחמנייה נותרה רכה וללא עובש, הבשר נראה אכיל ואפילו החסה נותרה ירוקה. היא הציגה את מה שזכה לכינוי "מעיין הנעורים של המזון המהיר" בסרטון טיקטוק שצבר כמעט 5 מיליון צפיות.

"זה לא יאומן שהביג מק עמד במבחן הזמן", קראה נאה אדג'לי צופניה בכיתוב לסרטון שלה. על פי הדיווחים, היא התחילה את הניסוי שלה ב-2 בפברואר בשנה שעברה על ידי השארת המנה הדו-קומתית האייקונית של מקדונלדס על צלחת עם צ'יפס כדי לראות כיצד היא תשתנה עם הזמן. היא לא סתם שכחה לאכול אותה.

שנה ושלושה שבועות מאוחר יותר היא חזרה לבדוק את מצב ההמבורגר ונראה שדבר לא השתנה שם. "אין שום סימן לעובש", תיארה צופניה בסרטון בעודה בוחנת את המנה העמידה לכאורה בפני ריקבון עם כפפות לטקס. "כפי שאתם יכולים לראות, החסה עדיין ירוקה מאוד". לאחר מכן היא קילפה את החסה מהקציצה, שפשפה אותה באצבעותיה וגילתה שהירק שהשתמר בצורה לא הגיונית אפילו שמר מעט מהנוזלים שלו.

כך נראה ההמבורגר של מקדונלד'ס כעבור שנה. tiktok.com/@tsofanye, צילום מסך
כך נראה ההמבורגר של מקדונלד'ס כעבור שנה/צילום מסך, tiktok.com/@tsofanye

"אתם יכולים לראות את הברק על הכפפות שלי?", היא הדגימה בפני אלפי העוקבים שלה, "עדיין יש בחסה מעט לחות. היא לא התייבשה לגמרי". הבריטית שאלה "כיצד יתכן שחסה שאינה מחוברת לשורש, לא הושקתה ולא עמדה בשמש, הצליחה לשמור על צבעיה?".

בניסוי המשך, צופניה סיפרה שהיא מתכננת לפקח גם על חסת הביג מק וגם על סלט של מקדונלד'ס כדי לקבוע האם החוסן של הירוק נגד נזקי הזמן נובע מתכונות הצמח או "מסביבת ההמבורגר" שלו.

בטיקטוק מאוד התלהבו מהביג מק האלמותי. "זה מפחיד", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אשתמש בזה על העור שלי. אנצל את תכונותיו העמידות לנזקי הגיל". צופה נוסף כתב: "מקדונלד'ס, אפילו חיידקים לא יאכלו את זה". צופה אחר כתב: "החסה במקרר שלי משחימה אחרי יומיים! כאילו, נו באמת, רציתי לאכול ממנה". "אני כנראה עדיין מעכלת את ההמבורגר שאכלתי בשנת 1995", כתבה צופה אחרת.


עוד בנושא:
מצאתי המבורגר ישן של מקדונלד'ס במכונית - היכיתי אותו בפטיש והזדעזעתי

שמרה בארון פיצות והמבורגרים במשך שנתיים כדי להבהיר נקודה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפןו בניסוי שלה

@tsofanye Its Unbelievable that the Big Mac has stood the test of time and the lettuce is still green. So I decided to expand the experiment and buy McDonalds Salad - what is going on! #mcdonalds #mcdonaldsmagic ♬ original sound - Naa-Adjeley

רבים שיערו שחוסר השפעות הזמן נובע מכך שהרשת משתמשת בחומרים משמרים חדישים או אפילו זני בשר שאינם מפתחים עובש. מקדונלד'ס דחתה את ההשערות הללו בהצהרה וייחסה את אורך החיים של ההמבורגר שלהם לסביבה יבשה המעכבת את צמיחת העובש והחיידקים. "מזון שהוכן בבית ונותר בסביבה יבשה יכול להראות תוצאות דומות", הם טענו, "תסתכלו טוב, ההמבורגרים שאתם רואים כנראה מיובשים והתייבשו - ובשום פנים ואופן לא זהים ליום שבו נקנו".

דובר מטעם מקדונלד'ס בריטניה אמר ל-MailOnline: "כל עלי החסה האייסברג שלנו הם טריים ומוכנים מדי יום ואין בהם שום חומרים משמרים כדי להאריך את חיי המדף של החסה. קציצות הבקר שלנו עשויות מ-100% בשר בקר בריטי ואירי, ואין בהן שום חומרים משמרים. הדבר היחיד שאנחנו מוסיפים הוא קורט מלח ופלפל על הגריל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully