וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה האט החדשה נסעה לחופשת קיץ יוונית. התוצאה דבש

11.7.2024 / 6:00

כל מה שכיף לאכול, ולשתות, בחום הזה: טועמי חדש על המדף הסתגלו

פיצה האט/פיצה האט

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - כל מה שכיף לאכול, ולשתות, בחום הזה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיצה חלומי, פיצה האט

פיצה חלומי, פיצה האט. אסף קרלה,
פיצה חלומי של פיצה האט/אסף קרלה

הקיץ הגדול למדי של רשת הפיצות לא עוצר ביורו, וממשיך למהדורה מיוחדת חדשה, עם עיניים ליוון.

פיצה חלומי מתחילה בבצק וברוטב המוכרים, ממשיכה לגבינת מוצרלה כמובן, ואז עורמת קוביות עגבניה, פרוסות דקות של בצל סגול ופיסות של גבינת חלומי צרובה. כל זה מקבל את הטוויסט המרכזי באמת עם קופסה קטנה של דבש, לטבילה, לכדי ריקוד איטלקי-ישראלי-בלקני מצוין שאיכשהו לא מגזים את עצמו לדעת, ועוד יותר איכשהו עובד על המלוח-מתוק המוכר, והממכר. מחיר: 11.90 שקלים כקומבינציית-תוספת על פיצה דקה או עבה.

במילה אחת: יאסו

חדש על המדף

מנה חמה סוף סוף אומרת בקול רם מה שכולנו חושבים עליה (כן, *זה*)

לכתבה המלאה

קולקציית קיץ, נספרסו

קיץ 2024, נספרסו. נספרסו,
קפסולות וניל-שקדים של נספרסו/נספרסו

חברת הקפה הפופולרית חוגגת את הקיץ עם מבט פנורמי לחופי הים התיכון - מהריביירה הצרפתית ועד הבלקן, מאיי יוון ועד ישראל כמובן, אצבע על הדופק של הטמפרטורות ושיתוף פעולה ריזורטאי-נופשוני עם Pantone.

קולקציית "Taste The Summer Moments" של נספרסו כוללת תערובת להכנת קפה קר בטעם וניל שקדים (מהדורה מוגבלת עבור מכונת Vertuo על בסיס פולי ערביקה ועם טעם עדין וכיפי, 29.90 שקלים לשרוול), תערובת קפה בטעם קוקוס טרופי מעו ונילית-קרמלית ומצוינת על קרח (30.5 שקלים לשרוול), תערובת קפה קר Ice Laggero (בגודל אספרסו כפול ועל בסיס פולים מאתיופיה ואינדונזיה, 28 שקלים לשרוול), קפסולות למכונות ה-Original דוגמת קפה קר Freddo Delicato (27 שקלים), קפה קר Freddo Intenso (מעט חזק יותר, 27 שקלים), ותערובת קפה קר בטעם קוקוס (27 שקלים).

במקביל, וכחלק מהחגיגה הצבעונית, מציעה נספרסו גם מתכוני קיץ באתר, ואביזרים משלימים (אך לגמרי בפרונט) דוגמת תבניות לשלגונים, מגשי קרח, ספל לדרך ובקבוק קפה קר.

בשתי מילים: חופשה בבית

יינות 2024, יקב פלדשטיין

יין, יקב פלדשטיין. נאו מדיה,
יין של יקב פלדשטיין/נאו מדיה
יין, יקב פלדשטיין. נאו מדיה,
יין של יקב פלדשטיין/נאו מדיה

יקב הבוטיק המצוין חוגג את לוח השנה עם קולקציה מקומית מסחררת, המכוונת באופן חריג במקומותינו לשקט.

רוסאן 2022 הוא יין לבן יבש מענבים שנבצרו בגליל העליון, תססו והתיישנו שנה בחביות צרפתיות ובאמפורות, והוציאו לבסוף "יין שאפתני באיפוקו, מוכל ומתובל רק בעצמו", כהגדרת היקב, ומיוחד מאוד, כהגדרתנו. מחיר: 110 שקלים.

סוביניון בלאן 2022 הוא יין לבן יבש מענבי כרם בן זמרה שבצפון, ששאב השראה מבורדו וחבל הלואר, גמו גם בורגון. התוצאה חמצמצה ומאוזנת ומדברת היטב את האקלים והטמפרטורות הנוכחיות. מחיר: 110 שקלים.

שמש 2021, על שם אלת המאור הגדול המסופוטמית, הוא יין אדום יבש "ברוח חדשה", שמזכיר יינות לבנים עם פירותיות-פרחוניות-קלילות, ויכול ליהנות היטב מצינון. מחיר: 130 שקלים.

קברנה סוביניון 2019 הושרה על קליפות פריו במשך 65 ימים כדי "לנקות כוחניות יתר, וללטש מבע אלגנטי ומאופק", ואז יושן 18 חודשים בעץ חדש, ומולא ללא סינון, לכדי תוצאה של ביקבוק ישראלי מרשים, ואף יותר מכך. מחיר: 220 שקלים.

דבוקי 2023 מענבי כרמי הרי יהודה הוא זן ישראלי קדום עם קריצה לבקבוקי סוביניון בלאן, ארומה ייחודית השואפת טרופי ותיבול אלגנטי. מחיר: 110 שקלים.

גרנאש רוזה 2023 ממשיך את הקו המאופק, ומספק קומבינציית רעננות-פרחוניות מצוינת, וחיבוק מרגש למדי שידו האחת בצרפת וידו השנייה ממש כאן. מחיר: 110 שקלים.

במילה אחת: לחיים!

שטוחים, במבה ומנה חמה, אסם

שטוחים, במבה ומנה חמה, אסם. סטודיו אסם,
שטוחים, במבה ומנה חמה של אסם/סטודיו אסם

הקיץ הסוער והפעלתני של ענקית המזון נמשך, עם שתי השקות וקאמבק מתבקש אחד.

בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ-חריף הגיעו למדפים כחלק מההיערכות לטורניר היורו שמתקיים בימים אלה בגרמניה, אך יש לקוות שיישארו שם גם אחרי שריקת הסיום, עם פריכות מוכרת ומוצלחת, וקיק טוב של טעמים מגבירי עניין, שנלקחו מחטיף הביסלי פריסטייל של החברה.

מנה חמה בטעמי קארי היא מהדורה מיוחדת גם כן בסדרה בלתי נגמרת. הטעמים החדשים, שנשענים על האהבה הישראלית למזרח ולמאכליו, הם נודלס בטעם עוף וקארי ירוק ונודלס בטעם עוף וקארי צהוב. כרגיל, נדרשות כאן כמה דקות סבלנות בלבד, שבסופן סגירת פינה של אמצע יום, או פינוק של אמצע הלילה.

לסיום, מחזירה אסם נסטלה את מהדורת הבמבה במילוי קרם בטעם בראוניז, מהלך ממוקד קיץ שמציע אריזות 60 גרם ו-150 גרם, ולמעשה סוגר - יחד עם השטוחים ועם המנה חמה - ארוחה שלמה, מתוקה-מלוחה.

בשתי מילים: אתם מסודרים

ארוחות מוכנות, טונה סטארקיסט

ארוחות מוכנות, טונה סטארקיסט. טונה סטארקיסט,
ארוחות מוכנות של טונה סטארקיסט/טונה סטארקיסט

הסדרה המוצלחת של מותג הטונה הפופולרי מרחיבה היצע ומדפים באופן מתבקש, ומשיקה טריפל-בשורות.

המצטרפת החדשה לסדרת הלאנץ' בוקס היא קומבינציית אטריות אורז עם טונה ברוטב פאד תאי (200 גרם בסך הכול, עם 14 גרם חלבון) שדורשת חימום כמובן ומספקת סגירת פינה טובה של צהריים או ערב. לבד ממנה, הגיעו גם מיקס סלמון עם קינואה אדומה וירקות שהיה בסיס מצוין לסלט גדול ומזין יחסית, וגם מיקס טונה מג'דרה, עם אורז ועדשים שסיפקה אף היא התחלה טובה לארוחה טובה לא פחות.

בשלוש מילים: קיצור דרך מנצח

פסטה אורגנית, ברילה

פסטה אורגנית, ברילה. ברילה,
פסטה אורגנית של ברילה/ברילה

המותג האיטלקי המוביל מנחית בארץ לראשונה את הסדרה הירוקה שלו, ובשורת-אוכל של ממש.

הפסטה האורגנית של ברילה, על בסיס חיטת דורום מארץ המגף, אינה מכילה חומרי הדברה ונהנית מאישור רשמי של ה-CCPB, הגוף האירופי המסמיך מוצרים מסוג זה.

שתי החלוצות שהגיעו ארצה, לעת עתה, הן פסטה פנה וספגטי כמובן, והתוצאה הכללית מצוינת, גם כן כמובן - עם מרקם מוכר, יכולת חיבור יעילה מאוד לרוטב וטעם מוצלח. מחיר: 19.90 שקלים.

בשתי מילים: השלב הבא

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully