וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצעים, המשלוחים, הטירופים: מדריך האוכל הטעים של יורו 2024

20.6.2024 / 6:00

כי זו לא באמת חגיגה של כדורגל בלי להיות גם חגיגה של קלוריות

קמפיין השקת אפליקציית וואלה ספורט/מערכת וואלה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - זו לא באמת חגיגה של כדורגל בלי להיות גם חגיגה של קלוריות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

דיקסי

דיקסי, תל אביב. אסף קרלה,
יורו בדיקסי/אסף קרלה

המוסד התל-אביבי של חיים כהן חוגג יורו עם המבורגרים XL, בירה XL ומסכים HD (ו-XL גם, כמובן).

מסיבת הצפייה המשותפת תתקיים ברחבת הכניסה לדיקסי, ובה יוצבו מסכי 85 אינצ'. במקביל, שהרי בכל זאת הגעתם לכאן לא רק בשביל הכדורגל, יוצע תפריט יורו מיוחד ובו צ'וריסו צ'דר וצ'יפוטלה עם שפצלה מוקפץ בחמאה, כריך BLT בתוך פרנה, מנת Surf & Turf שמשלבת המבורגר עם קלמרי מטוגן ושרימפס ברוטב חמאה ושום, וגם בורגר צ'וריסו עם סלט קולסלואו, איולי קאריוורסט וצ'יפס. את כל אלה ישטפו קרלסברג ושקמה מהחבית, כמו גם דיל בירה ללא הגבלה (110 שקלים) - ארבע מילים נהדרות שהן (כמעט) כל מה שמעניין אותנו כרגע.

דיקסי

חדשות האוכל

אחת ממנות השווארמה הטובות בישראל *מורידה* מחיר. אתם עוד פה?

לכתבה המלאה

BBB, מוזס שופ ובורגרים

יורו 2024, בורגרים. חיים יוסף,
יורו בבורגרים/חיים יוסף

רשת העל הבורגרית חוגגת כדורגל אירופי עם מבצעים ודילים משתלמים, חובקי מותגים וקבוצות, מנות חדשות והפתעות נוספות.

ב-BBB נערכו מבעוד מועד עם דגלי המדינות המשתתפות ומדים חדשים לאנשי הצוות, כמו גם מנת "משחק קבוצתי" (מגש מאזטים עם מאנצ'יס, ירקות חמוצים בכבישה ביתית, נאצ'וס עם סלסה פיקנטית וגוואקמוולי ובוטנים קלויים), "גול בפתיחה" (שלוש מנות ראשונות לבחירה ב-99 שקלים), "מספרת לחיבורים" (המבורגר מקולקציית המיוחדים של הרשת, צ'יפס ספיישל ושליש בירה מהחבית ב-102 שקלים), "פרמייר ליג" (ליטר קרלסברג או טובורג מהחבית ב-57 שקלים) ו"משחק ביתי" (ליטר בירה מהחבית בקנקן ומנה ראשונה ב-89 שקלים).

בבורגרים הצטרפו לחגיגה עם "משחק ביתי" (ארוחת ביג פרימיום דאבל בורגר עם תוספת ושתייה ב-73 שקלים) וכן ארוחת שמיניית(!) כדורגל (210 שקלים) שכוללת, באופן טבעי, שמונה בורגרים, ארבע תוספות וארבע פחיות.

רשת מוזס שופ השוות הוהעלתה עם ארוחת כדורגל ליחיד (המבורגר אולד סקול, צ'יפס ושתייה ב-69 שקלים), ארוחה זוגית (שני ארט בורגר, צמד צ'יפס ופעמיים שתייה קלה ב-150 שקלים) או דיל כדורגל לארבעה (שישה מיני בורגרים או מיני צ'יקן, שלוש מנות צ'יפס, שישה רטבים לבחירה ושש שתייה קלה ב-299 שקלים).

BBB, בורגרים או מוזס שופ

אגאדיר

יורו 2024, אגאדיר מארחת את נבחרת הנשים בכדורגל. שי-לי עוזיאל,
יורו עם אגאדיר ונבחרת הנשים בכדורגל/שי-לי עוזיאל

עוגן ההמבורגרים הוותיק חוגג יורו עם הרבה מאוד בשר, הרבה מאוד גולים והרבה מאוד תוכן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, נקניקיית קנקר עם איולי חרדל, כרוב חמוץ, צ'יפס וקוקה קולה, קרלסברג או טובורג ב-69 שקלים, קנקן ליטר של בירות ב-56-59 שקלים, דיל שלושה צ'ייסרים ב-30 שקלים, "ג'וניור דיל" (המבורגר ג'וניור, צ'יפס וקולה ב-74 שקלים, קרלסברג או טובורג בתוספת 5 שקלים), וגם משלוח של שישיית בירות ב-69 שקלים.

במקביל, ולצד הקרנות המשחקים כמובן, תארח אגאדיר את שחקניות נבחרת ישראל בכדורגל והרצאות של שרון דוידוביץ', ניר צדוק ורון שושן מ"הפודיום", פלד ובוני גינצבורג, שיספר על התמודדות עם כשלונות.

אגאדיר

פיצה האט

פיצה האט. דן לב,
יורו בפיצה האט/דן לב

רשת הפיצריות הגדולה חוגגת יורו עם שליחים מותנעים לפעולה, ומבצעים משתלמים.

יהיו פה, בין היתר, פיצה אישית ופחית ב-35 שקלים, שתי פיצות משפחתיות ב-110 שקלים, דיל שמוסיף להן גם שתי תוספות ושתייה ב-139 שקלים וגם שלישיית מגשים עם תוספת ב-169 שקלים.

פיצה האט

אתגר היורו, דומינו'ס פיצה ו-365Scores

יורו 2024, אתגר היורו של דומינו'ס פיצה ו-365Scores. דומינו'ס,
אתגר היורו של דומינו'ס פיצה ו-365Scores/דומינו'ס
יורו 2024, אתגר היורו של דומינו'ס פיצה ו-365Scores. דומינו'ס,
אתגר היורו של דומינו'ס פיצה ו-365Scores/דומינו'ס

רשת הפיצה הגדולה ואפליקציית התוצאות משתפות פעולה לכדי משחק חברים עמוס אדרנלין, ומגשים כמובן.

Domino's Challenge מאפשר לקבוצות חברים ליצור ליגות פרטיות ולהתחרות אחד עם השני בניחוש תוצאות המשחקים, הזוכה ביורו ומלך השערים. במקביל, ייכנסו המשתתפים (וליתר דיוק, מי שיאשר קבלת דואר שיווקי באמצעות האפליקציה) לקבוצת "הקליקות" של דומינו'ס, ויזכו בהטבות לאורך הטורניר - המרכזית שבהן היא פיצה במתנה בהזמנה מעל 69.90 שקלים (אם כי, באופן טבעי למדי, רק בכל הזמנה שלישית).

דומינו'ס פיצה

רגב, הרצליה

יורו 2024, רגב, הרצליה. אמיר מנחם,
יורו ברגב/אמיר מנחם

המסעדה האיטלקית הסימפטית של רגב יחזקאל חוגגת יורו עם תפריט פיצות מיוחד, ששואב השראה מהנבחרות וממטבחי המדינות, ועם הקרנה חגיגית של משחק הגמר.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פיצה צרפת בסגנון פיסלדייר עם בצל מקורמל, אנשובי וזיתי קלמטה, פיצה אנגליה עם שעועית לבנה ברוטב עגבניות, צ'דר וביצת עין, פיצה פורטוגל עם ביצה קשה, בצל סגול וזיתים שחורים וגם פיצה בלגית לקינוח, עם שוקולד, ריקוטה ושקדים קלויים.

רגב

בירה, חטיפים, בשר, גולים

מתוך "המקום הטוב". Giphy
אין צורך להוריד את העיניים מהמסך בעצם/Giphy

כנפיים מצופות, עוף טוב

כנפיים מצופות, עוף טוב. עוף טוב,
כנפיים מצופות של עוף טוב/עוף טוב

החברה הישראלית מקבוצת Feed Better ממנפת את הטורניר לכדי השקה ממזרית ומתוזמנת, במהדורה מוגבלת כמובן.

הכנפיים המצופות של עוף טוב הן מסוג המוצרים שלא הבנת עד כה את חוסר זמינותן - עוף של ממש, עצמות כמובן, שמחכה לתנור ואז למחבת, או רק לתנור (או רק למחבת, הבנתם את הקטע כנראה), ואז מחכה לשריקת הפתיחה. הבשר טוב, הציפוי מוצלח, ועל האריזה (500 גרם) מוטמע גם קוד QR שמוביל ללוח המשחקים, כך שהכול מסודר בעצם.

מיטמן

יורו 2024, מיטמן. רוני כספי,
מארז יורו של מיטמן/רוני כספי

רשת הקצביות המצוינת, שאחראית גם לאחד הפופ-אפים המשמחים ביותר לאחרונה, חוגגת יורו עם מארז ביתי מיוחד.

המארז (199 שקלים) כולל שלוש נקניקיות זעתר, ארבע נקניקיות פרגית, שלוש נקניקיות אסאדו, שלוש נקניקיות מרגז אסלי, ארבע מיני צ'וריסוס, שבע "סוכריות" מרגז, לחמניות טריות ושישיית בירות סאן מיגל אספסיאל (250 מ''ל לבקבוק).

מיטמן

אריזות מוגדלות, שטראוס

יורו 2024, שטראוס. סטודיו שטראוס,
חטיפי היורו של שטראוס/סטודיו שטראוס

ענקית המזון נערכה מבעוד מועד לשריקת הפתיחה של היורו, עם מהלך מתבקש, ולמעשה די מרגש.

מדובר במהדורה מיוחדת של אריזות מוגדלות (204 ו-210 גרם) לחטיפי החברה, ובהם דוריטוס חמוץ-מתוק, דוריטוס חמוץ-חריף וכן תפוצ'יפס ברביקיו-דבש. אתם יודעים, בשביל "האורחים".

מארז קיץ, סטארופרמן

מארז קיץ, סטארופרמן. GS1 Israel,
מארז קיץ של סטארופרמן/GS1 Israel

הבירה הצ'כית הוותיקה מקבלת את הקיץ, ואת פני הנבחרות, עם מארז חדש המכוון לצפייה משותפת (וגם לצפייה אישית כמובן).

המארז (29.90 שקלים) כולל כוס ממותגת וחמישה בקבוקים בנפח 330 מ"ל של בירת הפיזלנר המסורתית, על טעמה המוכר, רמיזות הפירות שלה והארומות המרעננות.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully