וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תל אביב EAT 2024: המדריך השלם לאירוע האוכל הגדול של תל אביב

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 9:29

הכוכבים והכוכבות, הדוכנים והטראקס, המנות וההפתעות ובעיקר כל מה שקורה וטעים - גם בכיס. לגזור ולשמור (מקום בבטן)

חודש התרבות של עיריית תל אביב יפו/תסריט והפקה מוזיקלית: דורון ברנס, בימוי ועריכה: יותם מונק

כמה תמימים היינו בשנה שעברה, אה? פסטיבל תל אביב EAT שהתקיים במאי אשתקד חיכה במתח להודעת הפתיחה הרשמית בגלל, ובכן, מבצע צבאי ברצועת עזה. "מגן וחץ", קראו לו באופן רשמי, וכשהוא הסתיים, ניתן גם האות להתנפלות האוכל הגדולה, והמסורתית, שכולם מחכים לה. חזרה לחיים.

השנה, אירוע האוכל הגדול של תל אביב (וישראל כולה, אין להכחיש) כובש את גן צ'ארלס קלור בעיר ומתמקם מול הים עם פרופורציות מותאמות-מצב, יחסיות שהיא תורה שלמה ותקוות ענקיות - שלהם וגם שלנו - שאולי פעם ניתן יהיה להרים פה קרנבל אזרחי צבעוני בלי להסתכל קודם מה קורה בחדשות.

זה קשה, בואכה בלתי אפשרי כמעט. זה מורכב מאוד ועדין מאוד. זה לא שמח, איך אפשר שיהיה? במקום כל אלה, זה פשוט החיים שאפשר לחיות כאן בין מבצע למלחמה, ובת-טעם שהיא פנטזיית החיים שאולי יהיו כאן, אחרי.

פסטיבל תל אביב EAT 2022. דוד בר סלע,
פנטזיה על אוכל ללא חדשות. פסטיבל תל אביב EAT/דוד בר סלע

חיבוק הנחמה הקולקטיבי הזה, בהפקת עיריית תל אביב-יפו, יתקיים במשך ארבעה ימים (שני-חמישי, 16-19 בספטמבר, 18:00-23:00) על הדשא בפארק הדרום-מערבי של העיר.

המתחם צפוי לכלול, כפי שניתן היה לצפות משברירי המציאות שלנו, מפגשים מרגשים של מילואימניקים ולוחמים משני צדי המטבח, שפים שיורדים לשטח ואנשי אוכל מהדרום הנלחם ומהצפון המפונה - בשלנים ואופות, להטוטנים וקוסמות. ביחד, אוכל לנשמה.

מחנה אסאדה

פינת הבשר הטובה בישראל נחתה בתל אביב, להתנפל

לכתבה המלאה
שאול בן אדרת, פסטיבל תל אביב EAT. שי אלמוג,
אוכל לנשמה. שאול בן אדרת בפסטיבל/שי אלמוג

חיים כהן בראש, תוך הנצחה דומעת של שאולי גרינגליק שנפל בקרבות בעזה, ועם דוכני יפו תל אביב, דיקסי וקפה פיצי שלו. ישראל אהרוני וההמבורגר שלו, גיא גמזו עם קאמבק לכריכי NUNUNU וגם אבי ביטון. יאסו, ברור.

לבד מאלה, יהיו גם נאיפה מולא, מושבוצ מרמת הגולן עם נתחי בשר שאינם זקוקים להיכרות מוקדמת, שאול בן אדרת על קריאות התרנגול הכחול וקימל שלו, וונג וניני האצ'י, תומר תומס וכן התוצרת המקומית הנפלאה של משק עפאים.

פסטיבל תל אביב EAT 2022. דוד בר סלע,
חגיגה, גם עכשיו. פסטיבל תל אביב EAT/דוד בר סלע

עוד? אין שאלה בעצם. שחף שבתאי יירד לדשא מהקומה ה-14 של פופ אנד פופ, זכאי חוג'ה יירד מירושלים עם ג'קו סטריט וסופר המזרח שלו, ועל אותו כביש בדיוק ינועו גם אנשי אגריפס ואבי לוי, היישר מהמוציא בשוק מחנה יהודה, ואור שוקרון גם, היישר משדרות.

איתם, יתכנסו בשמחה עדן קקון ומנאל אסמעיל, אגאדיר ומיט-טראק מהצפון, ה-MasAeat וביונד מיט, עם הרבה מאוד יין ומחווה ישראלית לרמת הגולן, ולאומני ישראל.

חגיגת הבשר של פיטמאסטר תתמקם אף היא על הדשא, ואיתה צ'יפס הולנדי ופוקי קאריבי, דים סאם אסייתי ומנות תאילנדיות של נינג תאי, פסטה טרייה של פיורי ואמפנדס מדרום אמריקה, פלאפל מזרח תיכוני ובורקס בלקני.

לקינוח, תוכלו לבחור (או פשוט להסתער על הכול) בין הדונאטס של שואורום בייקהאוס וכדורי הגלידה של מינימלטס, בין צ'ורוס ספרדי ואקליירים מצרפת של קרמרי דה לה אקלר, הגלידה השמנתית של אוטלו ואלדו, כנאפה ומלבי, קרמבו מופרעים של קאבום, קרם ברולה לוהט של הברוליה וקרפ לוהט לא פחות של אהרל'ה, בננה לוטי והעוגיות המהממות של Choose Your Cookies - ולסגור הכול מול המחווה המרגשת שהיא מיזם קפה עוטף. למענם, ולמענכם.

פסטיבל תל אביב EAT 2022. דוד בר סלע,
בואו מוכנים, בואו רעבים. פסטיבל תל אביב EAT/דוד בר סלע
seperator

פסטיבל תל אביב EAT, פארק צ'ארלס קלור, תל אביב, שני-חמישי, 16-19 בספטמבר, 18:00-23:00

  • עוד באותו נושא:
  • תל אביב EAT
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully