וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה גבתה 80 דולר "דמי הכנה" על משקאות שהגישה

27.9.2024 / 0:03

משפיענית רשת טוענת שמסעדה גבתה ממנה תוספת של 80 דולר על "הכנה וניעור" של משקאות. לאחר שהביקורת הפכה ויראלית, המסעדה החשודה השיבה לטענות

המסעדה גבתה ממני 80 דולר על "הכנת משקאות"/@blondeswhoeat

לא מספיק שהמשקאות האלכוהולים בברים ובמסעדות מגיעים לפעמים לסכומים לא הגיוניים, משפיענית רשת טוענת שמסעדה אחת גבתה ממנה תוספת של 80 דולר (300 שקלים) רק על "ההכנה והניעור" של המשקאות שלה. כלומר, בנוסף לעלות המשקה והטיפ שהשאירה בסיום הארוחה, המשפיענית שילמה גם על השיקשוקים שעשה הברמן.

קריסטי מ"האחיות קריסטי ומורגן" או כפי שהן מכנות את עצמן ברשת "בלונדיניות שאוכלות" (Blondes Who Eat), משתפת לעיתים קרובות סרטונים שלה עם אחותה נהנות מאוכל טוב במסעדות באזור דאלאס, טקסס. בסרטון שהפך ויראלי, סיפרה קריסטי שמסעדה גבתה ממנה "דמי הכנה", כשגילתה שחשבון שהיה צפוי להסתכם ב-150 דולר על אוכל (אותו אהבה) עמד בסוף על סכום מפוצץ של 530 דולר - והכל בגלל האלכוהול.

היא החלה לפרט בסרטון כמה שילמו עבור כל מרגריטה שהשולחן שלה הזמין. התוספת, כך הבינה, היא על ניעור המשקה כשהתשלום היה שונה בהתאם לאיכות הטקילה בה השתמשו. עבור המרגריטות שעלו 14 דולר, המסעדה גבתה מהם 3 דולר נוספים למשקה. למרגריטות שעלו 32 דולר הייתה "עמלת הכנה" של 13 דולר ולמשקה שעלה 28 דולר נגבתה עמלה של 15 דולר להזמנה. באשר למרגריטה הכפולה - למשקה זה הייתה תוספת לא הגיונית של 22 דולר.

צפ בה מציגה את החשבון

@blondeswhoeat Charging extra to "prep" aka SHAKE your drink is WILD! Or better yet.. a $70 margarita is wild! Has anyone ever seen this before? #dallas #dallasrestaurants #dallasfoodie #fypage ♬ original sound - Blondeswhoeat

קריסטי ומורגן עובדות כמשפיעניות אוכל מאז 2015 כשב-2019 הן פרסמו תמונות שלהן אוכלות משולשים גדולים של פיצה והפכו לוויראליות. הסרטון שפורסם בטיקטוק ב-5 בספטמבר, עורר סערה רבה ברשתות החברתיות והגיע אל מעבר לקהל הרגיל שלהם (כ-400,000 עוקבים בטיקטוק, כ-240,000 באינסטגרם וכ-10,000 בפייסבוק).

ייאמר לזכותה שקריסטי לא הזכירה את שם המסעדה בסרטון כדי לא להשחיר אותה. היא גם הסתירה את הקבלה מהצופים כך שהם לא יגלו את שם המקום. רבים ביקשו ממנה בתגובות לחשוף את שם המסעדה כדי שיוכלו להחרים אותה או למלא את הרשתות החברתיות שלה בהודעות זועמות. כשהיא לא סיפקה פרטים, חוקרי הרשת עמלו כדי להשיג בעצמם את הפרטים והצליחו להגיע למסקנה שמדובר במסעדה Mar Y Sol Cocina Latina שבדאלאס. יתכן שהמסעדה גם אישרה את החשדות הללו כאשר היא שיתפה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה יום לאחר מכן וכתבה בתוספת סמיילי קורץ: "לא נגבו עמלות נוספות על ניעור הקוקטייל הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

התגובה של המסעדה:

בתגובות אנשים בכלל לא חשבו שזה מצחיק. "זו הייתה ההזדמנות שלכם להתנצל ולתקן את הטעות, אבל במקום זאת אתם עושים מזה צחוק? זה ב-100% אתם והרבה אנשים חוו את זה להבנתי. פשוט קחו אחריות על זה ושנו את המדיניות", הגיב אחד הצופים.

עוד בנושא:
אני מרוויח כמעט מיליון דולר בשנה מהמסעדה שלי - אבל אין לי לקוח אחד

שף קיבל ביקורת ואסר על טבעונים להיכנס למסעדה שלו: "שיילכו לעזאזל"

אחר הוסיף: "ציפינו לסעוד כאן אבל אחרי הביקורות הדלות אולי נצטרך לבטל את ההזמנה שלנו בשבת". "זה טריק מלוכלך", סיכם צופה שלישי. אחד הצופים אפילו הציע לה לערער על התשלום וטען שזה לא חוקי לגבות תוספת כסף אם המסעדה לא מפרסמת את "עלות ההכנה הנוספת" בתפריט שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully