וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה חינם וארוחות ב-25 שקלים: החופש תם, השגעת נמשכת

8.9.2024 / 6:00

זכרונות מהודו, זכרונות מדרום אמריקה, זכרונות מירושלים: החדשות הטעימות של ישראל

מילה, סביון/מילה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - זכרונות מהודו, זכרונות מדרום אמריקה, זכרונות מירושלים. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

קראפט, מודיעין

קראפט פיצה, מודיעין. קראפט פיצה,
הפיצה של קראפט/קראפט פיצה

עוגן הפיצה הירושלמי של דוד קפלן מוסיף להתרחב, ובצדק. הפעם מחוץ לגבולות הבירה, ולעבר העיר שמקבלת בשנים האחרונות את כל הטוב שלה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, את פיצת העל של קראפט (על שגעונותיה הצבעוניים), על בסיס בצק מחמצת שדורש 72 שעות הכנה, את הטאבון הלוהט שלה, קוקטיילים מושקעים ובירה משמחת מהחבית. לבד מאלה, יהיו גם סלט פנצנלה ופטריות ממולאות בארבע גבינות ובצל מטוגן ביין, פפרדלה ברוטב עגבניות, רביולי סלק וריקוטה ופלין גבינות שמנתי.

קראפט

חדשות האוכל

כן, זה באמת קרה: אחד המקומות השווים בת"א "הפחית מחירים משמעותית"

לכתבה המלאה

פנצ'ו, נס ציונה

פנצ'ו, נס ציונה. גיל אבירם,
פנצ'ו/גיל אבירם

המסורת המשפחתית ותשוקת השורשים של גיא אורן הובילו אותו לאחת הפתיחות המעניינות שידענו לאחרונה, בעיר שלא מספקת מספיק בשורות אוכל לצערנו.

וכך, פנצ'ו הוא בר אוכל ארגנטינאי ודרום אמריקאי שהתמקם בחצרה של "המעדנייה" בנס ציונה, ומתעורר לקראת ערב עם אוכל בשרני והרבה מאוד אלכוהול ליד, ותוך כדי.

יהיו פה, בין היתר, "אמפנדס דה בקי" עם כל מיני מילויים, צ'ילי קון קרנה עם נאצ'וס כמובן, טנדרס וצלעות תירס, צ'וריפאן מסורתי וקריספי צ'יקן מודרני, כריכי אסאדו שמנמנים וגם צ'ורוס ופלאן לקינוח.

פנצ'ו

ערב הודי, מילה

תפריט הודי, מילה, סביון. ספיר קוסה,
ערב הודי במילה/ספיר קוסה

המסעדה הסביונאית בהובלת יונתן שרביט משיקה מסורת משמחת בדמות "טיקה מילה", שהיא תפריט הודי דו-פעמי, עם תקווה למיסוד העסק בדמות שגרה חוזרת.

הערבים יתקיימו בימים שני ושלישי (09-10 בספטמבר, מ-18:00) בפורמט תפריט סגור (350 שקלים לאדם) שמשלב את המטבח העשיר של תת-היבשת עם היד הישראלית של שרביט.

יהיו פה, בין היתר, סבלה זרעי כוסברה עם גבינת עזים, ראשונות כמו דוסה עם תפוחי אדמה על קארי וסשימי אינטיאס עם קורמה וחמאה חומה, מנת ביניים (באג'י בצלים מקורמלים), גלידת יוגורט לריענון, עקירית לבחירה - קבב טונה אדומה עם קציפת טיקה מסאלה ונאן שום או שיפוד לוקוס ביוגורט - וכן קינוח בדמות רייס פודינג וחלב מרוכז עם גלידת שקדים וצ'אי מסאלה.

מילה

חגי אבירם, קפה שפירא

פפרדלה שרימפס. חגי אבירם,
פפרדלה שרימפס של חגי אבירם/חגי אבירם
פיקניה מעושנת. חגי אבירם,
פיקניה מעושנת של חגי אבירם/חגי אבירם

שיתוף פעולה בין בית התרבות הקהילתי של יונתן ברגמן ובין איש האוכל הוותיק הוליד שלוש ארוחות מיוחדות, מסקרנות וטעימות.

המפגשים ייערכו בערבי שני (09, 16 ו-30 בספטמבר, 19:00 ו-21:00) בקפה שפירא שבדרום תל אביב, ויתמקדו בחיבור המשמח שבין אוכל (איטלקי וים-תיכוני), מוזיקה (מהפטיפון) ויין. יהיו פה, בין היתר, ברוסקטה מלנזנה, דג בכבישה עדינה, פיקניה מעושנת, סלט ברזאולה עם נקטרינה, בטן חזיר צלויה, פפרדלה הום מייד עם שרימפס, פילה מוסר עם ירקות שורש וגם מוס שוקולד ו"לילות טוסקנה" לקינוח. מחיר: 195 שקלים לאדם, 360 שקלים לזוג בפורמט מובנה עם יין, או רגיל לחלוטין, כשכל מנה בפני עצמה.

קפה שפירא

מבצע סוף הקיץ, דומינו'ס פיצה

פיצה דומינוס - 2 פיצות. דן פרץ,
פיצת כוסמין של דומינו'ס פיצה/דן פרץ

סופו של החופש הגדול ו(מראית העין של)החזרה לשגרה הובילו את חברת הפיצה הגדולה לפתוח במבצע משיב אנרגיות, ונדיב במיוחד שתכליתו מגש משפחתי במתנה.

האותיות הקטנות כמעט זערוריות בגודלן, וחריגות (לחיוב כמובן) בהיקפן - פיצה משפחתית במתנה (שתחכה באזור האישי) בשלושת החודשים הבאים (עד 03 בדצמבר) לכל לקוח שיזמין ב-69.90 שקלים דרך האתר או האפליקציה, ויאשר במקביל קבלת דיוור שיווקי. כמה פשוט, ככה פיצה.

דומינו'ס פיצה

מבצע סוף הקיץ, קניון רננים

מבצע סוף הקיץ, קניון רננים. קניון רננים,
מבצע סוף הקיץ של קניון רננים/קניון רננים

פתיחת שנת הלימודים וסיומה של העונה החמה - תיאורטית ותאריכית לפחות - הובילו לדיל מצוין גם במתחם האוכל של הקניון הרעננתי.

המהלך, שיתקיים בימים ראשון-רביעי (08-11 בספטמבר), יאגד תחת כנפיו ארוחות ב-25 שקלים בבתי עסק דוגמת ברגר קינג, בורגר ראנץ', צ'וקה, חומוס ברכה, הממלכה, באשר, סיציליאנו פסטה, ניו יורק וגם KFC.

קניון רננים

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully