וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירות על האש: הבקבוקים שהכי כדאי לשים בצידנית

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 12:24

אסנת גואטה מקררת כמה בירות שישדרגו כל מנגל. שימו משהו על האש ובואו נשתה משהו

קבב על האש. ShutterStock
המנגליסט הממוצע מזיע את נשמתו? תנו לו בירה/ShutterStock

מאז ומתמיד, יום העצמאות תרבות המנגל התחברו לבירות. נכון שתמיד תמצאו בצידנית, ליד החומוס והנקניקיות התעשייתיות (אתם יודעים, בשביל הילדים), גם כמה בקבוקי יין ובקבוק ערק אבל הדרינק העיקרי הוא בירה. הסיבה, כנראה, טמונה בקרירות שמספקת הבירה למנגליסט הממוצע שמזיע את נשמתו ולחבורה סביבו שחגה סביב האש כדי לדלות את הביסים הראשונים.

למרות שגולדסטאר תימצא כמעט בכל מנגל ישראלי ויש לנו את מלוא הכבוד אליה, בשנים האחרונות אפשר למצוא בירות מורכבות יותר, וההיצע הוא עצום וצבעוני. שנתחיל?

פתיחת פחית בירה. ShutterStock
מפחית? מבקבוק? הסדר לא חשוב/ShutterStock

ברמן, יש לי אוכמניות בבירה

מבשלת Jem's השיקה לכבוד יום העצמאות את BLUEBERRY ALE, בירה עם אוכמניות טריות. מה עוד הם ימציאו? בירה בעלת מרירות קלה, ניחוחות וטעמים קלים של אוכמניות ושבעה וחצי אחוזי אלכוהול. המחיר: 15 שקלים בסניפי רשת ג'מס בלבד.

עוד בוואלה!

סנהדרינק על האש: בירות, בשר, עצמאות

לכתבה המלאה
ג'מס, בירה בלוברי אייל. איל קרן,
חצי בירה, חצי מאפין/איל קרן

בירה של גיבורים

'כביר' של בירת גיבורי על ומבשלת בירבזאר, נקראת על שם מבשלת הבירה השנייה שהוקמה בארץ, בשנת 1942 ואף שימשה כעמדה של ההגנה במלחמת העצמאות. על התווית שלה מוצגים לוחמי 'שועלי שמשון', הסיירת הממוכנת האגדית של חטיבת גבעתי בתש"ח. זוהי בירת לאגר בהירה, כשותית וארומטית עם מרירות עדינה ו-4.8 אחוזי אלכוהול. המחיר: 15 שקלים באתר של מבשלת בירבזאר

בירה כביר. יח"צ,
לכבוד גיבורי העל המקומיים/יח"צ

שבט אחים ואחיות

הבירות של 'שבט', המבשלה והמזקקה מפרדס חנה, יתאימו מאוד למנגל שלכם. לכל אחת מה אופי משלה אבל כולן קלילות, נגישות ומתאימות למזג האוויר הלוהט ליד האש.

בין הבירות:
The Ice Mann: לאגר בהירה וצלולה, עם 5.2 אחוזי אלכוהול
The Wee Laddie: אייל סקוטי, עם צבע ענברי כהה, טעמים עשירים ו- 5.5 אחוזי אלכוהול
The Hop Guru-IPA: בירה עם ארומה של פירות טרופיים והדרים ו-5.7 אחוזי אלכוהול
המחיר: 12.9 שקלים לבקבוק.

בירה שבט. יח"צ,
בירות עם אופי/יח"צ

בסוף גרמניה מנצחת

קרומבאכר PILS, למי שעדיין לא מכיר, היא לאגר בסגנון פילזנר גרמני, בצבע זהוב בוהק, ארומות פרחוניות, טעמי מאלט, מרירות קלה ו- 4.8% אלכוהול. השנה תוכלו לקחת למנגל מארז מיוחד, שכולל שישה בקבוקים וכוס זכוכית ממותגת. המחיר: 32.90 שקלים.

בירה קרומבאכר מארז יום העצמאות. איל קרן,
לארוז לכם, או שתשתו את זה כאן?/איל קרן

אלכסנדר, למה ככה חזק?

מבשלת אלכסנדר השיקה מארז עצמאות חגיגי במהדורה מיוחדת, שכולל חמישה בקבוקים: שני אלכסנדר בלונד 5.3 אחוזי אלכוהול, שני אלכסנדר חיטה ישראלית 5 אחוזי אלכוהול, ובקבוק נוסף של בירה חזקה 8 אחוזי אלכוהול. המחיר: 48 שקלים.

בירה אלכסנדר מארז יום העצמאות. איל קרן,
המארז הישראלי הטוב בעולם/איל קרן

המלכה של המנגל

בירה מלכה וחברת הכרם, השיקו סדרה מיוחדת שעושה כבוד לאחים שמיר, מעצבים גראפיים שפעלו בישראל מאמצע שנות השלושים, ויצרו, בין היתר את סמל המדינה. את התוויות של: מלכה אדמונית, מלכה בהירה, מלכה הינדי, מלכה חיטה ומלכה כהה, יעטרו כרזות של משרד העבודה והבינוי, חיל האויר, לשכת הגיוס של ארץ ישראל ועוד. המחיר: 15 שקלים לבקבוק, 69 שקלים למארז חמישה בקבוקים.

בירה מלכה, מארז חמישייה. באדיבות חברת הכרם,
חדשות מהעבר/באדיבות חברת הכרם

מהולנד באהבה

מארז צבעוני ומשמח של מבשלת יופן- אחת ממבשלות הקראפט הותיקות ביותר בהולנד, שכולל: עשר בירות שונות ושתי כוסות ממותגות. ויש עוד בונוס: המארז עצמו מתקפל למשחק תחרות קליעה של פקקי בירה (למקרה ומתחיל להיות לכם משעמם).

בירה יופן. יח"צ,
גם בירה, גם משחק/יח"צ

המארז מכיל מגוון בירות מסוגים שונים: מבירת IPA ללא גלוטן, דרך בירה עם כוסברה ותפוז, עד לבירה דלת פחמימות. המחיר: 249 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully