וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 מיליון איש הריעו לבחור הזה שאכל 500 כדורי גבינה מול קהל

24.5.2024 / 0:06

כאלף תושבי ניו יורק התאספו בפארק יוניון סקוור רק כדי לצפות באדם במסיכה כתומה אוכל דלי שלם של חטיפי כדור גבינה (צ'יזבולז)

איש כדורי הגבינה אוכל 816 כדורי גבינה/Cheeseballman

במהלך סוף השבוע של ה-27 באפריל, ניו יורקר אנונימי עם מסיכת כתומה על פניו עשה סוג של היסטוריה כשהצליח לכנס מאות אנשים, אם לא יותר מאלף, בפארק יוניון סקוור כדי לצפות בו זולל בפומבי דלי ענק של חטיף כדורי גבינה (צ'יז בולז). זו הייתה כל מטרת האירוע, ולניו יורקרים המשועממים כנראה לא היה משהו טוב יותר לעשות בשבת ההיא. סרטונים שלו מחסל את הדלי (וכמעט מקיא בדרך) פורסמו ברשת וצברו מעל 15 מיליון צפיות ו-25 אלף תגובות.

הכל התחיל ב-11 במרץ כש"איש כדורי הגבינה", כך הוא מכונה, פנה לטיקטוק כשעל פניו מסיכה כתומה שמסתירה את זהותו והכריז שהוא יאכל צנצנת שלמה של כדורי גבינה באירוע שייערך ב-27 באפריל. האיש, שלא חשף את שמו, ידוע רק בכינוי cheeseballman427 באינסטגרם ובטיקטוק. הסרטון הראשון שלו זכה ליותר מ-50 אלף צפיות ואחריו הגיעו עוד לא מעט סרטונים שבהם הוא זולל חטיפי כדור גבינה ככמות העוקבים החדשים שצבר לקראת האירוע.

לאיש כדורי הגבינה יש כעת יותר מ-40,000 עוקבים בטיקטוק ועוד 82 אלף באינסטגרם. בשלב מסוים, עלונים פורסמו ברחבי ניו יורק, עם קודי QR למטרת היענות רשמית לאירוע הגדול. בעלונים נכתב: "בואו תראו אותי בולע את כל הצנצנת הזו של כדורי הגבינה. יוניון סקוור פארק, 27 באפריל בשעה 15:00". למעלה מ-1,100 איש השיבו שיגיעו לאירוע.

איש כדורי הגבינה הבטיח שיסיים חבית מלאה. Tiktok, צילום מסך
איש כדורי הגבינה הבטיח שיסיים צנצנת מלאה/צילום מסך, Tiktok
@cheeseballman427

watch until end for surprise & thanks for follows

♬ What You Won't Do for Love - Bobby Caldwell

כשהגיע היום המרגש, הבחור (בוגר אוניברסיטת ניו יורק בן 22) סיפר בראיון ל-ABC עד כמה הוא הופתע ממאות האנשים שהופיעו אל הכיכר כדי לצפות בו אוכל צנצנת של כדורי גבינה. "באמת לא ציפיתי שיופיעו כל כך הרבה אנשים", הוא אמר, "אני חושב שכולם רוצים להיות מאחורי המסכה". האירוע התחיל כשאיש כדורי הגבינה עלה על שרפרף קטן וצעק: "אני אלרגי לגלוטן, והיום אני אוכל את כל הצנצנת הזו של כדורי הגבינה!" (אל דאגה, אין בהם גלוטן). בזמן שהוא אכל מכדורי הגבינה, ניתן היה לשמוע את הקהל מריע לו: "קדימה, תאכל את הכדורים האלה!" ו"תהייה אגרסיבי, תהייה אגרסיב!".

אחד האנשים בקהל הביא צנצנת כדורי גבינה משלו והחל לזרוק אותם לקהל בזמן שהם צופים באירוע המרכזי. במהלך 20 הדקות בו הבחור אכל מהצנצנת, היה נראה שהוא עומד להקיא מספר פעמים. הוא אפילו צעק מכאבים. "היה רגע שבהחלט עמדתי להקיא", אמר ל-ABC, "ואז אנשים צעקו, 'לא להקיא, לא להקיא', ממש בקול רם. אז פשוט שמרתי את זה בפנים".

עלונים של איש כדורי הגבינה פוזרו ברחבי העיר. Tiktok, צילום מסך
עלונים של איש כדורי הגבינה פוזרו ברחבי העיר/צילום מסך, Tiktok

מוזמנים לצפות באירוע המלא:

לאחר שבלע את הצ'יזבול האחרון שלו, הוא הרים בניצחון את ידו המכוסה באבקת הגבינה והוכתר כאלוף עם כובע קונוס כתום. בסוף האירוע הוא פנה לקהל: "שמי Cheeseballman427 ולמה באתם לכאן?" כשאחד צעק לו בחזרה: "כי אתה האלוהים שלנו". הוא הוסיף ואמר: "אז נפגש באותה שעה בשנה הבאה?". הבחור זכה למחיאות כפיים ונותר במקום כדי לחלק חתימות ולהצטלם עם מעריציו.

רבים פנו לטיקטוק ול-X כדי לפרסם סרטונים מהאירוע וציינו שזה היה מרענן לראות משהו כל כך טיפשי, משמח ומגוחך באופן לא מתנצל, שמצליח למשוך כל כך הרבה תשומת לב. "בדיוק ראיתי בחור אוכל דלי שלם של כדורי גבינה ביוניון סקוור, ניו יורק", כתב אחד ואחר הוסיף: "איש כדורי הגבינה הוא הגיבור שלא מגיע לנו אבל זה שאנחנו בהחלט צריכים עכשיו".

איש כדורי הגבינה אפילו הכין לעצמו דגל. Tiktok, צילום מסך
איש כדורי הגבינה אפילו הכין לעצמו דגל/צילום מסך, Tiktok
איש כדורי הגבינה מכריז על האירוע הבא. cheeseballman427 / partiful.com, צילום מסך
איש כדורי הגבינה מכריז על האירוע הבא/צילום מסך, cheeseballman427 / partiful.com

ואז הגיעו ההאשמות

היו כאלה שטענו שאיש כדורי הגבינה הוא סתם מעתיקן שלמד את מעשיו של "איש העוף של פילדלפיה", אלכסנדר טומינסקי, שאכל 40 עוף שלם בגריל במהלך 40 יום אי שם בשנת 2022 וערך מפגש מעריצים כדי שיצפו בו זולל את העוף האחרון באתגר שלו. אחרים טענו שאיש כדורי הגבינה רימה אותם, שכן על פי העלונים שפורסמו ברחבי העיר, הוא הופיע לצד צנצנת גדולה יותר של כדורי גבינה ממה שהגיע איתה לאירוע. ליתר דיוק, צנצנת כדורי הגבינה שהאיש אכל ביוניון סקוור הייתה כנראה בין 13-18 אונקיות (כ-500 גרם), שזה בערך חצי מגודל הצנצנת המרובעת העצומה (32 אונקיות - קילוגרם) שהוא לכאורה פרסם בסרטוני הטיקטוק ובעלונים שלו.

על אף הטענות להעתקה והונאה, מעריציו טענו שיש 32 כדורי גבינה באונקיה אחת, וזה אומר שהבחור חיסל בסביבות 500 כדורי גבינה וזה חתיכת הישג.

כפי שהוא הבטיח, אם פספסתם את האירוע תוכלו לצפות בו ב-27 באפריל 2025 - אז הוא הבטיח שיאכל שתי צנצנות שלמות של כדורי גבינה. הוא סיכם ואמר: "אני בהחלט הולך להקיא הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully