וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה וולקנו של דומינו'ס פיצה: הפנטזיה הצ'יזית האולטימטיבית

18.6.2024 / 6:00

האם יש דבר כזה יותר מדי גבינה? מסע טעים אל לוע הר הגעש

פיצה וולקנו, דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - מסע טעים אל לוע הר הגעש. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיצה וולקנו, דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
שיחוק גבינתי. הוולקנו של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה

עיתוי מתוזמן היטב - בדיוק לחגיגת יורו 2024 ולעונה שבה ההגזמות הפראיות ביותר מקבלות ביטוי מוחשי של ארוחה - הוביל את דומינו'ס פיצה ללכת עם הפנטזיה הצ'יזית האולטימטיבית, וללכת, וללכת, וללכת.

זה היה הלך הרוח (ראיתם מה עשינו שם?) שהוליד ככל הנראה את ההתפרצות הגעשית (גם שם עשינו, ראיתם?) שהיא הוולקנו החדשה - פיצה (81.90 שקלים, או 130 שקלים לדיל יחד עם משפחתית קלאסית) שבמרכזה "הר געש עם לבת גבינות חמה ומבעבעת", כהגדרת הרשת.

חדש על המדף

השחר העולה, לא כמו שחשבתם: אחת ההפתעות המשמחות של הקיץ

לכתבה המלאה
פיצה וולקנו, דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
פנטזיה צ'יזית אולטימטיבית. הוולקנו של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה
פיצה וולקנו, דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
מקסימום גבינתיות. הוולקנו של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה

התיאור הזה הציב כוכבית גם בדמיון שלנו, בין אם בשל החשש שמדובר, בפשטות, וסליחה מראש, ביותר מדי גבינה, ובין אם, בפשטות אפילו גדולה יותר, שמדובר במשהו שמרגיש טוב כרעיון, ופחות טוב כשצריך באמת לבצע.

בפועל, מדובר בשיחוק גבינתי. אולי לא הר געש מתפרץ ולבה מבעבעת, אבל בהחלט קרוב לזה. הפיצה עצמה לוהטת, וברירת המחדל שלה היא מגש נטול תוספות (שהרי יש כאן אובר-אקסטרה גבינה). מרכזה מכסה על מעין צלוחית בינונית בגודלה ובעומקה שבה תערובת גבינות מותכת וקרמית שאף היא הגיחה מהתנורים, וקצוות המשולשים ספק נוגעים כבר, ספק מחכים כבר לאות.

תלישה קלה, הרמה, מתיחה וטבילה, והעסק מקבל חיים משלו - טפטופי גבינה לכל עבר, בקטע הכי כיפי שאפשר, ודי בהלימה למה שאנחנו באמת רוצים מהפיצה שלנו בדרך כלל, לא?

אפליקציית משלוחים חדשה, דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
כולל רולטת גירודים כמובן. האפליקציה החדשה של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה
אפליקציית משלוחים חדשה, דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
טראקר נדרש. האפליקציה החדשה של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה

במקביל, ומעט לאחר בשורת שדרוג אתר ההזמנות שלה, הציגה הרשת גם אפליקציה חדשה, שתכליתה חווית הזמנה קלה, מהירה, אינטואיטיבית ומבוססת העדפות אישיות של הלקוח.

האפליקציה מתגאה בעיצוב ריאליסטי יותר אך כזה שמשמר פאן, ומשלב בין תמונות, אנימציה וקופי ברוח הזמן והמאור כהניות. העניינים הפרקטיים, מן הסתם, לא נזנחו כלל, וכוללים למידת העדפות הלקוחות (מהתוספות האהובות ועד פיצות קבועות שנשמרות לפעם הבאה), טראקר נדרש שעבר מתיחת פנים, מיקום השליחים בזמן אמת והקפדה על משחקי ההטבות השונים, דגומת רולטת גירודים אונליין.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully