וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעולה אחת פשוטה תוכלו להחזיר מלפפונים רכים למצבם הקודם

19.7.2024 / 0:03

המללפונים שלכם הפכו לרכים וגמישים? מי היה מאמין שעם שיטה כך כך פשוטה תוכלו להחזירם למצבם הקריספי, הבריא והטעים

שיטה לאחסון של מלפפונים לאורך זמן/@feelgoodfoodie

אף אחד לא אוהב לאכול מלפפון רכרוכי וגמיש מדי, אבל רובנו כנראה מצאנו מתישהו אחד כזה רפוי ששוכב בחלק האחורי של מגירת הירקות במקרר. למרבה המזל, ב-Too Good To Go, אפליקציה שמחברת לקוחות לחנויות ומסעדות שמוכרות שאריות מזון בהנחה, שיתפו טריק פשוט שמחזיר לחיים מלפפונים עצובים למראה. פה באמת מדובר בטריק פשוט, שדורש גם ככה פעולה שתכננתם לבצע עם המלפפון כשבכוונתכם לאכול אותו.

המומחים שלהם הציגו בחשבון הטיקטוק שלהם את השיטה שתאריך את חיי המלפפונים שלכם - והיא דורשת רק צנצנת זכוכית (צנצנת מייסון) מלאה במים וסכין. כל שעליכם לעשות הוא לקחת את המלפפון הרכרוכי ולחתוך אותו לאורכו, וכך ליצור מקלוני מלפפון דקים. את חתיכות המלפפון מניחים בצנצנת. ממלאים אותה כמעט עד הסוף במים - ומכניסים מקרר לשעתיים לכל הפחות. כשתוציאו את הצנצנת ותשלפו ממנה את המלפפונים, תגלו שהם חזרו להיות טריים ושבירים כמו בראשית דרכם - ותוכלו להוסיף אותם לסלט או לכריך שתכננתם להכין לעצמכם. "שמרו על המלפפונים שלכם קראנצ'ים בעזרת טיפ האחסון הקל הזה", נכתב לצד הסרטון שצבר 3.2 מיליון צפיות ומאות אלפי לייקים.

תראו כמה זה פשוט:

@toogoodtogo Keep your cucumbers crunchy with this easy storage tip ? #cucumberstorage #freshveg #foodwastehack #lowwastehack ♬ original sound - logan

בעוד שחלק מהמגיבים התאכזבו מהטיפ - רק כי ציפו למתכון לחמוצים - אחרים היו אסירי תודה עליו. "זה מדהים - אם זה באמת עובד", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני פשוט חייבת לנסות את זה. זה תמיד הציק לי". אחרת שיתפה יתרון נוסף בשיטת האחסון: "אחרי שאתם אוכלים את המלפפונים, שתו את המים שבצנצנת - כי המלפפון מרענן את המים ומוסיף ויטמינים". אחר הוסיף טיפ חשוב לגבי שיטת האחסון הזאת: "חבר'ה, אם אתם משאירים את המלפפונים ככה לכמה ימים רק אל תשכחו להחליף מים כל יום. עשיתי את זה עם גזר בלי להחליף את המים - והם תססו".

עוד בנושא:
הדרך הנכונה לאחסן מלפפונים (מבלי שיהפכו לרכרוכיים)

איך להכין מלפפונים חמוצים ביתיים?

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

זה באמת עובד גם עם גזר

@toogoodtogo This International Carrot Day, we want you to think twice before throwing away that lonesome carrot left over at the back of your fridge ? #carrothack #carrotday #fightfoodwaste ♬ follow liz sanchez if you are hot - LIZ SANCHEZ

בתגובות ציינו הגולשים שהטריק הזה עובד גם עם סלרי וגם עם גזר, אלא שבמקרה שלו יש לסגור את הצנצנת עם מכסה והגזר יחזיק מעמד במקרר במשך שבועות ארוכים. הם הסבירו שגזר מאבד את הפריכות שלו כשהוא מאבד לחות, ולכן אחסון שלו במים יעזור למנוע התייבשות וישמר את הקראנצ'יות וזה גם יעזור לגזר ישן יותר לחזור ולקבל את הפריכות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully