וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק הקינוח שהיינו צריכים עכשיו, ובמחיר שהיינו צריכים אותו

8.8.2024 / 6:00

יין, סוכריות, קינוחים וגם משהו לאכול בתוך כל זה: טועמי חדש על המדף הרכיבו

משקה חורף מפנק עם עוגיות אוראו ושוקולד מילקה/עידו שחם

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - יין, סוכריות, קינוחים וגם משהו לאכול בתוך כל זה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קינוחים, קשת טעמים

קינוחים, קשת טעמים. קשת טעמים,
קינוחים של קשת טעמים/קשת טעמים

רשת הסופרמרקטים הגדולה ממשיכה במסע ההשחתות שלה ומשיקה סדרה מתוקה, וסופר-מתבקשת בימים אלה.

ליין הקינוחים של קשת טעמים מתבסס על מותגים מוכרים ופופולריים מחו"ל, בגירסאות שלוקחות את תכונותיהם צעד אחד רחוק יותר, ממתינות במקפיא להפשרה, ולהסתערות.

יש כאן קינוח "אוראו" (עוגיית אוראו, קרם עוגת גבינה ושכבת עוגיות אוראו נוספת מלמעלה), עוגת גבינה טובלרון שמשחקת נהדר עם מרקמים וציפויים, עוגת טובלרון שוקולדית יותר, קינוח לאבה בשילוב שוקולד מילקה שיוצא אחרי כמה שניות מיקרו נוזלי וסמיך ואדיר, וכן קינוח Daim המשדך אף הוא עוגת גבינה ושכבות שוקולדיות מוכרות וטעימות. מחיר: 30 שקלים לאריזה בת שני קינוחים.

בשתי מילים: מגיע לנו

חדש על המדף

זה לקח קצת זמן והרבה שרב, אבל הארטיק של הקיץ הגיע

לכתבה המלאה

יין פרטי, אריאנה

יין פרטי, אריאנה. אריאנה,
מארז היין הפרטי של אריאנה/אריאנה

בר היין המצוין בכפר סבא מרחיב מדפים ומקררים - ובמקרה שלו מדובר במדפים מתקפעים ובמקררים עמוסים בכל טוב - ומשיק מהדורה פרטית, תחת הלייבל "אריאנה אדישן".

המהלך הוא תוצר שיתוף הפעולה של אנשי אריאנה עידן עוז ורן אלקובי עם יקב רמת נגב, ונועד לעידוד תוצרת הדרום. הוא כולל שני יינות חדשים - "אריאנה אדישן" לבן 2023 מרענן על בסיס ענבי פינו גריג'יו (99 שקלים למכירה הביתה), וכן "אריאנה אדישן" אדום 2022, בלנד של ענבי פטי ורדו וסירה שמספק בתמורה עניין ואלגנטיות (129 שקלים).

במקביל, מושקים בבר שלושה מסעות יין חדשים - מסע ישראלי גלילי, מסע קלאסי עולמי ומסע פאנקי - בני ארבעה חצאי כוסות. המסע הצפוני כולל בן דוד אדר מכרם בן זמרה, להט לבן מכרמי הגליל המערבי והעליון, הר אודם וולקני קברנה ועמק יזרעאל אדומים. המסע הקלאסי מציע ויניירון דה בוקסי בורגון אליגוטה, מקסימין גרונהאוס שלוס ריזלינג , גראן דומיניו ריוחה קריאנזה ומונטה דל פרא ריפאסו סופריורה מאיטליה, ואילו המסע הפאנקי קופץ בין נאטורלמנט פור אורנז' כתום מצרפת, וורטמן רוזה עמק שפייה מקומי, לה גראביירט בון ז'ו מעמק הרון ולירארקיס אדום מכרתים. מחיר: 140 שקלים.

בשלוש מילים: לחיים, אלא מה

וודקה, לג'נד אוף קרמלין

וודקה, לג'נד אוף קרמלין. לג'נד אוף קרמלין,
וודקה של לג'נד אוף קרמלין/לג'נד אוף קרמלין

מותג הוודקה המצוין מרוסיה מנחית בארץ מארז מיוחד, שרק מוסיף עניין לפני, ותוך כדי, הדבר עצמו.

הוודקה המעוטרת, שמוגדרת כסופר-פרימיום, מתבססת על תהליך של שמונה זיקוקים ושבעה סינונים, ויוצאת ממכלי הנחושת שלה חלקה מאוד, עם בת-טעם דבשית קלה.

המארז החדש מעוצב כספר עב כרס. דפי הראשונים מתארים את את ההיסטוריה של הוודקה בכלל ושל לג'נד אוף קרמלין בפרט, ובסיום - כמו בכל ספר ראוי כמובן - ממתין הבקבוק עצמו. מעוטר ביד, ומספק קבלות מהירות לכל האירועים המתוארים. מחיר: 110 שקלים לבקבוק 700 מ"ל, 169 שקלים למארז.

בשתי מילים: הקורא המתמיד

קרפלך, שטראוס

קרפלך, שטראוס. סטודיו שטראוס,
קרפלך של שטראוס/סטודיו שטראוס

אגף הפסטה של ענקית המזון הישראלית מרחיב היצע והצעות עם מצטרפת חדשה לסדרת המצוננות שלו.

מדובר במהדורה מוגבלת (למה בעצם?) של קרפלך, כיסונים במילוי תפוח אדמה ובצל מטוגן ללא חומרים משמרים, ועם יכולת הקפאה-הפשרה מצוינת. הם דורשים בישול של דקה, מקסימום שתיים, במים רותחים, ומשם קפיצה קלה לצלחת עמוקה, והתמסרות כיפית לטעמים טובים, ביתיים יחסית, ומאוד חברתיים - בתוך מרק זריז, על לאבנה, או סתם כך, מוקפצים בחמאה.

במילה אחת: שיחוק

סוכריות גומי, האריבו

סוכריות גומי, האריבו. האריבו,
סוכריות גומי של האריבו/האריבו

יצרנית ממתקי הגומי המיתולוגית מגרמניה מנחיתה בארץ באמצעות חברת סידס מצטרפות חדשות לסדרות הכשרות שלה.

מדובר ב-Sour Worms Fizz, שהן סוכריות גומי בצורת תולעים ובטעמי פירות חמוצים - צבעוניות, ממכרות למדי ובהחלט נחטפות. מחיר: 8.90 שקלים לשקית בת 70 גרם.

בשתי מילים: ברוכות הבאות

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully