וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסם הבא נזדקק לפותחן

זיו לנצ'נר

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 12:33

הבירה החדשה והחזקה של מבשלת שבט מפרדס חנה, הפגישה את זיו לנצ'נר עם העדפה ישנה

בירה שבט. עידן גור,
מבשלת שבט, פרדס חנה/עידן גור

היא באה לאוויר העולם, דווקא בקיץ הקיצוני והתוקפני, כשעוצמותיה ועוצמותיו מאיימים להתנגש אלה באלה. עכשיו, בהתקרב החורף, או איך שלא יכונה התחליף הישראלי לעונה הזו, נראה שנוח יותר להכיר אותה. אז בואו.

THE TIPSY WIZARD, בירת הקוסם בקיצור, היא הגולדן אייל הבלגית החדשה של מבשלת שבט מפרדס חנה. בירת טריפל בסגנון עדות מנזרי בלגיה, הנושאת איתה תשעה אחוזי אלכוהול ופירותיות רבה, כמיטב המסורת.

עבורי זה היה מפגש מחודש עם העדפה ישנה: בירות עתירות שיכר ופרי, מתוקות אך מאסיביות. עם השנים, נעתי יותר בכיוון המחוזות המרירים והכשותיים. כמו שנעשו החיים, רק בטעם טוב.

האלכוהול והפרי הבשל מגיעים כבר באף, לפני הלגימה, ולא ברמז. הניחוח עמוּס ומובהק. גם בפה הבירה כבדה, עמוקה, אבל מאוזנת. ולטעמי היא טעימה.

זו לא בירה ששותים בשרשרת, בלגימה שוטפת, אגבית, של אחת אחרי אחת. הגוף שלה, הנוכחות, מבקשות שתייה מתונה, שאינה חפוזה, שתייה בכובד ראש מסוים, כמו זה שלה.

מבשלת שבט, בירה הקוסם. יח"צ,
עשירה וחזקה/יח"צ

קסם של בירה

לחובבי הז'אנר, הקוסם היא יופי של בירה. עשירה ומלאה ומספקת. גם לי היה נעים לצלול קצת בחזרה למחוזות שפעם הייתי דייר קבע בהם. לקפוץ לביקור נעים, שעושה חשק לביקורים נוספים בהזדמנויות מיוחדות. בלי להשתקע.

המחיר: 80 שקלים למארז שישייה, באתר המבשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully