וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא לשבט: מבשלת הבירה מפרדס חנה נפתחת למבקרים

מערכת סנהדרינק

17.7.2023 / 10:33

איש הקרח, האבירה האדמונית, המאמא של החווה ועוד כמה בירות מעניינות מחכות לכם במבשלת הקראפט שבט, שנפתחה לקהל הרחב

בירה שבט. מיטל אזולאי,
בירה שבט/מיטל אזולאי

שבט היא מבשלה ומזקקת קראפט, הממוקמת בלב המושבה פרדס חנה-כרכור, לראשונה, לאחר מספר שנות פעילות, נפתחת המבשלה לסיורים ומציעה אירוח גם במהלך השבוע, בימי שלישי עד שישי, לצד דוכני אוכל, בירה קרירה ומוסיקה. המבשלה הוקמה ע"י ניל וסרמן אמריקאי ציוני מניו יורק, שחלם להקים מבשלה ומזקקה על אדמת ארץ ישראל. הוא הגיע לארץ נחוש להגשים את החלום, תר אחר מקום מתאים ולבסוף קבע את משכנה של המבשלה בפרדס חנה.

ניל וסרמן, בירה שבט. עידן גור,
ראש השבט, ניל וסרמן/עידן גור

בירה עם אופי

המושבה הוותיקה, המוקפת בשדות חקלאיים ומטעים פסטורליים, הייתה הבחירה הטבעית להפוך לבית עבור מבשלת הבירה והמזקקה ,לראשונה תחת קורת גג אחת, בישראל. פרדס חנה ידועה כמרכז של יצירתיות ואמנות עם קהילה אקלקטית ומגוונת וסצנה קולינרית ייחודית.

פרדס חנה, כך מספרים, מתנהלת כשבט המבוסס על קהילות שונות ומגוונות ועל כן נבחר שם המותג.
כי כמו בכל שבט בעולם, גם אנשי המבשלה הם אנשים שונים וייחודיים החולקים אהבה ותשוקה משותפת לבירה.

לצורך הקמת המבשלה, גייס ניל ברו-מאסטרים יידועי שם מהארץ ומהעולם והביא את הציוד המתקדם ביותר. המבשלה היא מבשלת הייטק המייצרת בתהליך שמרביתו אוטומטי, מה שמאפשר לאנשי המבשלה להשקיע את האנרגיה שלהם ביצירת מתכונים חדשים.

לכל אחת מהבירות המיוצרות במבשלה יש גוון, דמות, אופי וטעם ייחודי משלה. מאיש הקרח, דרך האבירה האדמונית ועד למאמא של החווה, כך שכל אחד ואחת, בכל שבט, יוכלו ליהנות מהן, למצוא את הבירה המועדפת ולשתות בכיף בכל סיטואציה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בירה שבט. מיטל אזולאי,
כיף בכל סיטואציה/מיטל אזולאי

בואו לבקר

כעת, נפתחת המבשלה לראשונה לקהל ומציעה סיור חוויתי, העובר דרך כל שלבי הייצור של הבירה: החל מזרע הלתת דרך שלבי הבישול, יצירת הטעמים השונים ועד לכוס, לצד טעימות של מבחר בירות מהחבית, מבירות הדגל ועד מהדורות נדירות בייצור מוגבל של המבשלה. אורך הסיור כולל טעימות כשעה וחצי. המחיר: החל מ- 75 שקלים לאדם ומותנה במינימום 15 משתתפים ובתיאום מראש.

חצר המבשלה פתוחה בימים ג'-ה' בשעות 17:00-23:00 ובשישי 10:00-16:00 ומציעה דוכני אוכל, מוזיקה טובה ובירה. בימים בימים ג', ד' בין השעות 17:00-19:00 וביום ה' בין 17:00-18:00 נמכרות כל הבירות מהחבית במבצע של 1+1.

בירגארדן, מבשלת שבט. עומר תורג'מן,
פתוח. מבשלת שבט, פרדס חנה/עומר תורג'מן

מה שותים:

5.2% THE ICE MANN: הסקייטר החד והמאוזן של השבט. לאגר בהירה וצלולה, תהליך ההתססה וההבשלה שלה, הנעשה זמן ממושך בטמפרטורה נמוכה, נותן לה את ה"קריספיות" המוכרת של בירות לאגר.

5.5% THE LADDIE WEE: הענק המלא והמעודן של השבט. בירת אייל סקוטית, בעלת צבע ענברי כהה, העשויה מלתת קלוי ומקורמל, בעלת טעמים נוכחים ועשירים.

5.7% THE HOP GURU: הגורו האקזוטי והמרומם של השבט. בירתIPA בעלת ארומה של פירות טרופיים והדרים.קלה לשתייה בזכות המרירות המעודנת שלה. בעלת סיומת פירותית בזכות טכניקת ה-Hopping Dry.

5.1% THE RED KNIGHT: האבירה העדינה והנועזת של השבט. בירת אייל אירית אדמונית, שבושלה מבלנד של מגוון סוגי לתת קרמל, בעלת טעם מתקתק של לתת קלוי.

5.2% THE FARM MAMA: המאמא הקלילה והמרעננת של השבט. בירת חיטה בלגית, בעלת גוון קש מעורפל, בישלנו אותה יחד עם שיבולת שועל, תפוזים, קמומיל, כוסברה ופלפל לבן.

בירה שבט. יח"צ,
קולקציית הבירות של שבט/יח"צ

איפה: רח' חרושת 2 , פרדס חנה.
שעות פתיחה: ימים ג'-ה' בשעות 17:00-23:00 ובימי שישי 10:00-16:00
לתיאום סיורים: info@shevet.co.il
פרטים נוספים באתר המבשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully