וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה צרפתית: 1664 על החוף

אסנת גואטה

29.7.2024 / 16:09

מותג הבירה הצרפתי הוותיק משיק ליין של מסיבות חוף, ולראשונה בישראל גם פחית. כדי שתוכלו לשתות על החוף בלי לעבור על החוק

בירה Blanc 1664. יח"צ,
אושרי כהן נותן בראש/יח"צ

בזמן שאנחנו יושבים מול השידורים מאולימפיאדת פריז 2024, מותג הבירות הצרפתי BLANC 1664 מחזיר לפעילות את ליין אירועי הריביירה, ומספק למי שנשאר בארץ, סוג של קפיצה קטנה לצרפת, רק עם הרבה יותר חום ולחות לחות.

קרוננברג 1664, המבשלה שבה מיוצרת בירת החיטה המתובלת הזו, נולדה בעיר שטרסבורג שבאלזס, בשנת 1664, למבשל בירה שסיים את לימודיו, ייצר חבית לאגר ראשונה בעצמו והחל למכור את הבירה בברסארי שלו, לא הרחק מהקתדרלה המפורסמת שבמרכז העיר.

המבשלה, כפי שאנחנו מכירים אותה היום, נוסדה למעשה בשנת 1952, והבירה שלה נמכרת בעשרות מדינות ברחבי העולם. אגב, הלאגר המעולה של קוננברג מובילה את שוק בירות הפרימיום הצרפתי.

גם השנה, משלבים האירועים, אוכל טוב, מוזיקה ובירה בסדרת אירועים שמחים שיערכו בצהרי שישי (12:00-17:00) במיקומים מובחרים עם נוף לים.

בכל האירועים יוגשו לצד הבירה מנות ביס, הדי-ג'יי אושרי כהן יתקלט, ויופיעו עוד אמנים יוצרים. והכי חשוב כמובן שהבירה תזרום כיד המלך ועל פי השמועות יהיו גם הפתעות ומתנות.

מתי והיכן:
יום שישי, 9.8, קוקו תאי, חוף פרישמן, תל אביב

יום שישי, 16.8, ביץ' קלאב, חוף מכמורת

בירה Blanc 1664. יח"צ,
בלאנק 1664 בפחית/יח"צ

עכשיו גם בפחית

במקביל לאירועי החוף, BLANC 1664 מושקת גם בפחית בנפח 330 מ''ל, שגם שומרת באופן מיטבי על איכות הבירה וגם מתאימה לבילוי בחוף.

כזכור, על פי צו 'הסדרת מקומות רחצה', חל איסור על הכנסת בקבוקי זכוכית לחופי הארץ, לכן הפחיות מהוות פתרון מושלם לשתיית בירה קרה בחוף. ואנחנו אומרים, העיקר שיש בירה קרה טעימה ואנחנו מאושרים.

מידע על האירועים, שפתוחים לקהל הרחב, תוכלו למצוא בפרופיל האינסטגרם של BLANC 1664

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully