וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול 17,400,000 צופים: הספורטאי שחשף את הסוד הגדול של הכפר האולימפי

9.8.2024 / 0:04

השחיין האולימפי הנורבגי הנריק כריסטיאנסן הפך אובססיבי למאפין השוקולד של הכפר האולימפי ובסדרת סרטונים ויראליים הציג עד כמה נואשת ההתמכרות שלו. אל תדאגו, מצאנו את המתכון שלו ותוכלו להכין אותו בעצמכם

השחיין האולימפי הנורבגי הנריק כריסטיאנסן הפך אובססיבי למאפין השוקולד בכפר האולימפי/@henrikchristians1

השחיין האולימפי הנורבגי הנריק כריסטיאנסן אולי לא זכה בהישגים ספורטיביים מרשימים באולימפיאדה, אבל הוא הפך לכוכב אחרי שחשף את התמכרותו החדשה למשהו שלא צפוי לפסול את המשך השתתפותו במשחים, אך בהחלט עשויה לפגוע בהישגיו. השחיין למרחקים ארוכים, שזו הפעם השלישית שלו באולימפיאדה, סיפר שהוא פיתח אובססיה למאפינס השוקולד שמוגשים בכפר האולימפי - והציג את התמכרותו בסדרת סרטוני טיקטוק משעשעים שזכו להצלחה ויראלית וגרמו לספורטאים אולימפים אחרים לחפש בעצמם את המאפינס המפתה של הקפיטריה, לגרום למחסור בו ולהעלות את הביקוש ברשת למתכון המקורי.

כמו ספורטאים רבים אחרים שהגיעו לאולפיאדת פריז, כריסטיאנסן שיתף בטיקטוק את חוויותיו - וההיסטריה החלה כשטעם לראשונה מהמאפינס, שספורטאים אחרים כנראה נמנעו מלנסות. בסרטון הוא חילק ציונים לכמה מהמנות המוצעות בכפר האולימפי, כשלפסטה פסטו עם שיפוד החזיר הוא העניק את הציון הפחות מחמיא 7 מתוך 10 ולכופתאות השרימפס 8 מתוך 10. אולם כשזה הגיע לקינוח - מאפינס השוקולד המאוד קרמי מבפנים - הוא התאהב והעניק לו את הציון המפרגן 11 מתוך 10.

ככה זה התחיל:

@henrikchristians1 Olympic Village food review! A little surprise at the end too! Smash like and subscribe for part 2✌? #fyp #olympics #paris2024 #olympictiktok #olympicvillage #foodreview @Olympics @paris2024 @Mr.Nicho ♬ original sound - Z7duckx_Music

אחרי שטעם את המאפה האלוהי הזה, הוא הכניס את מאפינס השוקולד לתפריט היומי שלו ופרסם סרטון נוסף שלו זולל את הקינוח תחת הכותרת "הדבר הכי מדהים בכפר האולימפי עד כה". מפה לשם הוא החל להשתעשע עם הרעיון ולפרסם סרטונים מצחיקים על אהבתו למאפינס.

בסרטון אחד שלו, שצבר יותר מ-17.4 מיליון צפיות, נראה מישהו אומר לו "אני מרגיש שאתה כאן רק בשביל המאפינס שוקולד", לפני שהמצלמה מציגה את כריסטיאנסן בן ה-27 עם שאריות של מאפינס מרוחות לו על הפנים. מאז הוא הכריז על עצמו "איש המאפינס האולימפי" והודה "אני לא יכול להפסיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ואז זה הפך לאובססיה:

@henrikchristians1 Spent på om denne når ut til et internasjonalt publikum @Tigergutt #fyp #tigergutt #olympics #paris2024 #olympictiktok #olympicvillage #muffins ♬ Se på meg - Tigergutt101

כריסטיאנסן התחרה עבור נורבגיה (בחוסר הצלחה) במשחים ל-800 ו-1500 מטר חופשי לגברים, כשהוא ללא ספק מתודלק במאפינס השוקולד האולימפי, שטיקטוקרים אחרים מסכימים שנראה טעים להפליא. "המאפינס האלה נראים משני חיים", כתב אחד ואחר הוסיף: "כצרפתי, אני לגמרי מבין את ההתמכרות הזאת. המאפינס האלה כל כך טובים".

לקפיטריה של הכפר האולימפי יש שישה אזורים שונים - כולל מסעדות צרפתיות, עולמיות, חלאל ואסייתי - בולנג'רי ומספר אפשרויות למזון מהיר שיאכילו את 15,000 הספורטאים השוהים במתחם.

נראה שהשיח על המאפינס האולימפי התפשט ברחבי הכפר האולימפי, כאשר ספורטאים אחרים כבר התלוננו שלא הצליחו לטעום ממנו בעצמם מאחר שהמוצר אזל בקפיטריה. באחד הסרטונים של כריסטיאנסן, הוא נראה אוגר כמה במגירת השולחן שליד המיטה שלו - אז כנראה שהוא הסיבה העיקרית למחסור.

@henrikchristians1 I HEREBY DECLARE MYSELF AS THE OLYMPIC MUFFIN MAN #fyp #olympics #paris2024 #olympictiktok #olympicvillage #muffins @Olympics @paris2024 ♬ original sound - Mike Brown

סטפן נדורוצ'יק, ברודי מאלון ואשר הונג - חברי נבחרת ארה"ב בהתעמלות גברים וזוכי מדליית ארד - הודו שגם הם התמכרו. "טעמתי את הראשון שלי הבוקר... אלוהים אדירים, הם ממש טובים", אמר מאלון בן ה-24, "הם כל כך קרמיים מבפנים".

"יש את המילוי הזה של השוקולד באמצע", הוסיף נדרוסצ'יק בן ה-25, "זה כל כך טעים".

המתעמלת הפיליפינית-אמריקאית אליה פינגן, שהתחרתה עבור נבחרת הפיליפינים בפריז, העניקה למאפינס ביקורת משלה בטיקטוק. "אני מבינה את ההייפ של מאפינס השוקולד האלה", כתבה פינגן בת ה-21 לצד הסרטון שמציג אותה טועמת ממנו ומתענגת.


עוד על האוכל באולימפיאדה
חלומות על באגט, מלחמות על עוף: מה לעזאזל קורה באולימפיאדה?

תזונה של אלופים: 5 המרכיבים שתורמים להצלחה של ספורטאים באולימפיאדה

והוא ממש לא לבד

רוצים לטעום גם? זה המתכון

הביקוש למתכון של המאפין האולימפי הביא את Lifehacker לפרסם את המתכון הפשוט מאוד שלדעתו הכי קרוב לדבר האמיתי. גם השפית דניאל ספסיי שיתפה מתכון (הרבה יותר מורכב) שנראה בדיוק כמו המקור. אז למקרה שתרצו להכין בעצמכם, הנה הוראות ההכנה:

מרכיבים לגרסה הפשוטה:
1 שקית של תערובת מאפינס שוקולד
נטיפי שוקולד צ'יפס לציפוי

למילוי הגנאש:
⅓ כוס גדושה של נטיפי שוקולד צ'יפס
¼ כוס שמנת להקצפה 38%

אופן ההכנה:
1. מחממים את התנור לפי ההוראות שעל תערובת המאפינס. מרפדים תבנית מאפינס בציפוי נייר.

2. מערבבים את תערובת המאפינס לפי ההוראות שעל האריזה. מניחים את הבלילה בכוסות המאפינס ומניחים שלושה עד חמישה נטיפי שוקולד על גבי כל מאפין. אופים לפי ההוראות.

3. לאחר אפיית המאפינס וקירור שלהם, ניתן להכין את גנאש השוקולד. מחממים את השמנת בכוס מדידה המתאימה למיקרוגל למשך 30 שניות. יוצקים פנימה את נטיפי השוקולד ונותנים להם לשבת במקומם במשך שתי דקות. מקציפים עד לקבלת תערובת חלקה. מכניסים את התערובת למקרר למשך כ-20 דקות עד להתמצקות.

4. כשהמאפינס קרירים, חותכים חור קטן מהמרכז בעזרת סכין חיתוך וממלאים את החור בכף גנאש. אתם יכולים להניח מעט מהחתך למעלה כדי "לאטום" את המאפין אם תרצו.

וכך השפית דניאל ספסיי מכינה אותו:

@chefdaniellesepsy Everyone is talking about the Olympic Chocolate Muffin, especially @Henrik Christiansen who made it go viral on TikTok this week. Here's my copycat recipe: a warm, decadent double chocolate muffin filled with a rich chocolate ganache! ? ? FULL RECIPE LINKED IN MY BIO! Olympic Village Double Chocolate Muffins Ingredients   Makes about 9 jumbo muffins (be sure to get a jumbo pan for the best results)   1 Stick (8 Tablespoons) of Unsalted Butter, softened ½ cup Canola or Vegetable Oil 1 Cup Sugar 1 Tablespoon Pure vanilla extract 3 Large Eggs 1 Packet (1.4 oz/39grams) instant chocolate pudding mix (Jello brand preferred) 1 ½ Cups Cake Flour (Not Self-Rising) ½ Cup Dark Cocoa Powder (Such as Dutch Processed) 1 Teaspoon Baking soda 1 ½ Teaspoon Baking powder 3/4 tsp Fine table salt 1 cup Sour Cream 1/3 Cup Buttermilk 1 ½ Cups Semi-Sweet Chocolate Chunks (I like enjoy life brand)   Ganache: 1 (14 oz) can of Sweetened condensed milk 1 1/4 cups Bittersweet chocolate chips (Ghiardelli is my favorite) ¼ teaspoon pure vanilla extract   #olympics #paris2024 #olympicsmuffin #chocolatemuffin #olympicvillage #olympicmuffin ♬ Djadja - Aya Nakamura

המרכיכים לגרסה שלה:

לבצק:
8 כפות חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר
חצי כוס שמן קנולה או סויה
כוס סוכר
כף תמצית וניל
3 ביצים גדולות
שקית 100 גרם אבקת פודינג שוקולד אינסטנט
כוס וחצי קמח עוגה (לא תופח)
חצי כוס אבקת קקאו כהה
כפית סודה לשתייה
כפית וחצי אבקת אפייה
¾ כפית מלח
כוס שמנת חמוצה
שליש כוס ריוויון
כוס וחצי שבבי שוקולד מריר (שוקולד צ'יפס)

לגנאש:
פחית אחת (400 מ"ל) חלב מרוכז ממותק
כוס ורבע שבבי שוקולד מריר
רבע כפית תמצית וניל

אופן ההכנה:
1. לחמם מראש תנור ל-200 מעלות

2. רפדו תבנית למאפינס ענקיים בכלי נייר למאפינס.

3. בקערת מיקסר עם וו הקצפה, הקציפו את החמאה, הסוכר והשמן עד לקבלת תערובת בהירה וקצפתית. הוסיפו את תמצית הוניל והקציפו עד שהתערובת אחידה.

4. הוסיפו את הביצים אחת אחת והמשיכו להקציף רק עד שהן נטמעות בתערובת.

5. הוסיפו את אבקת הפודינג שוקולד והקציפו עד שהתערובת אחידה.

6. בקערה נפרדת, ערבבו את הקמח עם הסודה לשתייה, אבקת האפייה, המלח ואבקת הקקאו עד שהתערובת אחידה וללא גושים.

7. על מהירות נמוכה במיקסר, הוסיפו את החומרים היבשים לתערובת הרטובה בשני שלבים, תוך כדי החלפה עם השמנת החמוצה. הקציפו רק עד שהתערובת אחידה וללא פסים של קמח. לאחר מכן, הוסיפו את הריוויון והקציפו עד שהתערובת אחידה. קפלו פנימה את שבבי השוקולד.

8. מלאו את תבניות המאפינס בתערובת עד שהן כמעט מלאות, כך שתתקבל צורה קמורה יפה. ניתן להוסיף מעט שבבי שוקולד נוספים מעל לפני האפייה.

9 הכניסו את המאפינס לתנור שחומם מראש ל-200 מעלות למשך 5 דקות. לאחר מכן, הורידו את הטמפרטורה ל-160 מעלות ואפו כ-20 דקות נוספות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.

10. הכנת הגנאש: בסיר קטן, הוסיפו את השוקולד המריר והחלב המרוכז. חממו על אש בינונית תוך ערבוב מתמיד עד שהשוקולד נמס. הוסיפו את תמצית הוניל וערבבו. העבירו את הגנאש לשקית זילוף.

11. מילוי הגנאש: בעזרת סכין קטנה, חתכו עיגול קטן במרכז כל מאפין. הזליפו מעט גנאש לתוך החור.

בתיאבון!

* ניתן לאחסן את המאפינס בקופסה אטומה עד 3 ימים. לפני האכילה, הניחו את המאפין בצלחת, הכניסו למיקרוגל לחימום של 10-15 שניות או עד שהשוקולד נמס מעט. תהנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully