וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפריט קינוחי סאנדייז של ביסקוטי: קחו אוויר, קחו כף, וצלילה נעימה

14.8.2024 / 6:00

כי קיץ ישראלי, וכי מגיע לכם

קינוחי סאנדיי, ביסקוטי/ביסקוטי

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - קורס צלילה קריר אך לוהט. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

תגובה אחת, קרה ומוחצת. סאנדיי פיסטוק של ביסקוטי

ובכן, מדובר בקיץ. ולא סתם קיץ, כי אם שיאו של הקיץ. ולא רק שיאו של הקיץ. אלא פסגתו המוחלטת של הקיץ הישראלי הידוע לשמצה. ולדבר הזה בדרך כלל יש תגובה אחת, קרה ומוחצת. היא מתחילה בשאלה "מה ביסקוטי עוללו השנה?", וממשיכה בתשובה "לא משנה מה, אנחנו באים".

בפנים, בתור התחלה, המזגן מכה ביעילות. עדיין בפנים, ועם אותו מזגן, מוגש תפריט מבוסס פלאי בוקר של מקום שיודע מה הוא עושה (ומה הוא אופה) כבר שנים, ובהחלט יודע מה לעשות עם כל האפייה הזאת. זה כן.

לסיום, ככה על הדרך, ובפועל כבר מסורת אוגוסט משמחת במיוחד (רוגלידה, אנחנו זוכרים אותך היטב), תפריט מיוחד של סאנדייז. אתם יודעים, הקינוח הסולידי ההוא שמערבב גלידה והמון דברים טובים אחרים בתוך כוס עמוקה, מגיש אותה עם כפות עמוקות לא פחות, והולך הצדה כדי שתוכלו להתלכלך בחופשיות.

חדשות האוכל

תפריט קיץ 2024 של מקס ברנר: הסירו כל רסן, מדובר בהשתוללות

לכתבה המלאה
קינוחי סאנדיי, ביסקוטי. יניב גרנות, מערכת וואלה
מסורת אוגוסט. סאנדיי אלפחורס של ביסקוטי/מערכת וואלה, יניב גרנות

מדובר בקינוח אייטיז מעט נשכח ומעט מוזנח, שטובה לו מאוד כל ההתעסקות המחודשת הזאת מצד רוסלה יונה, ועוד יותר טובה לו תשומת הלב שהיא מביאה איתה.

פה, פשוט רקחו תחת המיתוג "ביסקוקי אנד קרים" השתוללות של שברי עוגיות פריכות, קראמבל בטעמי חופש ורטבים נשפכים מכל כיוון, הוסיפו גלדית וניל מצוינת ועוד אי אלו פשעים קלוריים נדרשים לתקופה. והנה, חגיגה.

קינוחי סאנדיי, ביסקוטי. יניב גרנות, מערכת וואלה
והנה, חגיגה. סאנדיי קינדר של ביסקוטי/מערכת וואלה, יניב גרנות

קולקציית הסאנדייז של ביסקוטי מציעה ארבע אפשרויות סוערות, במחיר אחיד של 32 שקלים.

"סאנדיי פיסטוקיות" כוללת קראמבל פיסטוק, רוטב פיסטוק, גלידת וניל רכה ועוגיות פיסטוק כמובן, בעירבוב מתוק-מריר, לבנבן-ירקרק, ובוגר יחסית לז'אנר.

"סאנדיי אלפחורס" ממתיקה מעט יותר, עם קראמבל פירורי אלפחורס, רוטב טופי, גלידת וניל (רכה כמובן) ועוגיות אלפחורס מן הסתם - ריקוד פנים-קנקני של קרמליות סמיכה ונהדרת.

מלבדן, יש גם "סאנדיי עוגיות סנדוויץ' ריבה", יצור כלאיים ממזרי שמכיל גם פירורי רד וולווט, גם רוטב פטל, גם גלידת וניל (נו, רכה, ברור) וגם - ניחשתם נכון - עוגיות סנדוויץ' עם ריבה, שידוך של הרבה מאוד אלמנטים שהוא למעשה תכלית הסיפור כאן. קצת מזה וקצת מזה, הרבה מההוא והרבה יותר ממנו, והנה הכף העמוקה שחוגגת הכול יחד.

אחרון מגיח "סאנדיי עוגיות סנדוויץ' קינדר", המושחת מכולם, והתחרות קשה הרי. יש פה קראמבל רושה, רוטב שוקולד, גלידת וניל *רכה* ועוגיות סנדוויץ' קינדר - שקולדי, פריך לעתים וזורם מיד אחר כך, ובהחלט חביבם של הילדים הטועמים.

קינוחי סאנדיי, ביסקוטי. יניב גרנות, מערכת וואלה
אדום עמוק. סאנדיי עוגיות סנדוויץ' ריבה של ביסקוטי/מערכת וואלה, יניב גרנות

העסק, בפשטות, חייתי למדי, אבל בהחלט ניתן לניהול. אתם פשוט צריכים לבחור סאנדיי (או לא לבחור, גם זאת אפשרות), להמתין עד שהוא מגיע, לחכות עוד כמה דקות כדי שהעניינים יתחילו להתרכך בואכה המסה מקסימה - ולצאת לדרך.

משם, בהנחה מאוד-מאוד פרובוקטיבית שאכן תצליחו להסתבלן, זה עניין של דקה-שתיים, לא יותר, עד קרקעית הזכוכית. קיץ, בכל זאת, מגיע לכם לצלול.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully